1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nachtmerries

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door boss, 10 jul 2005.

  1. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook vaak gehad.
    is echt een raar gevoel je ligt gewoon stil maar draait in het rond.
    word daar ongelooflijk misselijk van.
    1 keer is een keer daardoor overgegeven. :{

    ik weet nie of dit een nachtmerrie was maar toen ik 8 was ofzo was er op vakantie een virus die bijna alle kinderen op de camping kregen.
    ik namelijk ook en kreeg hele hoge koorts, begon geloof ik een beetje te halucineren. :{
    volgens mijnn moeder was ik gewoon wakker en dat leek mij ook want ik lag in bed en begon te schreeuwen naar mijn ouders omdat ik allemaal mensedn bij mijn bed zag staan.
    ik werd zo bang dat ik naar het uit einde van me bed kroop en overgeefde. :p
    later toen ik me ogen dichtdeed kreeg ik nog is dat zwarte gat, en ja hoor, toen moest ik weer...... 8)
    mja dat was geloof ik wel 1 van mijn ergste maar of het een nachtmerrie was.... was wel wakker. ;)
     
  2. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3


    _O_ _O_
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Wooow dude! geflipte boel! :p
     
  4. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Steek jij nu de draak met white dragon?
     
  5. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff nachtmerries wa zijn dat :confused:
    Neehhoor ff serieus de laatste nachtmmerrie die ik me kan herinneren was toen 9 was.... Toen werd ik opgevreten door een stel krokodillen toen werd ik wakker en zag ik (heel vaag) een bange krokodil door de muur rennen, whatever. Blij dat ik nooi nachtmerries heb als ik jullie verhalen lees,maar, ik droom ook bijna nooit. Dat vind ik wel een beetje jmmr.
     
  6. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik had laatst een vage droom zeg.

    Ik was aan het vliegen in een soort van helikopter en ik word beschoten. Ik land op de Notre Dame en komt de Gestapo achter mij aan. Vervolgens vind ik een uniform en trek hem aan en begin ik gebrekkig Duits te spreken maar ze dachten wel dat ik Duits was. Toen kwam ik Adolf Hitler tegen en begon tegen hem aan te pissen. Toen werd ik beschoten. Ik ging naar de Notre Dame terug en zat vast. Ik sprong naar beneden en was dood. En de droom was nog steeds niet afgelopen. Ik kwam terecht in de hel en kwam Adolf Hitler tegen...Terwijl ik net nog tegen hem aan stond te pissen. Heel vaag. En toen werd ik wakker....

    Meestal onthou ik mijn dromen amper...maar nu... vage shit zeg.
     
  7. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb wel is een nachtmerrie gehad alleen die kwam elke avond terug voor iets van 3 weken en die 3 weken sliep ik bijna tot hijst niet de deteils zeg ik maar niet
     
  8. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    ik droom geregeld dat ik wilde sex heb met 2 heerlijke wijfen, een blondine en een brunette. de ene is miss world (de blonde') en de brunette miss europe.

    en dan.......................................







    knijp ik mijn arm en blijkt het helemaal geen droom te zijn, en al helemaal geen nachtemerrie ;)
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2005
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Héhé, yeah right man! :p :cool:
     
  10. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    deze thread is echt geweldig _O_ _O_ (wel sneu voor alle mensjes die het dromen).

    ik heb alleen nachtmerries als ik koorts heb, dan loop ik op een dijk, en langs de dijk staan allemaal felblauwe bomen, en aan het einde staat een grote kerk, en daar ga ik dan in, en dan kom ik in een soort pacman doolhof, met rood gras en weer die felblauwe bomen, en die komen er van die reuzen pacman's achter me aan (dat klinkt grappig) maar als je zon levensgrootbeest ziet met van die tanden in zon raar gekleurde wereld is best eng.

    (misschien heb ik wel een pacman syndroom :+ )
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn kerel, wat een rare droom, het lijkt wel een freaky game! }:]
    En ik vind deze tread ook cool, vind het echt fijn om te lezen, ik heb me al een paar keer doodgelachen met sommige hun dromen, echt waar, dat de tranen in mijn ogen komen _O_ , En met sommige hun dromen heb ik iets van, damn what the fuck :D :D haha, Het is wel grappig!
     
  12. Smankiy

    Smankiy Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je echt geen humor
     
  13. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg altijd nachtmerries van mijn baas:)
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2005
  14. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    jaja, miss world heet zeker ome Ben ;)
     
  15. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ja nogal, had nog nooit zo een hoge koorts gehad. :p

    leuke tread! _O_
     
  16. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo'n geflipte droom heb je vaker als je koorts oid heb. Zulke dromen hebben ook een speciale naam, en ze zijn freaky gestoord.
    Ik heb er ooit ook een gehad, maar dan iets anders. :'-(
     
  17. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    was alleen wel wakker dus echt een droom was het nie.
     
  18. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    Noujah ik zou het eens navragen hoe het heet, maar het is iig heel vaag, een droom terwijl je wakker bent of zo. Noujah kweet nie meer...
     
  19. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    hallicunaties? waanbeelden?
     
  20. master dude

    master dude Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vroeger nog heel vaak gedroomd dat ik met mijn familie aan het wandelen was op het strand en dat ik een beetje achteropslenterde en dat er opeens een moordenaar of een kidnapper ofzo achter me zat en dat ik wou schreeuwen maar dat ik niet kon of dat ze mij niet hoorden ofzo en dat ik niet meer kon lopen of dat mijn benen erg zwaar wogen. Echt wel heel eng als een klein jongentje, zeker als je dat erg dikwijls droomt :{

    Ook heb ik nog niet zo lang geleden dikwijls niet echt een nachtmerry gehad, maar eerder een gevoel ofzo. Iets van een soort primaire angst ofzo, waar ik niet vanafgeraakte en dat ik niet meer besefte of ik aan het slapen was of ik wakker was. Echt creepy 8)
     

Deel Deze Pagina