Voor een lekker muziek, kun je nu met de wereldrecordpoging van dj nunspeet meeluisteren en kijken (zal ik vanavond ff een bordje xboxworld.nl omhooghouden voor de cam ? ) Wereldrecordpoging En om mee te luisteren klik je hier
LOL sorry maar een topdj is het zekersdeweten niet.. maarja wat wil je na zo lang dan gaat dat ten koste van de kwaliteit he DJ Nunspeet
Ach ik vind Tiësto anders ook niet zoooooo ubergeweldig en die staat 1e. Maar je kan toch ook niet echt meten hoe goed een DJ is... Met deze challenge kan je iig meten hoe lang ie het volhoudt.
K'vind de muziek steeds meer "Ik-heb-gewoon-geen-zin-meer-om-te-draaien" muziek worden :{ Maar ik vind het wel geweldig hoe hij het presteerd !
Zijn poiging was 88 uur achter elkaar draaien, en daarbij mag de muziek niet langer dan 10 seconden stil vallen, en mag een nummer niet meer dan één keer in de vier uur gedraaid worden. (toevallig gehoord op 53 Is het hem al gelukt...
Mede door het uitvallen van de stroom, waardoor dus de airco het met ong 34 graden buiten niet meer deed is het geeindigt op bijna 55 uur. \ Dat ie foutjes maakte was niet zo erg, alleen jammer dat ie het niet heeft gered. Het was in ieder geval leuk geprobeerd en hij gaat het waarschijnlijk nog een keer proberen Doorzetting