Welke console heeft de meest exclusieve games?

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 1 jul 2005.

  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Zoals jij het zegt, lijkt wel dat je playstation haat,maarja whatever. Als ik u was zou ik gewoon afwachten tot de ps3 er een jaar of meer is en dan uw conclusies trekken, misschien zijn er wel games die je wel heel fel aanstaan.
    Zo lijkt mij motorstorm voor iedereen toch wel enorm, killzone gaat ook enorm worden denk ik,maar dat weet ik niet zeker natuurlijk, gundam world ziet er de max uit, maar ik weet niet of dat exclusief is, de makers van jak ,zijn met een totaal ander spel bezig dat ze ten toon gaan stellen(veronderstel ik, zou slim zijn) met de launch van de xbox 360. Heb je I-8 al eens gezien, je kan het een beetje vergelijken met gears of war,maar dan met grotere en open oorlogen, ziet er enorm uit. Ik heb een filmpje gezien: allemaal mist, 50 tal man troepen gingen te aanval tegen de aliens, en wat een graphics,niet normaal, als je van halo houdt, gears of war,... moet je dit toch ook sjiek vinden,niet??
    De makers van socom gaan waarschijnlijk terug een shooter maken, ziet er toch allemaal veel belovend uit, maar de line up van de xbox 360 ziet er ook veel belovend uit, heel zeker,maar ik vind het echt zo raar dat je de games op de playstation echt niet cool vindt, maarja, dat is mijn mening.
    En dan heeft sony ook nog de ongelooflijk goede ontwikkelaars van God of war, die zijn aan een vervolg van God of war bezig voor de ps3, je gaat me toch niet zeggen dat je God of war niet cool vind he,...?
    Maar misschien bekijk jij het heel anders...
     
  2. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Al die games die jij op noemt zijn echt niks voor mij, voor andere mensen zijn ze leuk maar niet voor mij. Behalve eentje en dat is zon gare fps met een reuze spin

    . En god of war heb ik gespeelt maar was niet echt mijn stijl, ninja gaiden vond ik ook niet echt leuk.
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ahzo, oke sorry, mijn excuses daarvoor, en die game met die reuzespin is I-8.
     
  4. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dat ik toch bijna gedwongen word bijde consoles te kopen :p
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Het game Bandai, komt nu ook met de release van de ps3,waarschijnlijk exclusief.
     
  6. rodka

    rodka Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    jij klinkt meer als iemand die net doet alsof alles wat niet op xbox uitkomt bagger is, maar het stiekem toch wel leuk vindt. tenminste, zo kom je over op mij.

    als er niet één spel op de playstation is die jij niks vindt dan weet ik zeker dat je zit te liegen dat je barst, want daar hebben ze voor iedereen wel wat. ik hoop dat de 360 ook een wat meer uitgebreid spellen assortiment krijgt
     
  7. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Leuk voor jou. Wat jij denkt boeit mij niet. Is het dan gewoon niet te geloven dat er bijna geen games op ps2, die al op xbox zijn, leuk vindt. Het is gewoon zo. PS heeft vooral RPG en weinig FPS. En dat genre vind ik nou het best...

    EDIT: Ik hou van inline gamen, en aangezien mijn pc slecht is, en ook al zou het goed zijn, game ik gewoon op xboxlive. En aangezien de PS online slecht is...
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2005
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ohja, nog wat nieuws voor de "oude" ps2, resident evil 4(release: november) heeft nog 5 nieuwe scenario's, nieuwe items,... en nog wat extra's,toch wel heel cool, alleen spijtig dat het niet exclusief voor de playstation is gebleven, hoorde er echt thuis vond ik, maarja ik gun het de nintendo gamers wel.
     
  9. rodka

    rodka Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    hoezo slecht? ik heb XBL en PSonline en een groot verschil is er echt niet hoor.

    er is alleen heel soms lag als de host één of andere k*t 28k verbinding heeft maar dat is dan ook het enige minpunt.

    geen dingen uitkramen over spul dat je nog nooit hebt geprobeerd.
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Resident Evil was zo ie zo niet exclusief op de Playstation, of ben je de Saturn/Dreamcast vergeten. Maar ja die tellen natuurlijk niet mee he... :{

    ....typisch iemand die toen Sega er nog was, maar met de massa mee liep en een Playstation kocht.

    Edit btweg: Resident Evil (wat volgens mij deel 4 is, aangezien Nemises deel 3 was) : Codename Veronica was allereerst een Dreamcast titel, daarna kwam hij pas op de Ps2...

    [​IMG]

    Do i need to say more?! dacht het niet....
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2005
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    PSonline is imho minder goed dan xbox live, omdat je daar geen identiteit hebt... Tevens kan je iemand niet cross game uitnodigen ... en kan je ook geen reputatie opbouwen ..
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Euhm kerel, eerst en vooral tel ik code veronica niet als een echte resident evil, de echte resident evil games zijn: 1,2,3en 4, code veronica is in mij ogen net als outbreak enzo(anuwel het wel een goed spel was, heb het op de ps2 uitgespeeld, en ik wist heus wel dat het eerst op de dreamcast is uitgekomen, ben niet dom hoor, maar die titel tel ik niet mee, zo simpel is het)
    ps: Waarom fuck je alles zo op? Ik zeg gewoon dat het meer op de playstation thuishoorde, en begin jij zo precies te schampen en dan met nog zo een domme zin, Do i need to say more?! dacht het niet...(?)
    oh ja, nog iets, denk je dat code veronica deel 4 is ofzo??? wat bedoel je hiermee:Edit btweg: Resident Evil (wat volgens mij deel 4 is, aangezien Nemises deel 3 was) : Codename Veronica was allereerst een Dreamcast titel, daarna kwam hij pas op de Ps2...
    ==>code veronica is gewoon iets appart!
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2005
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Tel Veronica maar niet mee dan, wat ik dan wel weer raar vind, want het spel is door dezelfde makers gemaakt en zelfs als 1 van de beste RE's uit de bus gekomen. En de rest van de serie was ook allemaal terug te vinden op de goeie oude Sega's, en aangezien het hier in deze topic (jou eigen gemaakte topic nog wel) over Exclusieve Titels gaat, zeg ik dan met alle recht dat Resident Evil geen exclusieve titel/serie is, en ook nooit geweest is op de Playstation. Oftewel het is gewoon offtopic. :{ Maar voor de rest zal ik maar me mond houden, aangezien jij blijkbaar niet er tegen kan als iemand op een post van jou ingaat.
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat?? Man iedereen mag mij ergens op wijzen, vind ik juist goed, word je alleen maar wijzer van. En ik kan me echt niet herinneren dat die andere delen re1,2 en 3 ooit op de sega zijn geweest, wat trouwens ook niet kan, code veronica wel, en duh dat het gemaakt is door dezelfde makers, maar als je het verhaal,... gevolgt hebt, dan weet je dat code veronica een geval appart is, resident evil is trouwens één van mijn lievelingsseries!!! Het verhaal, alles gewoon in resident evil 1, 2, 3 vind ik machtig, maar met code veronica komen heel andere dingen zien ,het is ook een appart spel, een goed, maar hoort niet met de 4 games(de echte serie) en de eerste 3 games(re1,2 en :cool: zijn wel exclusief geweest op de playstation, totdat re1 op de gamecube enzo uitkwam natuurlijk en dan had je op de pc ook nog ports natuurlijk, maarja... Ergens heb je misschien wel gelijk als je het echt heel serieus gaat opnemen dat ik zei dat re op de playstation exclusief was, maar ik bedoel die 3 games, en ik vond ook dat het daar thuis hoorde. Maarja whatever.
    ps: Waarom stel je je zo vijandelijk op? Wil je dat echt? Of doe je het zomaar?
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dude ik ben niet vijandig, ik reageer alleen op een post van jou die in mijn kijk erop gewoon niet klopt. Allereerst zal ik uitlegen waarom het niet klopt: we zitten hier in een topic die over exclusieve spellen gaat en ik zie dus dat jij een post maakt waarbij je zegt dat RE daarop thuishoort. Alles leuk en aardig maar aangezien ik als persoon die Sega altijd heeft ondersteund zie dat iemand in een post een serie toe eigend die eigelijk niet exclusief was dan post ik het bewijs. Niks verkeerds aan toch?

    Hier het bewijs.
    Resident Evil 1 http://www.toysnjoys.com/vintage/residentevil_ss.jpg
    Resident Evil 2 http://www.eidolons-inn.net/segabase/SS-ResidentEvil2(U)_box.jpg
    Resident Evil 3 http://images.amazon.com/images/P/B0000568U1.01.LZZZZZZZ.jpg

    ...en de rest heb ik al laten zien...dus hopelijk zijn we er nu uit, de RE reeks is nooit exclusief geweest op de Playstation.
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Wooow, Die games heb ik nog nooit gezien, en ik ga nogtans een hele tijd mee en lees al enorm lang heel veel boekjes en zit al lang op internet, etz...
    Maar het zou gerust kunnen dat ik deze keer dik fout was, maar echt, woow nu ben ik effe met mijn mond open gevallen, DUS DIE PSX GAMES ZIJN REMAKES???? Damn man, dat geeft me even een raar gevoel, maarja sorry alvast, gij hebt uw bewijs gegeven, gebeurt niet rap dat ik zo iets niet weet, maarja. Dus het hele verhaal,...alles hadden ze al, dus het zijn gewoon poorten op de playstation 1???
    fuck man, maja, ik moet doorgaan, heb nog redelijk wat werk. In ieder geval nogmaals sorry, maar ik vond het gewoon ellendig dat je zo zei van, typisch iemand die met de grote menigte van sony meegaat,... en nog een paar dingen, ik ben alles behalve een mainstream gamer of meelopertje,...weet ik veel wat...
     
  17. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    You're no longer boss. *)
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    :D Hahhaahahaha, die is wel goed! Maja ga nu echt door
    See you later
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja oke sorrie dat ik dat zei van dat 'meelopen met de massa', maar ik kan er gewoon slecht tegen als ik zie dat Sega voor de zoveelste keer weer word vergeten, dan heb ik wel gelijk het idee van "ow daar heb je weer zo iemand die vergeet dat er ook nog een erg goeie console (in mijn ogen zelfs een betere) was naast de Playstation". En tja zo leer je nog eens wat van elkaar he, ik lees/zoek/kijk en volg namelijk net als jou ook alles op games gebied hoor ;) en ga al aardig wat jaartjes mee in de games wereld, dus weet ongeveer wel wat er allemaal aan de gang is.
     
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, ik begrijp uw reactie wel, je had gelijk, en ik zie wel dat je ter veel van kent. Al een paar keer een discussie gehad *) , maar zo zie ik wel dat je er veel van kent, vind ik trouwens heel cool, zo zie je dat hier op xboxworld redelijk wat bekwame mensen zitten, ik heb er nog al tegen gekomen waarvan ik zei, howla, die kent er ook wat van :),...
     

Deel Deze Pagina