1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nachtmerries

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door boss, 10 jul 2005.

  1. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    oftewel a near sleep experience :+
     
  2. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Hij bedoelt, denk ik, ijlen en de bijbehorende halucinaties.
     
  3. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    tja dat krijg je ervan:) pado's
     
  4. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Hebben jullie dat ook dat als bijvoorbeeld een spel uitkomt waar je al heel lang op zit te wachten en de release nadert of je hem net hebt daarover gaat dromen? Dat heb ik dus altijd, raarste was nog wel toen ik jong was en Mario kart uitkwam, toen dacht ik dat ik samen met Yoshi in 1 karretje zat te racen. :cool:
     
  5. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    ben jij even blij dat je niet resident evil 4 gekocht heb dan;)
     
  6. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik droom gewoon niet, en als ik iets droom is het zo vaag dat ik er niks van snap als ik wakker wordt. 8)
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    What the fuck is uw probleem? Waarschijnlijk ben je zo een zielig mannetje dat nooit lacht! En altijd zo kwaad kijkt, en.....
     
  8. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    nee het waren geen pado's. :9
     
  9. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik eerst ook iets grappigs meegemaakt. Het is geen nachtmerrie maar toch: Ik had een droom dat ik gewoon thuis was. Ik moest pissen in de droom ik loop naar de wc en ga pissen. Ik werd wakker en had ik echt in mijn broek gepist hahahha...dat is wel al lang geleden maar dat is echt zo dom...! :9

    Ik kan mijn dromen trouwens ook sturen.

    Ooit toen ik een nachtmerrie had kon ik mijn lampje aan doen zodat ik wakker werd. Ik was dus niet 100% aan het slapen maar ik wist wel waar ik mee bezig was maar ik zat dus nog wel in de nachtmerrie. Best vaag dat ik dat toch nog kon in mijn slaap..
     
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ai, dat zal wel nat geweest zijn :D :D :D
     
  11. VUL_kenneth

    VUL_kenneth Guest

    Wat moet je gorre aap? Loop je weer de ruige man uit te hangen en dalijk weer je zeker weer van niks! Ga toch iets nuttigs doen jongen. En dalijk weer het heilige boontje spelen. Zal ik jou een tip geven: zoek een leven en een vriendin. _0/
     
  12. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Detecteer ik wraakgevoelens? }:]
     
  13. VUL_kenneth

    VUL_kenneth Guest

    Ja die SIC loopt mij nu weer op te fokken, en ik zal hem een tip geven , moet hij niet doen. Ik weet waar dat pubertje woont. En dalijk loopt hij weer het onschuldige jongetje uit te hangen. Niet zo slim SIC
     
  14. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is al lang geleden zeg je? Wat houdt dat in, 2 dagen }:]
     
  15. ik had vannacht toch iets vaags, ik sliep rond 2 uur 's nachts en in mijn droom hoorde ik mijn telefoon afgaan en ineens was het half 4 en ging mijn telefoon ook echt af, een bepaald iemand (kuch simmertje kuck) belde mij op.
     
  16. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Waarom belde hij jou op? En wie is simmertje? :p
     
  17. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Hij vroeg of hij al sliep. :+
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja zo heb ik ook eens iets aan de hand gehad! Ik sliep, ik hoor mijn telefoon(maar die was echt aan het afgaan), maar ik zat zo in een halve slaap, je kent dat wel. Effe later na een paar keer bellen neem ik toch op(eindelijk goed wakker geworden) en blijkt het één of ander ziek meisje te zijn! Wat doet die! Die zit te hijgen, en ze zit geluiden te maken. Geluiden van iemand die klaarkomt :confused: , je kent het geluid wel als een meisje klaarkomt, in ieder geval, ik zat daar half wakker van huh!!!!???? |:- , en ik zei:"Euhm, oke, hou nu maar op met de grap". Maar het wordt erger en erger, echt niet normaal! En toen heb ik afgelegd. Later heeft ze nog 1 keer gebeld(op privé nummer natuurlijk), echt een ziek meisje denk ik! En echt gebeurd, niets echt ergs natuurlijk, gewoon ziekelijk(of als je het anders bekijkt...)
    ...
     
  19. VUL_kenneth

    VUL_kenneth Guest

    waar is SIC
     
  20. Smankiy

    Smankiy Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lach vaak zat maar ik lach om grappige dinge, en ik ga niet me helemaal kapotlache als iemand een wortel eet in zun droom of zo.
     

Deel Deze Pagina