Dus moet je een beamer zoeken die veel lampuren heeft. (of een 2e lamp erbij kopen) Mijn beamer heeft 5000 uren en dat is meer dan voldoende. En dan nog niet te vergeten de ECO-MODE waar je nog eens zuiniger word met je lamp.
Zo te horen hebben jullie allemaal plasma tv's en lcd-tv's. Als jullie de xbox 360 willen kopen, hebben jullie niet meer de ULTIEME spelervaring meer. Hd-tv's... Maar ik heb misschien wel een oplossing. Want: je hebt bij de X360 3 kabelsetjes toch? Zit ook een VGA stekker bij. Die kan in de meeste lcd- en plasmatv's. Maar ja, misschien dat jullie dit al weten. Maar mijn vraag: Is dit dan de enige oplossing voor een aardig beeld met een xbox 360? Ik heb zelf een lcd-tv met pc-dvi en dvi-d en een pc-in aansluiting -> phocus tv van 68 cm diagonaal. Is het beeld dan ook slechter, omdat bij hd-tv's wel een soort digitale kamfilter zit en progressive scan?? Want die heb ik niet...
Kan iemand mij meer vertellen over de tv die te koop is/was bij de aldi vanaf 8 juni (dacht ik). Dit is hem: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_23/OFF01.HTM En hier staat hij ook: http://www.audiosonic.nl/pages/page22.html Het is de AudioSonic KT 9770MSTX Het merk zegt mij niet veel eigenlijk. Graag snel antwoord want ze hebben er niet veel meer staan. Ik wil er natuurlijk ook leuk op willen gamen. Bedankt
- Sony Trinitron breedbeeld 82cm platte beeldbuis. - Aiwa 350 Watt 5.1 Dolby Digital. - Met de benodigde optische- en advanced scartkabel.
Tja, het is waarschijnlijk gewoon een beetje een standaard ding, niks speciaals oid. Jammer dat ie geen platte beeldbuis heeft.
Yo mensen op xboxworld, ik heb eigelijk een vraagje. Het zit namelijk zo, ik wil met de next generation console zowizo op een HD tv spelen, maar als je een HD tv koopt(met LCD scherm natuurlijk) dan kost dat toch enorm veel, overlaatst kon ik er één kopen voor 1000 euro, maar dat was maar met 720p, en ik wil één hebben met 1020p(resolutie van 1900x1200x...) want anders heeft het in mijn ogen niet zo veel nut dat je een HD tv koopt, de games komen pas tot nu ware aard, de scherpheid,... met 1020p, maar nu kosten die tv's nog stukken van mensen, dus mijn vraag is, hoeveel denken jullie dat die tv nog kost met kerstmis(pak één van 70 inch ofzo...) ps: ik ben toch pas afgestudeerd, dus kan gaan werken, en sparen voor ... maar toch ga ik geen 2000 euro ofzo uitgeven aan een tv!!!
Ik heb een zielig 37 cm beeldje met redelijk goed beeld. Gelukkig heb ik mijn eigen boxen anders was het geluid dramatisch.
1020p bestaat niet, dus je kan lang zoeken naar een tv die dat ondersteund, je hebt 720i/p 1280x720 en 1080i/p 1920x1080 Maar kijk eens hier: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1034108 lees dat door, dan weet je gelijk een stuk meer, ook over de verschillende tv's die er te koop zijn
Ja sorry ik bedoelde 1080p, zoveel ken ik er niet van. Maar heel fel bedankt voor die site, is heel interressant, thanks man! Ps: aan xbox addict: Het zou toch gerust kunnen dat tegen kerstmis(reclames stunds, solden,...) je een HD tv kan kopen voor 1000 euro, en ja ik zal een HD tv kopen, maar niet voor 2000 euro, niet iedereen gooit er geld tegenaan dat het niet normaal is zunne.
Dat is geen HD tv, zou ik dus zeker niet kopen, een beetje nutteloos, HD is de toekomst,maar overlaatst stond er in de aldi wel een HD tv voor 1000 euro, maar dat was maar 720p.
Xbox_neut: Ik heb ook even naar deze tv gekeken: Waar je even op moet letten is dat de TV geen breedbeeld tv is. Hij is 4:3, plus dat het hier een bolle beeldbuis betreft. Ik zou even verder rondkijken bij zaken als bcc en mediamarkt. Deze tv lijkt met nou niet je van het, en super goedkoop is hij ook niet. Succes ermee .