Ninja Gaiden Helpthread [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 2 mei 2005.

  1. de j

    de j New Member

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe versla ik die skellete draak aan het eind van chapter 6
     
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Veel Windmill Shuriken gooien. Staart-veeg spring je overheen. Botten gooien --> springen/rollen/evt. blokken. Zorg dat je op een afstand staat die groot genoeg is, zodat hij je niet kan raken met z'n poten als hij daarmee slaat. Die bijt-move is verder makkelijk te ontwijken omdat dit niet te snel gaat.

    Veel bewegen (springen/rollen) en waar je kan je Windmill shuriken gooien.

    Als hij trouwens net heeft geslagen met een arm of been, dan kun je daar ook een normale combo tegenaan gooien. Daarna ga je weer een stuk naar achter om weer verder met je Windmill te smijten.
     
  3. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    De camera kan op dit moment heel irritant zijn waardoor je soms de staart niet ziet aankomen. Let daar wel op.
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Het is lang geleden dat ik NG nog gespeel heb. Maar heb hem nu (eindelijk) uit op HARD. Op normal kreeg ik een nieuw pak (pak + plasma saber).
    Ik denk dat ik op HARD dan ook wel een nieuw pak krijg, maar dat was niet zo.

    Misschien komt het doordat ik de credits en laatste filmpje geskipped heb. (Had die namelijk al gezien)
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik zit bij Dynamo, op VERY HARD.
    Ik weet hoe ik hem moet verlslaan maar het lukt niet. Ik doe gewoon naar voren springen + Y (Flying sparrow)

    Maar ik kets steeds af, en af en toe lukt het wel. Maar zo gauw ik weer op de grond sta en probeer weg te rollen mept of grijpt hij me.
    Iemand tips?

    Ik heb Ninpo: Fire wheels + Inferno.
    Elixers: 4x spirit - 2x great spirit - 2x devil - 1x great devil


    En kijk ook even naar m'n vorige vraag a.u.b.
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2005
  6. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem zelf nog niet op Hard uit nee, maar ik heel veel blijven bewegen in ieder geval. Daarnaast zou ik toch die kleine aanvallen uitvoeren en daarna zou snel mogelijk weg proberen te rollen. Ik weet niet of je daar nog tijd voor over hebt maar ik zou het zou proberen. Anders zou een flinke dosis Nimpo vast niet verkeerd zijn.
     
  7. Mangofoot

    Mangofoot Still Teh ubernoob

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt weer een pakje als je very hard hebt uitgespeeld (heeeeel lastig, ik kan het wel doen, maar ben bij de military base (veryhard) en et duurt gewoon te lang omdat je elixers moet sparen, en alles is duurder)

    Wie is dynamo trouwens?!?!
     
  8. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Die dikke gast op die zeppelin in dat pak.
     
  9. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    wat voor pakje krijg je dan als je very hard uitspeel? nog iets vetters? 8)

    dynamo is de eindbaas van level 3 en dus idd die dikke gast bovenop de zappelin
     
  10. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Je krijgt dan het evil-Ryu-costume. Zeg maar hoe je eruit ziet als die gast die vloek op je heeft neergeknalt. Blauwe huid, rode ogen etc.
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Jammer, toen ik Evil Ryu zag staan moest ik meteen denken aan één van de Ryu pakken uit DOAU2.
     
  12. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    K heb ff een vraagje: in level 13, waar je eerst die Alma moet verslaan, moet je zo'n soort van piramide oid binnen.. je slaat eerst een stuk kapot/eruit waardoor je naar binnen kunt. Ga je naar 't laagste punt in deze 'piramide', dan kom je uit in een kamer met een vage spiegel oid en een ding (ik weet niet wat 't prcies is) er tegenover.

    Wat kun je hier mee?
     
  13. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je je art of firewheels activeert voor de spiegel krijg je wat leuks.
     
  14. exity

    exity Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu in een chapter net nadat ik die gast die je eerst had dood gemaakt verslagen hebt , chapter 13 geloof dat ik dat ik nu zit maar hoeveel chapters heeft ninja gaiden???

    Hardstike bedankt alvast
     
  15. harron007

    harron007 Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    16 chapters het moeilijkste gedeelte heb je al gehad. Veel succes
     
  16. exity

    exity Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    dank je maar ik heb toch nog maar 1 vraagje O-)

    ik sta nu vast :'-( :'-(
    ik moet nadat ik doku hebt verslagen die switch omhalen om naar boven te komen alleen het lukt me echt niet ik ben nu al 14 uur bezig geweest en vanalles geprobeerd |:-


    hardstikke bedank alvast

    NINJA GAIDEN BLACK = wordt de game die ik altijd zo willen hebben want, ik heb geen xbox live en het lijkt me toch wel vet om met hurricane te gaan spelen _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
     
  17. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet de switch zo overhalen dat je via via erop kunt rennen. dan kom je bij een switch en haal je die over: van daar zie je het zelf.
     
  18. exity

    exity Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik doe dat wat je zei maar ergebeurt niks

    ik ga eerst helemaal naar voren waar doku uitkwam om daar die switch over te halen en daarna doe ik precies het zelfde met de rest
    alle switches staan naar beneden
    zit er een volgorde aan ofzo
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2005
  19. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    is goed te doen. lijkt me sterk dat je daar 14 uur lang zit te spelen :confused:
    hoe oud ben je eik?

    gewoon hendel omzetten en dan zieje van die platformen verschuiven, en dan zou je moeten snappen dat je van platform naar platform gaat en ondertussen meer schakelaars omzet zodat je op bepaalde plekken komt
    goed te doen binnen 10 minuten, niet 14 uur :confused:
     
  20. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38

Deel Deze Pagina