1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nachtmerries

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door boss, 10 jul 2005.

  1. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Nooh, nu weet ik waar je woont!! _0/
     
  2. Q-BasiX

    Q-BasiX Back 2 BasiX

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat VUL_kenneth en SIC het tog zelf oplossen, hebben ze jullie hulp heus niet voor nodig. Er zijn nu al bijna 2 pages volgeblAAt.. :{
     
  3. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik droom soms dingen die op niks trekken.
    Zoals een Tommy die de crap uit mij slaat terwijl het telkens omgekeerd is.

    Nee over laatst had ik nog een droom da een T-rex achter mij aankwam, toen ik wakker werd dacht ik van what the fuck ?
     
  4. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt weer hoog tijd voor een echte nachtmerrie zoals deze.
    Zeker vijf keer gedroomd en dat is wat mij betreft ook wel genoeg, het begint altijd dat ik langs Schiphol fiets en dan in de verte een vliegtuig aan zie komen met een duidelijk zichtbaar probleem.
    Op het moment dat het vliegtuig, wat in mijn richting komt, heel dichtbij is gaan er de meest verschrikkelijke dingen gebeuren.
    Meestal splijt het vliegtuig open en vliegen de ledematen mij om de oren, en er is altijd brand.
    Zelf ben ik dan altijd toeschouwer en ik word ook nooit geraakt door brandende brokstukken, maar ze vallen wel vlak naast mij neer.
     
  5. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    @ !Sic! je kan hem daar direct herkennen , hij zit daar op zijn driewielertje jou op te wachten , en vergeet je bijl niet voor zijn teenmanicure. :+
     
  6. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom zeiken jullie ananas zo af? die kerel maakt die topic's aan omdat hij droge humor heeft _O_
     
  7. dutch_badass

    dutch_badass New Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    2
    Jongens jongens toch, verder met de nachtmerries ja :+

    Ik heb altijd als ik ziek ben en koorts heb dezelfde nachtmerrie, komt ie }:]

    allereerst word er iemand aan het eind van een soort obstakelbaan gemarteld, ik probeer bij hem/haar te komen maar de afstand blijft hetzelfde terwijl ik door bijlen en wat dan ook gesneden en gemept word.
    Diegene aan het eind sterft.
    overal om me heen is vuur en het is bloedheet (hel)
    Dan opeens stap ik over naar een bos (meestal).
    Daar rollen rotsen achter mij aan en terwijl ik een afdalende heuvel afren, sneller en sneller snijd ik me aan takken en m`n voeten worden totaal naar de klote geholpen door stenen en rotsen.
    Dan kom ik bij een dal, en nu het gekste.
    Ik moet ondersteboven over dat dal heen lopen, DAT KAN TOCH NIET !

    dus terwijl ik sta te kijken hoe ik dat in godsnaam moet doen komt de achtervolgende rots eraan en net als die mij verpletterd...

    schrik ik wakker badend in het zweet.

    zeer verontrustend.
     
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Hahahaha, ik heb ook zo een droom soms met een bepaalde roel erin :D hahaha, de rest van xboxworld zal wel even niet kunnen volgen :D(ik ken axess, is zo een freaky kerel he :p )
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2005
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn, ik had een rare droom deze nacht, geen nachtmerrie ofzo maar toch. Ik was veranderd in een hele dikke pad :D, hahaha, echt waar. En ik moest een hele lang weg afleggen en kwam allerlei dieren tegen :D. Eerst een muis(of een rat buh), dan een eekhoorn(leek ook wel op die van conker :p), dan een olifant, en terwijl liepen er overal rondom ons rare beestjes rond(zoals met pikmin precies, echt raar!), maja, toen werd ik wakker, spijtig, was wel fijn, ik wilde terug in slaap geraken om verdere te dromen, er was een goede sfeer in die droom.:)
     
  10. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik herriner me opeens weer 1tje
    Die was echt ziek.
    Ik zat met iemand in een vaag kasteel en ik was buiten en opeens waren mijn benen in de vloer gesmolten en kon ik geen kant meer op.
    Toen kwam er een busje aan die me mee nam.
    Hun waren een soort van aliens die dingen gingen op mij gingen experimenteren.
    Zoals een speelgoedhelicopter van 1 meter die propeller in mijn gezicht duwen en een aansteker mijn haar in de fik steken :x.
    Dat herriner ik me nog wel.
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Freaky droom!!!:D
     
  12. Underdog

    Underdog Only Community

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik nog aardig klein was (lees 8 jaar) had ik een nachtmerrie die zich steeds herhaalde, en het ging zo:

    Ik ging samen met mijn moeder, zusje en een vriend van me het bos in. En middenin het bos was een groot rond open veld met een aantal mammoeten. En wij liepen op een pad (stonden een aantal bomen tussen dat open veld en het pad). Maar opeens gingen die mammoeten op de grond stampen waardoor er een scheur ontstond in ons pad en wij allemaal naar beneden vielen.

    Naja dat was het. En deze nachtmerrie herhaalde zich heel vaak, nu gelukkig niet meer.
     
  13. Ik had vroeger, toen ik zo'n 8 jaar was altijd herhalende nachtmerries, er was een jongen van 20 ofzo die ik er echt heel erg raar uit vond zien en ik vond hem ook vet eng terwijl ik nooit met hem gepraat had. Nu kreeg ik altijd een nachtmerrie dat ik tegen hem moest hockeyen op een schoolpleintje en dat ie me dan versloeg en me daarna in elkaar ging slaan, echt vaag :p.
     
  14. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik ben een x gemept met een hockeystick, alleen dat was helaas geen droom:mad:
    Neus stond helemaal scheef...

    (Schijnt overigens een ongelukje te zijn geweest)
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn ,wat mensen toch kunnen dromen :D. Iedereen zal zo wel iets "vaags" hebben, als je zo droomt van iemand, dan heb je er waarschijnlijk ook nooit iets tegen gezegt, tegen die kerel?(er alleen maar schrik van gehad :D)
     
  16. ja, een tijd later kwam ik hem gewoon tegen op het plein en ging ik met hem voetballen... hij bleek gewoon aardig te zijn :p
     
  17. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het niet echt een nachtmerrie maar het lijkt net of je weet dat je aan het dromen bent en dat je dan helemaal niet kan bewegen hoeveel kracht je ook zet, en je kan ook heel moeilijk ademen maar naar een tijd wordt je wel wakker.
    Hebben jullie wel eens zo'n soort droom gehad, want mijn broer heeft ze ook heel vaak?

    En droom ook wel 's dat ik achterna wordt gezeten door een moordenaar met een mes en hij me achterna zit, en als je probeert weg te rennen dat je de hele tijd valt en net als hij je wil vermoorden dat je wakker wordt.
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2005
  18. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik heel vaak.
     
  19. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    dat heet epilepsie.
     
  20. Nee, epilepsie zit anders in elkaar dan wat hier wordt beschreven. Epilepsie wordt ook alleen maar veroorzaakt bij erge aandoeningen aan de hersenen. Het is volgens mij iets anders.
     

Deel Deze Pagina