Veel Windmill Shuriken gooien. Staart-veeg spring je overheen. Botten gooien --> springen/rollen/evt. blokken. Zorg dat je op een afstand staat die groot genoeg is, zodat hij je niet kan raken met z'n poten als hij daarmee slaat. Die bijt-move is verder makkelijk te ontwijken omdat dit niet te snel gaat. Veel bewegen (springen/rollen) en waar je kan je Windmill shuriken gooien. Als hij trouwens net heeft geslagen met een arm of been, dan kun je daar ook een normale combo tegenaan gooien. Daarna ga je weer een stuk naar achter om weer verder met je Windmill te smijten.
De camera kan op dit moment heel irritant zijn waardoor je soms de staart niet ziet aankomen. Let daar wel op.
Het is lang geleden dat ik NG nog gespeel heb. Maar heb hem nu (eindelijk) uit op HARD. Op normal kreeg ik een nieuw pak (pak + plasma saber). Ik denk dat ik op HARD dan ook wel een nieuw pak krijg, maar dat was niet zo. Misschien komt het doordat ik de credits en laatste filmpje geskipped heb. (Had die namelijk al gezien)
Ik zit bij Dynamo, op VERY HARD. Ik weet hoe ik hem moet verlslaan maar het lukt niet. Ik doe gewoon naar voren springen + Y (Flying sparrow) Maar ik kets steeds af, en af en toe lukt het wel. Maar zo gauw ik weer op de grond sta en probeer weg te rollen mept of grijpt hij me. Iemand tips? Ik heb Ninpo: Fire wheels + Inferno. Elixers: 4x spirit - 2x great spirit - 2x devil - 1x great devil En kijk ook even naar m'n vorige vraag a.u.b.
Ik heb hem zelf nog niet op Hard uit nee, maar ik heel veel blijven bewegen in ieder geval. Daarnaast zou ik toch die kleine aanvallen uitvoeren en daarna zou snel mogelijk weg proberen te rollen. Ik weet niet of je daar nog tijd voor over hebt maar ik zou het zou proberen. Anders zou een flinke dosis Nimpo vast niet verkeerd zijn.
Je krijgt weer een pakje als je very hard hebt uitgespeeld (heeeeel lastig, ik kan het wel doen, maar ben bij de military base (veryhard) en et duurt gewoon te lang omdat je elixers moet sparen, en alles is duurder) Wie is dynamo trouwens?!?!
wat voor pakje krijg je dan als je very hard uitspeel? nog iets vetters? dynamo is de eindbaas van level 3 en dus idd die dikke gast bovenop de zappelin
Spoiler Je krijgt dan het evil-Ryu-costume. Zeg maar hoe je eruit ziet als die gast die vloek op je heeft neergeknalt. Blauwe huid, rode ogen etc.
K heb ff een vraagje: in level 13, waar je eerst die Alma moet verslaan, moet je zo'n soort van piramide oid binnen.. je slaat eerst een stuk kapot/eruit waardoor je naar binnen kunt. Ga je naar 't laagste punt in deze 'piramide', dan kom je uit in een kamer met een vage spiegel oid en een ding (ik weet niet wat 't prcies is) er tegenover. Wat kun je hier mee?
ik zit nu in een chapter net nadat ik die gast die je eerst had dood gemaakt verslagen hebt , chapter 13 geloof dat ik dat ik nu zit maar hoeveel chapters heeft ninja gaiden??? Hardstike bedankt alvast
dank je maar ik heb toch nog maar 1 vraagje ik sta nu vast ik moet nadat ik doku hebt verslagen die switch omhalen om naar boven te komen alleen het lukt me echt niet ik ben nu al 14 uur bezig geweest en vanalles geprobeerd hardstikke bedank alvast NINJA GAIDEN BLACK = wordt de game die ik altijd zo willen hebben want, ik heb geen xbox live en het lijkt me toch wel vet om met hurricane te gaan spelen
Je moet de switch zo overhalen dat je via via erop kunt rennen. dan kom je bij een switch en haal je die over: van daar zie je het zelf.
nou ik doe dat wat je zei maar ergebeurt niks ik ga eerst helemaal naar voren waar doku uitkwam om daar die switch over te halen en daarna doe ik precies het zelfde met de rest alle switches staan naar beneden zit er een volgorde aan ofzo
is goed te doen. lijkt me sterk dat je daar 14 uur lang zit te spelen hoe oud ben je eik? gewoon hendel omzetten en dan zieje van die platformen verschuiven, en dan zou je moeten snappen dat je van platform naar platform gaat en ondertussen meer schakelaars omzet zodat je op bepaalde plekken komt goed te doen binnen 10 minuten, niet 14 uur