1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jongen dood na twaalf uur gamen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Wessiej, 24 jun 2005.

  1. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Triest dit!
    Maar wie laat zijn kind dan ook 12 uur gamen.
    Maar ook de schuld van het kind, hij zal wel geen pauzes hebben genomen ofzo.
    Game Over.....
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2005
  2. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    MIjn ouders laten mij zo lang gamen, maar ik ben dan ook 18. IK neem wel pauzes.
     
  3. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    mja maar X-Heer, als jij zo lang achter elkaar zou gamen zouden je ouders er denk ik wel wat van zeggen hoor!
    In jouw geval is het zo dat je zelf gewoon je pauzes neemt.

    Maar erg triest dit idd...
     
  4. Bitten Wolf

    Bitten Wolf Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt triest!! En ook erg treurig voor die ouders, zij hebben het wel goed bedoeld al zijn ze niet al te slim....

    Ik game ook wel vaak erg lang samen met een vriend van mij... maarja dan speelt de ene en rust de andere een beetje uit en kijkt toe, niet allebei zo lang...

    12 uur achter elkaar.... hoe verslaafd ben je dan??
     
  5. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het idd ook gelezen. Het is wl erg triest jah. Ik kan ook wl 12 uur achter elkaar gamen, maar dan neem k wl regelmatig een pauze van een kwartiertje ofzo
     
  6. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Bizar zeg. Maargoed, mijn hele dag duurt soms nog geen eens twaalf uur...... Zolang aan een stuk door games kan alleen maar slecht zijn, ligt er ook ana wat er aan vooraf gaat. (Je hebt toch ook weleens van die lamlullen die gamesmarathons houden en dan alleen maar op fast food drie dagen wakker blijven?)
     
  7. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Dude, na het slapen heb ik krap één uur over om te gamen! :+
     
  8. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Zooooooo, die was gek.
     
  9. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap ook niet dat je 12 uur achter elkaar kan gamen?? Wat dacht je van eten en drinken? Vast een geschifte gamer die Rus :p...
     
  10. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb vlak voor de kerstvakantie 24 uur gegamed als actie voor school...Alleen dat natuurlijk wel met de nodige pauzes:)

    Maar wel erg triest dit...
     
  11. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    weer een dode door gamen????
     
  12. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    12 uur gamen is toch niet zo lang?? Ik doe het zelf ook wel eens.
     
  13. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    Ja en nee. Natuurlijk is hij verslaafd geraakt aan het gamen maar hij heeft zelf ook niet uitgekeken. Dus het zit er een beetje tussenin.


    Ikzelf heb ook eens 12 uur gegamed, maarja ik nam aak pauzes van een half uur. Wel een triest geval, de beste uitspraak is al in de startpost gezet: Game Over.

    Edit:
    Nee het is opzich niet zo gigantisch bijzonder, maar als je geen pauzes neemt is het niet gezond.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 jun 2005
  14. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    met dat WEER bedoel ik dat er laatst een dood was doordat de ouders van een peuter te lang gamde en niet meer naar de peuter omkeken, die peuter ging toen dood!
     
  15. Vinelli

    Vinelli Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn wel vaker van dit soort gevallen waargenomen: laatst nog een chinees dood in zijn woning(dagen non stop!!!)
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2005
  16. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja Gold Elite, daat heb je dan ook weer gelijk in. Je moet inderdaad wel weten waar je mee bezig bent.
     
  17. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de 24 uur durende lan party van !SIC! hebben we ook maar weinig pauze's gehad. 12 uur is dan toch ook niet zoveel? Misschien was die jongen nog vermoeid van het behalen van de goede resultaten op school...
     
  18. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ik denk inderdaad dat het probleem in het nonstop gehalte zit Als je echt lang speelt dan komen daar normaal voldoende pauzes tussen: Vrienden die je opbellen, middageten, avondeten, teletubbies en sesamstraat kijken, Jehova getuigen aan de deur, kotsen op je kleine broertje, de hand aan jezelf slaan, een passerende bejaarde uitkafferen, etcetera.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 jun 2005
  19. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Hoewel het compleet ongezond is natuurlijk, was deze jongen er waarschijnlijk vatbaar voor. Dan kunnen epileptische aanvallen optreden, in dit geval door uitputting. Maar het kan ook veroorzaakt worden door snelle lichtflitsen. Om die reden wordt ook altijd gewaarschuwd in game manuals dat langdurig gamen een epileptische aanval kan opwekken. Maar dan alleen als je er gevoelig voor bent. De meesten zullen zoiets gewoon overleven.
     
  20. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zouw niet eens 12 uur 8er elkaar gamen (zouw me wel leuk lijken) maar is het niet eeeeeen heeeeel klein beetje slegt voor je (in mijn geval) xbox 12 uur aan te laten ztaan?:confused: ik doe hem na 4 of 5 uur voor een half uur of 1 uur uit zodat hij even kan afkoelen want ik wil er nog wel een tijdje mee door (tot de 360 komt:p)
     

Deel Deze Pagina