nou of die er nou inzit of niet ga zeker zoeken en dat met die zobie ga ik ook onderoeken als de bewijzen verbleeken zullen de feiten spreeken is inderdaad verdacht van die weg en die uzi zal k ff nachekken.
Er zijn nu al een aantal verschillende kaartjes gepost met allemaal andere plekken erop (wwar de bigfoot zich zou bevinden). Dat klopt dus ook niet helemaal.....
ik denk wel dat hij er in zit want zo'n voetstap heb ik zelf gezien kzal dadelijk wel ff zon plaatje sturen edit: hier is dat plaatje
Is die voetstap een beetje duidelijk te zien? Dat kaartje is namenlijk best onduidelijk. Ik ga er nu is heen ff checken.
Als er inderdaad zo'n voetstap inzit denk ik wel dat er evengoed een bigfoot kan inzitten, aangezien er ook in de credits 'dank aan: ..., Big Foot, ...' staat.
ik zal kijken of ik ff een foto kan maken met mijn digi cam hopelijk is het dan nie te onduidelijk edit voor foto
Ik zit nou in dat bos stukje van de berg waar die F staat maar ik kan nergens een voetstap vinden. Zou je ff kunnen uitlegen waar jij die voetstap zit?
op die berg loop een pat met van die paaltjes ernaast (soort van racebaan denk ik) en op dat pad loopt een hele rits van voetstappen (tis trouwens op zon groen stukje) edit: ik ben trouwens met een jetpack een stukje in de lucht gevlogen zodat je het beter kan zien
Ik heb ook ff 2 fotos gemaakt met mijn webcam. Mijn fotos zijn van een zeer slechte kwaliteit maar ik post ze toch maar ff *) Je moet eigenlijk zelf gewoon gaan kijken. Maar ik begin er nu wel in te gaan geloven. Niet in die fotos maar wel in de aanwijzingen en geruchten. Big Foot staat in de credits en nu zijn er ook nog voetstappen
waar heb jij die fotos genomen halotrooper_nl??? want op die 1e heeft "bigfoot" ff stilgestaan omdat daar 2 voetstapen naast elkaar staan ( zoiets: \ /)
Gewoon op dat pad. Maar die voetsporen zijn trouwens veel groter dan er op de andere fotos staan. Moet je is het vershil zien van groote op mijn foto tussen CJ en de Voetstappen. :{
Is het niet gewoon een gameplay verlenger???? Zo heeft rockstar veel mensen aan het zoeken gezet. Ik begin nu ook mn twijfels te krijgen of ie er in zit ofniet.
K'heb nu de voetstappen op Mount Chilliad ook gevonden Moest wel ff goed zoeken ... want je loopt er zo overheen ! Ik ga nu ff naar die andere 3 toe, kijken of daar ook wat is ... of niet ...
ga ook ff kijken naar die voetsporen k weet nu wel bijna zeker dat ie erin zit lijk me wel lachen als ik hem vind