Zoek de Yeti

Discussie in 'Algemeen' gestart door Stifke, 15 jun 2005.

  1. the_xbox_men

    the_xbox_men xbox 360

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    nou of die er nou inzit of niet ga zeker zoeken en dat met die zobie ga ik ook onderoeken als de bewijzen verbleeken zullen de feiten spreeken 8) 8) 8)
    is inderdaad verdacht van die weg en die uzi zal k ff nachekken.
     
  2. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn nu al een aantal verschillende kaartjes gepost met allemaal andere plekken erop (wwar de bigfoot zich zou bevinden). Dat klopt dus ook niet helemaal.....
     
  3. mars15

    mars15 Guest

    zouw vet zijn als het er in zit
     
  4. Peanutnl

    Peanutnl Halo3

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk wel dat hij er in zit want zo'n voetstap heb ik zelf gezien kzal dadelijk
    wel ff zon plaatje sturen

    edit:
    hier is dat plaatje
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2005
  5. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Is die voetstap een beetje duidelijk te zien? Dat kaartje is namenlijk best onduidelijk. :9
    Ik ga er nu is heen ff checken.
     
  6. Bartman

    Bartman Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er inderdaad zo'n voetstap inzit denk ik wel dat er evengoed een bigfoot kan inzitten, aangezien er ook in de credits 'dank aan: ..., Big Foot, ...' staat.
     
  7. Peanutnl

    Peanutnl Halo3

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal kijken of ik ff een foto kan maken met mijn digi cam hopelijk is het dan nie te onduidelijk

    edit voor foto

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2005
  8. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik zit nou in dat bos stukje van de berg waar die F staat maar ik kan nergens een voetstap vinden. Zou je ff kunnen uitlegen waar jij die voetstap zit?
     
  9. Peanutnl

    Peanutnl Halo3

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    op die berg loop een pat met van die paaltjes ernaast (soort van racebaan denk ik) en op dat pad loopt een hele rits van voetstappen (tis trouwens op zon groen stukje)

    edit:

    ik ben trouwens met een jetpack een stukje in de lucht gevlogen zodat je het beter kan zien
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2005
  10. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb ook ff 2 fotos gemaakt met mijn webcam. Mijn fotos zijn van een zeer slechte kwaliteit maar ik post ze toch maar ff *)

    [​IMG]

    [​IMG]

    Je moet eigenlijk zelf gewoon gaan kijken.

    Maar ik begin er nu wel in te gaan geloven. Niet in die fotos maar wel in de aanwijzingen en geruchten. Big Foot staat in de credits en nu zijn er ook nog voetstappen _O_
     
  11. Peanutnl

    Peanutnl Halo3

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    waar heb jij die fotos genomen halotrooper_nl??? want op die 1e heeft "bigfoot" ff stilgestaan omdat daar 2 voetstapen naast elkaar staan ( zoiets: \ /)
     
  12. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Gewoon op dat pad. Maar die voetsporen zijn trouwens veel groter dan er op de andere fotos staan. Moet je is het vershil zien van groote op mijn foto tussen CJ en de Voetstappen. :{
     
  13. Peanutnl

    Peanutnl Halo3

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ben nu ook aan het zoeken naarde big foot zelf alleen kan ik hem dus niet vinden
     
  14. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ie er in zat had je hem toch al lang tegengekomen..
     
  15. one-c

    one-c Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet gewoon een gameplay verlenger???? Zo heeft rockstar veel mensen aan het zoeken gezet. Ik begin nu ook mn twijfels te krijgen of ie er in zit ofniet.
     
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    K'heb nu de voetstappen op Mount Chilliad ook gevonden :) Moest wel ff goed zoeken ... want je loopt er zo overheen !

    Ik ga nu ff naar die andere 3 toe, kijken of daar ook wat is ... of niet ...
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2005
  17. the_xbox_men

    the_xbox_men xbox 360

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    ga ook ff kijken naar die voetsporen k weet nu wel bijna zeker dat ie erin zit lijk me wel lachen als ik hem vind
     
  18. mars15

    mars15 Guest

    is dit hem niet ?

    [​IMG]
     
  19. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij die gemaakt??
     
  20. mars15

    mars15 Guest

    ja
     

Deel Deze Pagina