1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat voor TV gebruikt de doorsnee XBOX'er

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Maas, 18 mei 2003.

  1. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Speel op een beamer van Benq met de Logitech Z-5500 DD 5.1 set. :D
     
  2. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    beamer. das echt chill, die wil ik ook een aanschaffen maar die krengen kosten al snel 1500 euro ofz
     
  3. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Plus de kosten van de lamp die je af en toe moet vervangen. Zeer groot nadeel van de beamer is dat.
     
  4. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Dus moet je een beamer zoeken die veel lampuren heeft. (of een 2e lamp erbij kopen)
    Mijn beamer heeft 5000 uren en dat is meer dan voldoende. En dan nog niet te vergeten de ECO-MODE waar je nog eens zuiniger word met je lamp.
     
  5. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo te horen hebben jullie allemaal plasma tv's en lcd-tv's. Als jullie de xbox 360 willen kopen, hebben jullie niet meer de ULTIEME spelervaring meer. Hd-tv's... Maar ik heb misschien wel een oplossing. Want: je hebt bij de X360 3 kabelsetjes toch? Zit ook een VGA stekker bij. Die kan in de meeste lcd- en plasmatv's.

    Maar ja, misschien dat jullie dit al weten. Maar mijn vraag: Is dit dan de enige oplossing voor een aardig beeld met een xbox 360? Ik heb zelf een lcd-tv met pc-dvi en dvi-d en een pc-in aansluiting -> phocus tv van 68 cm diagonaal.
    Is het beeld dan ook slechter, omdat bij hd-tv's wel een soort digitale kamfilter zit en progressive scan?? Want die heb ik niet...
     
  6. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Laatst bewerkt: 28 jun 2005
  7. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    --
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2005
  8. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    - Sony Trinitron breedbeeld 82cm platte beeldbuis.
    - Aiwa 350 Watt 5.1 Dolby Digital.
    - Met de benodigde optische- en advanced scartkabel.
     
  9. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Maar kan niemand mij helpen, ik heb heel internet afgezocht maar kan er niks over vinden :'-(
     
  10. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Tja, het is waarschijnlijk gewoon een beetje een standaard ding, niks speciaals oid. Jammer dat ie geen platte beeldbuis heeft.
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Yo mensen op xboxworld, ik heb eigelijk een vraagje. Het zit namelijk zo, ik wil met de next generation console zowizo op een HD tv spelen, maar als je een HD tv koopt(met LCD scherm natuurlijk) dan kost dat toch enorm veel, overlaatst kon ik er één kopen voor 1000 euro, maar dat was maar met 720p, en ik wil één hebben met 1020p(resolutie van 1900x1200x...) want anders heeft het in mijn ogen niet zo veel nut dat je een HD tv koopt, de games komen pas tot nu ware aard, de scherpheid,... met 1020p, maar nu kosten die tv's nog stukken van mensen, dus mijn vraag is, hoeveel denken jullie dat die tv nog kost met kerstmis(pak één van 70 inch ofzo...)
    ps: ik ben toch pas afgestudeerd, dus kan gaan werken, en sparen voor ... maar toch ga ik geen 2000 euro ofzo uitgeven aan een tv!!!
     
  12. Tommie

    Tommie Active Member

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een zielig 37 cm beeldje met redelijk goed beeld. Gelukkig heb ik mijn eigen boxen anders was het geluid dramatisch.
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2005
  13. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3

    Als dat jouw mening is moet je sowieso geen HDTV kopen.
     
  14. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook gewoon zo'n klein ding van Nokia! Geen idee dat ze ook tv's maakten maarja:D
     
  15. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    1020p bestaat niet, dus je kan lang zoeken naar een tv die dat ondersteund,
    je hebt 720i/p 1280x720
    en 1080i/p 1920x1080

    Maar kijk eens hier:
    http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1034108

    lees dat door, dan weet je gelijk een stuk meer, ook over de verschillende tv's die er te koop zijn
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja sorry ik bedoelde 1080p, zoveel ken ik er niet van.
    Maar heel fel bedankt voor die site, is heel interressant, thanks man!

    Ps: aan xbox addict: Het zou toch gerust kunnen dat tegen kerstmis(reclames stunds, solden,...) je een HD tv kan kopen voor 1000 euro, en ja ik zal een HD tv kopen, maar niet voor 2000 euro, niet iedereen gooit er geld tegenaan dat het niet normaal is zunne.
     
  17. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Laaste keer dat ik het probeer, iemand ??
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is geen HD tv, zou ik dus zeker niet kopen, een beetje nutteloos, HD is de toekomst,maar overlaatst stond er in de aldi wel een HD tv voor 1000 euro, maar dat was maar 720p.
     
  19. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Je hebt niet persé een HD tv nodig lijkt me, en ik ga zeker geen 1000 euro aan een tv uitgeven :)
     
  20. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Xbox_neut: Ik heb ook even naar deze tv gekeken: Waar je even op moet letten is dat de TV geen breedbeeld tv is. Hij is 4:3, plus dat het hier een bolle beeldbuis betreft. Ik zou even verder rondkijken bij zaken als bcc en mediamarkt. Deze tv lijkt met nou niet je van het, en super goedkoop is hij ook niet. Succes ermee :).
     

Deel Deze Pagina