1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nachtmerries

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door boss, 10 jul 2005.

  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Wow dude, dat is hard!
     
  2. jeroen kroes

    jeroen kroes hertog jan ownage

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nooit nachtmerries eigenlijk als ik ze heb onthoud ik ze maar even
     
  3. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    dat waren dan ook geen vrienden..

    i.i.g sterkte
     
  4. Victor

    Victor Guest

    Vrienden? Welke vrienden?

    Ik heb altijd een hele vreemde nachtmerrie dat altijd wel teugkomt:

    Ik sta in mijn eigen huis en opeens zegt een of andere vage stem: vlieg, jongen vlieg! Dus ik vlieg het raam uit en bots tegen iedereen op die ik zie. Die vallen in een zwart gat en ik vlieg rustig verder en dan komt er een hele grote kip die zorgt dat ik niet meer kan vliegen. En dan word ik wakker. Het klinkt heel vreemd, maar ik word altijd heel bang en moe wakker. Jaja lach me maar uit. :p
     
  5. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, dan zijn mijn nachtmerries met de bad guys toch nog een stuk reeler:D
     
  6. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik vind het zelf ook grappig alleen de spinnen vind ik wat minder.. :{
    ik krijg altijd de bibbers van die spinnen..

    Haha, wat kan ik eraan doen dat mijn nachtmerries bijna altijd zo plezierig eindigen en die van anderen weer niet.. O-)

    Whaha, wie niet? :+
     
  7. exilim

    exilim mASter_eXiLim

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had als klein kind een keer griep en toen droomde ik dat een paar soldaten mij kwamen halen en dat er hele grote ballen op mij afkwamen en toen haddik mij opgesloten in de badkamer.... Ik kan er wel om lachen:9
     
  8. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    hé.. dat ken ik :p Heb ik op me profiel gehad ;)

    Maar ik heb nooit last van nachtmerries, ik heb wel vaak dromen, maar die zijn meestal gewoon leuk/ :9
     
  9. Q-BasiX

    Q-BasiX Back 2 BasiX

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn nachtmerries falen steeds. Komt denk ik doordat ik overal altijd een grapje van maak :p
     
  10. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vroeger heel veel nare nachtmerries gehad. Laatst had ik ook een een, dat ik metmijn pa ging tennissen in de woestijn (zonder net) en dat de bal op een klif vloog, waar mijn pa hem ging halen en van de klif afviel..ik schrok me wakker, nadat'ik zag dat mijn pa's been eraf lag, en dood was..:{
     
  11. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ja echt vrienden zijn en dan ook nie nee. :{
    mja bedankt. ;)

    heb laatste tijd wel veel nachtmerrie's, word telkens met zweet wakker. :9
     
  12. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    Nieuwe Rexona is 24/7 ;)

    ok ok , geen flauwe grapjes meer.
    Ik heb heel vaak als ik droom of nachtmerries heb dat ik ze kan sturen na een tijdje. dat ik besef dat ik droom en dan gewoon effe stukje ga vliegen of beetje a la matrix style dingen doe.

    Ik ben best goed in mijn dromen sturen zoals ik wil.... :)
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de laatste tijd ook bijna geen nachtmerries meer. Maar toen ik klein was droomde ik bijna elke nacht dat er slangen van de zolder over de lange trap naar mijn kamer kwamen. En het maakte zo een trommel geluid, stilletjes en het werd harder en harder! Echt erg voor een klein kereltje als ik toen was! Maar in mijn droom droomde ik ook dat ik zat te wenen dat mijn moeder me zou opnemen, en altijd als ze me oppakte waren de slangen daar vlak bij me. Juist op tijd was ik veilig, ik lag in mijn moeder haar armen, terwijl de slangen onder me kropen. En het rare is dat ik nooit schrik gehad heb van slangen ofzo, :confused: ,dus waarom ik het droomde, buh!
    En dan heb ik een paar jaar geleden ook nog een felle droom gehad, ik had resident evil 2 uitgespeeld en in resident evil 2 komt een brede witte zombie(cd2) met groene jas voor(met een kletskop). En ik droomde dat die kerel gewoon in de pikkedonker op me afkwam. Alles was zwart, ik zag alleen hem, en die kwam dichter en dichter, echt wel freaky, maar ik werd redelijk snel wakker dus :). Voor de rest droom ik alleen maar fijn dingen, en ik droom heel veel dus :) , maar meestal weet ik ze nog, de dromen als ik wakker word en een paar uur later is dat zo van, euhm wat waren die dromen nu weeral?
     
  14. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3

    HAHA.

    *kijkt gauw onder bed :+
     
  15. Moondrake

    Moondrake T-Shirt Ninja

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik droomde ooit dat ik met mijn familie met een lift omlaag ging, dan gingen we naar een onder water wereld, door een speciaal pilletje konden we daar langer dan normaal blijven. Maar toen onze speciale adem bijna op was moesten we zo snel mogelijk terug naar de lift. Ik ging heel hard vooruit, ik sprong de lift in.
    Maar er stonden twee body guards / terroristen, die de rest van heel mijn familie tegenhielden. Ik ging met de lift omhoog en toen werd ik wakker.

    Een paar dagen later had ik de droom nog een keer, maar ipv dat ik met de lift omhoog ging zonder mijn familie, sloeg ik die 2 body guards / terroristen in elkaar. En gingen we allemaal samen met de lift omhoog.
     
  16. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG ik droomde dus té vaak dat ik naar euro disney ging en dan een ronde trap op moest om naar binnen te gaan.
    Dus wij stonden laatste in de rij en me vader nam me zo op rug dat ik naar achter keek.
    Toen stonden daar altijd de bad guys van The Turtles.
    :X ik was jong maar dat vond ik altijd zoooo eng.
     
  17. Underdog

    Underdog Only Community

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is lucide dromen. Is dat bij jou vanzelf gegaan dan? Want ik wil dat ook wel is maar het lukt me niet. Maar het lijkt me gewoon zo vet.
     
  18. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    dope thread maar nachtmerries heb ik eigelijk zelden of nooit ik heb wel af en toe dat ik wakker sgrik en dat ik dan het gevoel heb dat ik keihard in me bed val:confused: wel heel vaag ...
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja,dat heb ik ook soms, vieze boel is dat!! 8)
    Maar ik heb het gevoel dat je deze nacht wel een echte nachtmerrie gaat krijgen, ik heb je namelijk vervloekt!!!! (gewoon eventjes magie gebruiken, uw naam ingeven,...):p :p :+ :+
     
  20. VUL_kenneth

    VUL_kenneth Guest

    Mijn nachtmerrie zijn de moderators van XBW. Ik vind het belachelijk dat ik een soort half jaar ban heb. Ik heb meermalig gemaild om de reden hiervan en dat deze weer eens ge-unbanned kon worden. Ik kreeg maar geen reactie. Ronduit onbeschoft te noemen. En waarom kreeg ik nou eenmaal een ban ( Caps1:cool: ? Omdat ik een mening uit? Omdat ik Pro-Pim-Fortuyn ben? Vragen zonder antwoorden. Stuur je een pm voor antwoorden op zulke vragen, krijg je niets terug. Ronduit belachelijk beleid. De modjes / pubers zullen zich nu wel kappot lachen, maar ik denk dat ik het bij deze wel aan het rechte eind heb.

    Amen
     

Deel Deze Pagina