beuker's grote motor,brommer,scooter thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 8 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem meteen zo snel opgevoerd toen ik hem had. ik ben een x aangehouden omdat ik een eenrichtingsstraat inreed en een wout me tegemoet kwam, dat was wel best kut, maar hij werd opgeroepen en kon me neit meenemen naar rollerbank of bureau ofz. 30 euro boete achja het had veeeel meer kunnen zijn
     
  2. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Je had em idd kwijt kunnen zijn:) plus een boete van >100 euro :p Mazzelaar ;)

    Apex
     
  3. madmaxensnow

    madmaxensnow bier bier meer bier

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    ik proberde een plaatje te downen. het lukt niet echt.
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2005
  4. Dark Vision

    Dark Vision Xbox 360 L!VE

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Be happy, als je in België woont is het veel erger! Ik ben eens op de rollen gezet en m'n brommer kon 60, ik wist dat niet, want ik had em toen net, meteen 15 dagen kwijt. Een jaar later krijg ik een dagvaarding, moet ik voor de rechter verschijnen -> 1250€ boete + 14 dagen rijverbod. Je ziet: Belg zijn is kut. Maar ik ben in beroep gegaan, de rechter oordeelde dan ietsje milder : 1000€ boete , 750€ voorwaardelijk voor 5 jaar en 10 dagen rijverbod. Ondertussen reed ik al met een andere scooter, hopelijk niet te hard, want dan zal m'n vader niet zo blij zijn met de rekening. Dus jullie mogen nog van geluk spreken in nederland, en ondertussen, sinds vorige maand is het systeem in België ook verandert, wanneer je nu te hard rijdt, ben je je brommer 30 dagen kwijt, en moet je 8u verkeersles volgen. :confused:
     
  5. madmaxensnow

    madmaxensnow bier bier meer bier

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    belgen zijn behoorlijk geflipt.
    1250 euro boete en 15 dangen kwijt
    hard
     
  6. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    [​IMG]

    [​IMG]

    Mijn nieuwe Laarzen en Handschoenen :D
     
  7. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Whaaaa vet man! :D Ik denk dat ik voor mijn brommer alleen een goed leren jack en handschoenen ga kopen ^_^ me puma's houden het wel:p

    @ Belgie: Damz.. dat zijn echt HARDE maatregelen:eek:..
     
  8. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Code:
    [img]http://www.site.com/dir/file.jpg[/img][img]www.site.com/dir/file.jpg[/img]
    
     
  9. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    en dan ligt het er ook nog aan je plaatje
    ken er genoeg met oranje plaatje die hem trekken naar de 70
    en dan uitlachen als ze voor de rollerbank staan :9 :cool:
     
  10. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Als je toch harder wil, ga je toch lekker op je 18de voor je motorrijbewijs.
     
  11. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    De vader van een goeie vriend van mij kwam ook met motorrijden etc aan...

    Een motor zou ik erg vet vinden (liefst een r6.. maar daar moet je geloof ik 21 voor zijn ^_^).

    Maar een brommer is gewoon makkelijker.. en kost denk k vijf keer zo weinig (aanschafprijs)... maarja, wat jij zegt ben ik het ook wel n beejte mee eens ...

    Ik zou het fijn vinden als mijn brommer 65 haalde..gewoon om wat vermogen over te hebben om uit een gevaarlijke situatie te komen..

    edit:

    HanTheMan, heb jij al een motor gekocht? Khad geloof k erges gelezen dat je nu een ??? had en later voor een harley wilde gaan... Of was dat iemand anders ^_^?
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2005
  12. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Haha neehj lijkt me iemand anders,

    Ik ben nog bezig met lessen en ga daarna een motor kopen.
    Welke weet ik nog niet precies maar k zit te denken aan een oude Kawasaki Ninja.
     
  13. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Kawasaki Ninja was de eerste motor waar ik ooit van ben gaan kwijlen ^_^ was een jaartje of zes.. kwam terug van tennistrainen en kzie me trainer op zo'n feelgroen monster stappen en weg rijden..Good 'ol times!
     
  14. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ik doe mijn brommer weg


    30000 km gereden ongeveer

    1 probleem, er is het een en het ander met het machientje mis. helaas helaas, hij is kapot gegaan, en ik heb hem toen in de schuur gestald voor meer dan een maand, ik zat toendertijd in zware geldnood dus kon hem niet meer repareren. nu is hij een beetje aan het roesten gegaan helaas, er is het een en ander dat er aan gedaan moet worden. goed schoonmaken enz. enz.

    ik starte hem laats weer sinds die maand dan en hij starte gewoon alleen niet met een zeer zuiver geluid :confused:

    -de elekterische start is kapot, dit is niet echt een probleem, je start hem gewoon door een miniscuul duwtje en dan in zijn 1.

    het acherlampje en de rechterspiegel zitten los.


    qua uiterlijk ziet hij er nog goed uit, het is alleen het werk wat dan een probleempje is als er iemand hier is die dat niet erg vind om te doen, ik bedoel het scheelt je een hoop geld ik ga dat ding niet voor 2800 euro wegdoen zoals ie niuew is. ik doe hem denk al onder de 1000 weg kan er denk met die schade niet meer voor krijgen, nou heb je intresse laat het maar weten



    edit: foto's staan nog ergens in deze threat
     
  15. madmaxensnow

    madmaxensnow bier bier meer bier

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben net naar een brommer gaan kijken oldtimer 36 jaar oud. rijd goed.
     
  16. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Zag m staan op marktplaats als het goed is O-)
     
  17. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    30000 km op een brommer... Hoelang heb je dat ding wel niet gehad??
     
  18. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0


    hehe :9
     
  19. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0

    tis de 1998 versie volgens mij
     
  20. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina