1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. master dude

    master dude Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij erg leuk om zo'n lucide droom te kunnen hebben. Vroeger als klein jongentje wou ik altijd heel erg graag kunnen vliegen en dan droomde ik wel eens dat ik door mij op te spannen kon vliegen maar ik weet niet echt of dat lucide was of niet :+
     
  2. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe dromen jullie altijd...

    zien jullie jezelf dingen doen? dus jullie zijn een soort rondzwevende camera.
    Dromen jullie in 1ste persoons view? dus dat je in jezelf zit.
    Dromen jullie op een heel andere manier?
     
  3. master dude

    master dude Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk eerder een 3th person vieuw
     
  4. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Ik kan al vanaf kleins ''lucide'' dromen,ik weet pas sinds 2 minuten dat het zo heet :+.Ik kan alles bepalen in mijn dromen.Waar ik ben,wat ik,wie ik wil zien etc.Ik weet niet of het speciaal is maar ik kan zelf mezelf wakker maken.Vroeger als ik nachtmerries had stopte ik in mijn droom me vingers in mijn oren en werd dan wakker.De reden waarom ik zo van slapen hou is omdat ik kan dromen.Persoonlijk kan ik me niet voorstellen dat iemand dit niet kan omdat ik het altijd gekund heb.En om op de vraag Jaydewaker: Jha dat verschild per keer, en per ''scene'' maar vaak 3de persoon.Helaas is dat het enige wat ik niet kan regelen
     
  5. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me zelf ook wakker maken.
    Heel hard me ogen dichtknijpen.
    Maar verder doe ik geen vage dingen :{.
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Zijn er andere mogelijkheden dan? Ik droom áltijd "1st person" zoals het normale leven. Het antwoord van Master Dude verbaast me zelfs.
     
  7. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie het als een soort film.
    Soms zie ik me zelf maar soms gewoon zoals normaal.
    Maar meestal in 3e persoon hoor.
     
  8. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Maar er zit wel een verschil tussen weten dat je droomt in een droom,Of hem veranderen.Om dingen de veranderen,verschijnen moet je wel op een of andere manier conseteren
     
  9. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ik droom altijd dat ik mezelf ben en 1ste persoons view.
    ik had wel is gedroomt dat ik in een soort spel zat ofzo.
    het sloeg helemaal nergens op maar ik zat in zo een 1ste persoons view schietspel en vecht met matrix stijl enzo. :{
    dat matrix stijl leek zo echt dat toen ik wakker werd ik helemaal goed voelde omdat ik alles nog wist.
    was alleen na 1 potje knokken al voorbij. :eek: :p
     
  10. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    Over knokken gesproken. Hebben jullie t ook welleens dat als je iemand wilt gaan slaan dat je in superslowmotion slaat. Het lijkt dan net alsof je onderwater zit met 100 kilo gewichten aan je armen. Dat het dus ook 0 impact op diegene die je slaat heeft. Super irri!!! :mad:
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb mn dromen altijd in 1ste persoon.
    Heb vroeger geregeld gedroomd dat ik kon vliegen. Dat wanneer er iemand aankwam die me wilde vangen ik hoog kon springen en in de lucht kon blijnven zweven. Was erg apart. :)
     
  12. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf maar iets van 8 lucide dromen gehad sinds ik ermee bezig ben. Meestal al ik dan wil vliegen lukt het niet, ik kan dan alleen hoog springen :confused: Maar ik heb wel een keer m'n school in de fik gestoken! }:]
     
  13. Murlock

    Murlock Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit wel als ik achtervolgd wordt en weg wil rennen. Dan lijkt het net of er iets zwaars aan je benen hangt. Je komt dan haast niet vooruit. Erg irritant is dat.
     
  14. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of ik hier ook over slaapwandelen mag posten? dit heb ik namelijk ook 1 keer gedaan. of moet ik daar een nieuwe topic voor openen?
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hmm dit had ik vroeger ook, nu geen last meer van. Vage dromen ook :{ Wil je vluchtten kom je niet voor uit |:-...En dan is de droom ook in een keer afgelopen, of der komt nog wat achter na wat je dan weer vergeet als je wakker word.
     
  16. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    precies het zelfde! :{
    echt irri is dat, maar dan ren ik ook echt mega sloom dat je gewoon bang word omdat je gepakt gaat worden.
    je voelt je gewoon helemaal zwaar echt irritant!
    gelukkig heb ik er geen last meer van. :p

    heb ook is gehad dat ik iemand helemaal verot sloeg.
    helemaal geweldig voelt dat echt met matrix stijl.
    wat dom is dat ie altijd wel weer opstaat en mij een ros geeft dat ik altijd weer wakker word..... :{
     
  17. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Dit heb ik ALTIJD. Zelden een droom zonder dat 'k dit erin ervaar.

    Lucide dromen lijkt me echt heel tof om te kunnen, maar haalt het niet het onverwachte en verrassende aspect uit je dromen? En is het mogelijk om je dromen zichzelf weer te laten regelen, als je eenmaal lucide kunt dromen?
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Dat het niet gaat zoals je wilt heb ik ook geregeld gehad. Dat je in een zwembad wil duiken maar het vreemdgenoeg niet lukt.
     
  19. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Inception!

    Verder wel is leuk om te gaan proberen, maar nu te lui voor:+.
     

Deel Deze Pagina