Ben ik het niet mee eens, het is altijd nog zo hoe je met je stuff omgaat. Alles kan kapot, zoals ik al zei: Mijn Xbox is van de launch heb hem erg veel gebruikt...met erg veel bedoel ik dus dat ik een echte gamer ben/was ( die niet alleen af en toe speelde maar soms heb ik zelfs dagen het daglicht niet gezien ) slijtage zou dus al erg ver moeten zijn van mijn Thomson drive, merk ik niks van. Stof?? mijn zolderkamer is 1 grote stofzooi, ook hier nergens last van. Het enige wat ik niet kan is Dvd-rs/cd-rs erin doen want tja dat komt door de eerste gen dvd-roms he. En dat over de Cube tja wat wil je dat ding is 3x zo klein en heeft veel minder koeling nodig (ja koeling schijnt namelijk voor veel figuren moeilijk te zijn, terwijl het logisch is dat het beesje koeling nodig heeft en wat nadrukkelijk ook in de gebruiksaanwijzing staat dat ook de xbox ruimte nodig heeft voor de koeling, dus op dat punt heeft Microsoft iedereen aardig goed ingelicht) ...en Cube beste hardware? Die vraag laat ik maar onbeantwoord en aan technische experts over....
Maar blijkbaar is een gebruiksaanwijzing voor mietjes, maar je ziet wat ervan komt. Kapotte dvd-roms, Dvds met krassen...zeurende mensen...enz enz
Edit 6: mischien heb ik gewoon als enige de goeie Xbox...dat kan natuurlijk ook...de rest was allemaal b zooi met fouten enzo...*zucht het word tijd voor me bed..
Laatst bewerkt: 12 jul 2005