Wat?? Man iedereen mag mij ergens op wijzen, vind ik juist goed, word je alleen maar wijzer van. En ik kan me echt niet herinneren dat die andere delen re1,2 en 3 ooit op de sega zijn geweest, wat trouwens ook niet kan, code veronica wel, en duh dat het gemaakt is door dezelfde makers, maar als je het verhaal,... gevolgt hebt, dan weet je dat code veronica een geval appart is, resident evil is trouwens één van mijn lievelingsseries!!! Het verhaal, alles gewoon in resident evil 1, 2, 3 vind ik machtig, maar met code veronica komen heel andere dingen zien ,het is ook een appart spel, een goed, maar hoort niet met de 4 games(de echte serie) en de eerste 3 games(re1,2 en
zijn wel exclusief geweest op de playstation, totdat re1 op de gamecube enzo uitkwam natuurlijk en dan had je op de pc ook nog ports natuurlijk, maarja... Ergens heb je misschien wel gelijk als je het echt heel serieus gaat opnemen dat ik zei dat re op de playstation exclusief was, maar ik bedoel die 3 games, en ik vond ook dat het daar thuis hoorde. Maarja whatever.
ps: Waarom stel je je zo vijandelijk op? Wil je dat echt? Of doe je het zomaar?
Klik om te vergroten...