1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nachtmerries

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door boss, 10 jul 2005.

  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Wel, iedereen heeft wel eens nachtmerries:
    [​IMG]
    Ik had overlaatst een nachtmerrie(en een serieuze!) dat mijn ma aan het rijden was met de jeep, mijn broer zat er naast ,en ik zat vanachter. Ze was op de autosnelweg aan het rijden, en neemt een afslag. In die afslag is een heel felle bocht waardoor je(na die bocht) terug naar de andere richting rijdt. Maar in bocht is geen beveiliging en mijn ma rijdt behoorlijk snel door. Mijn broer zegt:"kan je niet beter wat vaart minderen?" Waarop mijn moeder antwoord, pfff ik kan deze bocht nog veel sneller nemen, en ze geeft gas bij. Op het moment dat ze wil draaien, beginnen we te schuiven en vliegen we de afgrond in richting een andere autosnelweg met middeberm(waar allemaal palmbomen tussen staan). Op dat moment voel ik enorm veel druk op me, echt abnormaal en schiet ik wakker, ik doe mijn ogen open... maar toen: zag ik het beeld dat we van de afgrond vlogen recht voor mij, precies dat het uit mijn ogen geprojecteerd word. Ik voel een enorm druk op mij, we gaan tegen de grond gaan ,en ik schud met mijn hoofd, en ik was uit de nachtmerrie, was toch eventjes vieze boel moet ik zeggen hoor! :)
    Ik heb nog zo dromen gehad dat ik uit een vliegtuig val en dat ik dan precies echt aan het vallen ben, waardoor ik wakker schiet, bonk met mijn kop tegen de muur,dat heb ik al een paar keer gehad, maar voor de rest niet zo veel.

    Wat voor een nachtmerries hebben jullie al gehad?
    Misschien zo één dat je xbox in de fik staat ofzo en dan ren je naar onder voor te kijken of hij nog heel is? :p ,neenee, Maar serieus, hoe gaan jullie er mee om, wat doen jullie als jullie een nachtmerrie hebben gehad, gaan jullie naar de keuken, water drinken,.....?
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2005
  2. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze genoeg.
    De gene die ik me nog het best kan herrineren:
    Ik zat in de Schoenenreus op de springkussen :{.
    En toen kwamen er 2 gasten met allemaal guns binnen en ging ik vluchten en schoten ze me dood :eek:.
    Zulke dromen heb ik wel vaker =X.
    Zoals dat ik in een achtbaan zit die dan boven de wolken uitkomt en dat er dan geen rails meer zit en je naar beneden valt.
    Hoe ik er mee omga?
    Gewoon gebeurd is gebeurd :).
     
  3. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb meestal zulke nachtmerries...

    Ik word aangevallen door een reuzenkonijn, krijg een hartaanval en dan wordt alles vaag en zit ik op bed vol spinnen.. :{
    (ja ik ben bang voor spinnen :{ )
    vervolgens ga ik gillen als een klein meisje... maar precies op dat moment verandert alles en lig ik in bed met lekker wijf... :eek:

    Ja het is een beetje vaag.. maar ik heb het een x meegemaakt.. :)
     
  4. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik wel is heb
    is dat ik droom en als ik val en ik schrik vaker kan ik mijn evenwicht niet bewaren en val ik echt om en voel dan een groote durk op me en ben ff buitenadem
     
  5. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    Dude, waar koop je die dromen _O_ ik wil er ook zo een !
     
  6. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb meer nachtmerries dat iemand me wil vermoorden of er is iets ergs gebeurd, maar ik kan niet praten, ik probeer zo hard mogelijk te gillen ,maar er gebeurd niks.
     
  7. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik loop op straat en dan kom ik een treinrails tegen opeens loop ik super sloom en kan ik niet praten. Daarna is bijna alles een treinrails en moet ik steeds de treinen ontwijken :9 Echt raar joh.

    Oh dat heb ik ook wel eens ik krijg soms een enorme schok in bed en schrik wakker.. Dat is zo vaag en ik zou niet eens weten wat er was gebeurd. Soms in een droom spring ik van de trap of een gebouw af en voel ik kriebels in mijn buik heheheh echt zo vaag dromen... 8)
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2005
  8. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Laatst nog gedroomd dat de Russen een atoombom op Amsterdam wierpen 8)

    Maar dat je veel druk op je voelt heb ik ook soms in een droom, heel kut is dat.

    Heel lang geleden ook een droom gehad dat ik in een gang liep en van achteren aangevallen werd oid.
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2005
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Hahahaha, een REUZEKONIJN??? Damn man, dat is grappig, maar die spinnen, dat is niet grappig, ik moet het ook niet hebben van spinnen!
     
  10. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Tja, hij heeft natuurlijk erg last van neigingen naar de Playboy :+
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Hahaha, die is goed haha, begint die droom heel zalig en eindigt die in een bed vol spinnen, dat is erg! :D
     
  12. dopmaster

    dopmaster Flying High

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    0
    De ergste, en enige nachtmerrie die ik me kan herrinneren heb ik nu iets van 50 keer gehad. Steeds het zelfde.

    Ik loop dan in een soort kloof waar ik niet uit kan, en ik wordt achtervolgd door eenenorme zandkorrel.
    Het gaat helemaal nergens over, maar als ik die nachtmerrie heb ben ik echt als de dood voor die zandkorrel :9
     
  13. BuSSiE

    BuSSiE BuSSiE

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n soort schok die er door je heen gaat als droomt dat je valt heeft iedereen wel eens gehad, dat gebeurt altijd als je net tussen wakker en slapen in zit.
    Ik heb wel eens op discovery gezien dat dat nog een soort instinct is wat in ons zit wat afkomt van de apen, als een aap in een boom in slaap valt en hij dreigt te vallen dan grijpt hij met zijn staart zich vast aan een tak. Zo'n soort instinct schijnen wij dus ook nog te hebben, ik denk dat dit wel klopt want het begint meestal wel vanuit je stuitje.
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn, Bussie, heb ik weer iets bijgeleerd, cool. En @ dopmaster, woow maat, dat is grappig, een reuze zandkorrel ahahahah, maar ik kan me wel inbeelden dat het erg moet zijn, ma this wel grappig, fuck man, ik had efkes tranen in mijn ogen van te lachen :)
     
  15. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben een keer aangevallen door de teletubbys :confused: ze waren wel heel erg groot 8)
     
  16. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt altijd achtervolgd door een paar bad guys en dan heb ik altijd dat ik opeens heel sloom loop waarna ze me inhalen en me doodmaken:mad::mad:
     
  17. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb regelmatig dat ik bijna in slaap val (nog half wakker) en dan zit ik in een lift die opeens naar beneden valt. Ik schrik me rot en word wakker met nog steeds dat gevoel in m'n buik dat ik aan het vallen ben...
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2005
  18. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    had eerst ook zo een nachtmerrie die opzich nergens op sloeg.
    had van te voren een film gezien met dinosaurussen, en ja hoor, die kwamen er toen in voor, raptors om precies te zijn. :p
    maargoed, volgens mijn moeder sloeg het wel ergens op want zo zit het in elkaar:

    mijn ouders zijn pas gescheiden.
    mensen peste mij ermee op school.
    mijn broer was door heel wat redenen (drugs, stelen) uit het huis geschopt.

    nachtmerrie:

    raakte mijn ouders kwijt dankzij die raptors (ik vind het nog steeds nergens op slaan :9 )
    verloor al mijn vrienden en raakte ze kwijt.
    mijn broer raakte ik kwijt toen we moesten ''vluchten'' voor die dino's.

    uiteindelijk waren in zo een vliegtuig um gepeert en toen ik aankwam op de bewoonde land was ik dus iedereen kwijt.
    wat ik raar vind is dat alles in je gebeurt dat voel je dan ook, zoals ik heb heel wat schrammen opgelopen daaro en zeer deed het ook maar in het echt had ik niks.
    werd zelf bijna huilend wakker. :confused:
    ok, nu schaam ik me dus dood dat ik dit verteld heb. :eek:
     
  19. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen pesten je omdat je ouders zijn gescheiden? Dat is echt zielig, meer hoef ik niet te zeggen.
     
  20. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, daardoor ook een paar vrienden kwijt door geraakt.
     

Deel Deze Pagina