Nachtmerries

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door boss, 10 jul 2005.

  1. elite warrior

    elite warrior Legendary Italiano

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
    ik droomde een x dat ik me school moest redden van de moffen die binne waren gevallen, en ik ging met 3 andere gasten ze afmake , en toen waren we bijna klaar:9 nog een paar moffen te gaan maar toen kwam die gast uit doom dat hele grote monster uit een hoekje op me af pakte me op schreeuwde keihard (hij stinkt uit ze mond:9) en trok me kop eraf , en toen gelijk werd ik wkkr, 16:55 s'nachts:9 egt vaag achja:9
     
  2. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Yep , vooral dat stuk met dat lekker wijf in bed . :+
     
  3. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    hmm ik droom bijna nooit. En het zijn nooit nachtmerries maar altijd HELE vage dromen. Die echt nergens over gaan...
     
  4. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook nooit nachtmerries.. of ik ben ze vergeten... de enige dromen die ik meestal onthou zijn de dromen met een lkkr wijf er in :)
     
  5. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Ik ook.. behalve dat deel met die lekkere wijven;) ik leef dan gewoon me droom :+
     
  6. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Hey , pas op als je droomt over doodgaan wil dit gewoonlijk zeggen dat je héél erg oud wordt,dromen zijn vaak anachronistisch. :cool:
    En als je droomt over een lekker wijf ............. :eek:
     
  7. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    ......dan word je homo:p

    ik heb soms drome da k de hele nacht naar benede flikker. met een raak gevoel dat ik ook echt val:confused:

    lijkt me wel naaien 8 uur achter elkaar valle:p
     
  8. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    heb ik ook wel eens.. raar als je dan wakker schrikt dervan en dan rechtop in je bed zit of gewoon ligt en dan word je wakker en lijkt je echt te zijn gevallen.. the mind is a wonderful thing:p onbegrijpelijk gewoon
     
  9. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik zie dat het echt fout gaat in een droom probeer ik of wakker te worden of absurde dingen te gaan doen. In de meeste gevallen zijn mijn dromen vaak te sturen. Zo stond ik op een gegeven moment met dudes die mij wilden killen te dance dance revolutionen.... :|

    De vaagste dromen en waar ik toch de meeste hekel aan heb, is dat je droomt over hetgene wat je veel hebt gedaan. Zo had ik eens 50uur + in de week gewerkt en bleef ik daar snachts over dromen. En ik wilde daardoor mezelf telkens wakker laten worden, want slapen op het werk kan natuurlijk niet!
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2005
  10. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een keer een nachtmerrie gehad dat ik naar de vijver ging op ons dorp. En bij de vijver waren een heleboel mensen die het over een verdronken persoon hadden. Er waren mensen in het water waaronder ook van dat zoekpersoneel in bootjes etc. die naar dat lijk aan het zoeken waren. Dus ik dacht: Ik ga dat lijk wel effe zoeken. Ik trek m'n shirt en m'n broek uit en ik spring in het water. Het water was redelijk helder dus kon ik goed zien wat er op de bodem lag.

    Op een gegeven moment zag ik het lijk dan eindelijk liggen en zwom ik er naartoe. Maar dat lijk was veel te zwaar dus ik dacht: De persoon heeft een hoed op... Ik pak die hoed en zwem mee terug naar boven met die hoed voor bewijs dat het lijk hier ligt. En op het moment dat ik me af wil zetten op de bodem kom ik tussen het prikkeldraad vast te zitten dat op de bodem lag. En net toen m'n adem op was werd ik wakker. :{ :'-(
     
  11. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG.
    Dat lijkt mij trés eng.
    Mij lijkt het al verschrikkelijk om te stikken :'-(
     
  12. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vergeet mijn dromen altijd, vooral de nachtmerries.
    Meestal kan ik hele vage dingen herrineren. Volgens mij wordt ik meestal achterna gezeten, is het donker en zijn het smalle gangen/steegjes, volgens mij is er ook vaak brand en kom ik adem te kort, ook als er geen brand is.

    Vannacht had ik volgens mij ook een nachtmerrie, maar ik zou niet meer weten waar die over gaat. Als ik een nachtmerrie heb gehad heb ik ook altijd zo'n gevoel dat er veel druk of zo op me stonden. Ik heb ook altijd een hele harde ' piep' in mn oor. Die gaat dan langzaam weer weg.
    Toen ik klein was had ik heel veel nachtmerries en gingen vaak ook weer verder als ik weer in slaap viel. Ik durfde dan niet meer verder te slapen. Heb ik nu geen last meer van.
    De mooie dromen kan ik me gelukkig wel altijd herrineren.
     
  13. Odyss NL

    Odyss NL New Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat een dromen allemaal :eek: _O_.

    Ik heb eigenlijk al heel lang geen nachtmerries meer gehad.
    De laatste is denk ik jaren geleden...

    Ik droomde dat ik was gevangen door een heks. Die heks woonde in een soort van molen, midden in een landschap.
    Ik werd gewoon zwaar mishandeld in de molen daar, dus ik wilde elke keer ontsnappen.
    Maar steeds als ik op een onbewaakt moment wil wegrennen (eerst uit de molen, dan door het open landschap.) had ik gevoel dat het niet ging lukken.
    Ik was dan een heel stuk het landschap ingerend, maar die heks had een soort magische tentakels, waarmee ze me elke keer weer ving, en terugzette in die molen.
    Ik heb heel vaak geprobeed te ontkomen, maar het is nooit gelukt.

    Ik heb deze droom trouwens een stuk of 4 keer gehad }:].
    Hoe het af is gelopen weet ik ook niet :{.


    Ik kan me ook nog een droom herinneren die ging over een jongetje met AIDS. Was een beetje rare droom. Ik was een jaar of 6, en ik ging volgens mij dik huilen toen ik weer wakker werd :+.
    (Die avond was er een film op tv geweest, waarvan ik een nachtmerrie kreeg ;) )
    Er was dus een jongetje met AIDS, maar die had een speciale behandeling nodig, en een speciale verzorging... en extra veel liefde etc.

    NU was het probleem dat de 'natuurlijke' ouders het jongetje niet konden verzorgen, dus daarom moest dat kind naar een pleeggezin.
    Die ouders hadden twee pleeggezinnen op het ook.
    Een van die pleeggezinnen had helemaal niet de bedoeling om goed voor dat kind te zorgen, maar ze hadden heel erg veel geld.
    Het andere pleeggezin was heel erg arm... en je raad het al... die hadden alleen maar goede bedoelingen.
    Er kwam dus een hele strijd tussen die twee gezinnen, en de toestand van dat kind werd steeds slechter, en de ouders durften niks te doen.
    Uiteindelijk kreeg 'het arme pleeggezin' het kind, en knapte hij weer helemaal op.
    Totdat 'het rijke gezin' het andere pleeggezin 2 miljoen gulden gaf.
    Toen moesten ze het kind wel overdragen. Vanaf dat moment ging het steeds slechter met dat kind, en stierf uiteindelijk...


    Maar het allerraarste wat in me slaap is voorgekomen is het zwarte gat _O_.

    Je ligt gewoon rustig te slapen. Je droomt niet, en opeens voelt het alsof je in een heel diep zwart gat valt.
    Ik probeer dan gelijk aan iets vast te pakken in me bed, maar tegen die tijd is het gevoel al weer weg, ben je helemaal geschrokken, en lig je wakker _O_.
    Dat heb ik ook al tig keer gehad...
     
  14. marty91

    marty91 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ik flikker altijd van de trap terwijl de wereld helemaal olie gekleurd is en als ik dan eindelijk na 5 minuten op de grond val krijg k weer een andere nachtmerrie. zodat dan de hele wereld in zombies is veranderd en ik moet de wereld redden als power ranger (jaja je leest het goed POWER RANGER).
     
  15. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Vroeger had ik eens king kong gezien en jessirckpark (ofzo iets die dino film) en had ik vaker die droom dat ik in de flat zat (waar ik toen woonde)elke keer hoorde ik zo boem boem boem(Die voet stappen van king kong of van de t-rex) en ik kijk uit het raam staat daar king kong of de t-rex en ik schreeuwen en schreeuwen maarn iemand horode mij. best dom als je ouder bent en der aan terug denkt.

    edit:/ ik heb allang geen nachtmerrie's gehad de laatse was toen ik nog een jaar of 6 ben dus een hele lang tijd gelden 8) 8)

    ik heb meestal van die actie dromen hier vertel we lenne die ik heel vet vond.

    Ik was op school.
    ik had gym en iedereen rende vrolijk rond 8) en opeens hoorde ik die zachte schoten ik kijk o pde vloer zie ik een driehoekje van schoten :confused: en ik kijk naar de matten en dat was zo tentje gevormt ik zag daar 3 man in zitten 3 ninja's. ik zij het tegen iedereen maar ze moesten zo onopvalend doen. opeens komt een busje op de spleelplaats greden en stappen allemaal bouwvakkers uit. van die hele breden :cool: .en ze hadden allemaal schroevendraaiers om hun zij aan de linkerkant.
    Dus 1 komt in de gymzaal staan en pakt zijn geweer en begitn te schieten iedereen moet op de grond liggen. maar ik lag net 2cm van hem vandaan ik zeg iets waar door hij de andere kant op kijkt ik spring op pakt zijn schroeven draaier af en steekt dat tussen zijn ribben en hij is dood daarna renne nde 3 ninja's weg.op de speelplaats staan een stuk of 10 van die mannetjes. en ik met mijn schroevendraaier.(als enigste wapen)loop naar butien en zie 1 lopen ik pak de schroevendraaier en gooi henm naar die man tussne zijn keel dood dus :cool: daarna doe ik die andere 9 man ook doden net als sam fisher :cool: :cool:
    en waar die 3 ninja's heen zijn weet ik nu nog niet. 8)
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2005
  16. VUL_kenneth

    VUL_kenneth Guest

    Mijn nachtmerrie zijn de moderators van XBW. Ik vind het belachelijk dat ik een soort half jaar ban heb. Ik heb meermalig gemaild om de reden hiervan en dat deze weer eens ge-unbanned kon worden. Ik kreeg maar geen reactie. Ronduit onbeschoft te noemen. En waarom kreeg ik nou eenmaal een ban ( Caps1 ? Omdat ik een mening uit? Omdat ik Pro-Pim-Fortuyn ben? Vragen zonder antwoorden. Stuur je een pm voor antwoorden op zulke vragen, krijg je niets terug. Ronduit belachelijk beleid. De modjes / pubers zullen zich nu wel kappot lachen, maar ik denk dat ik het bij deze wel aan het rechte eind heb.

    Amen
     
  17. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    Heb vaak als ik droom in de eerste persoon of in de derde persoon(al la tomb raider view :+ ), dat er dingen gebeuren.. en dan na een tijdje besef van "heey, maar dat kan niet in het "echt" " en dat ik dan ineens de dingen ga sturen zoals ik wil. niet helemaal, maar kan wel vanuit mijzelf beslissingen nemen in de wetenschap dat ik droom.. En ook dus bijvoorbeeld gaan vliegen of krachten uitoefenen.

    Ik moet toegeven dat ik dat niet heel vaak heb, maar ik droom dan ook maar zelden. Maar die keren dat ik droom en het besef zijn echt wilde nachten :9
     
  18. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Uh...zijn dat nachtmerries dan?
    Klinkt meer alsof je precies kan dromen wat je wil, wat natuurlijk nooit erg kan zijn :cool:

    Hey Caps13, ben je er weer? Weet je nog wie je gebanned heeft? :+ :p
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2005
  19. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Hoezo ban... je post nu toch? Of ben je nu in travestie? Viezerd!

    Mijn laatste nachtmerrie ging over een duivelse kabouter, die leek op piet Piraat maar dan met sandalen aaN!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 jul 2005
  20. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat is nog niks vergeleken met white dragon die spontaan in een grote neger verandert.
     

Deel Deze Pagina