Harry Potter and the Half Blood Prince

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Game Error, 14 jul 2005.

  1. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het net uitgelezen.. een prachtig boek!
    Ik ga niet spoilen maar heeft iemand enig idee wanneer de 7de deel uit komt?
     
  2. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb het boek ook gisteravond uitgelezen. Vooral naar het eind toe werd het weer behoorlijk spannend en moest ik verder lezen! Ik wil het zevende boek! :cool:
     
  3. Ruben

    Ruben GreenLizzard NL

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zevende boek komt toch al over een jaar? Toch O-)
     
  4. ...Magic_Man...

    ...Magic_Man... Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop het maar ik snap niet

    dat het verhaal zo stopt als of het lijkt dat er nog 500 ander vervolgen op komen toch?? of wat vinden julie hier van
     
  5. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ik w8 wel op de nl versie kan niet w88 ben zow stom geweest op zown lik te klikke dus weet al een beetje wat er gebeurd (zag et in titel staan) :mad:
     
  6. Ruben

    Ruben GreenLizzard NL

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, ik hoop ook niet dat het laatste boek te druk wordt, want er moet volgens mij een hoop in gaan gebeuren. Ach als dat betekend dat het boek het dikste van de serie zal zijn, dan hoor je mij niet klagen.
     
  7. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Deel zes is wat dunner dan het vijfde deel, maar ik verwacht inderdaad dat het zevende deel weer een stuk dikker zal zijn dan het vijfde deel. En wie weet is deel zeven helemaal niet het einde? Je weet maar nooit meer tegenwoordig toch? :cool:
     
  8. Silvos

    Silvos Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    kunnen jullie em niet ff in het NL vertalen? O-)
     
  9. ...Magic_Man...

    ...Magic_Man... Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een boek zeg jezuss zo goed!!!!! maar ik kan niet wachtennnnnnnnnnnnnnnn


    Weet iemand over al iets over een release datum bekent is?
     
  10. Ruben

    Ruben GreenLizzard NL

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    De officiële releasedatum van boek zeven zal waarschijnlijk pas tegen het einde van het jaar bekend gemaakt worden. Zoals ik hierboven al heb aangegeven dacht ik ergens gelezen te hebben dat het laatste boek een jaar na deel zes zou verschijnen. Hier zijn echter nog wat vraagtekens bij te zetten. Ik heb liever het boek iets later en dat het goed is, dan dat het afgeraffeld wordt. Corrigeer me als ik het fout heb, maar was het ook niet zo dat JK. Rowling het laatste deel al voor een groot deel geschreven had?
     
  11. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, het zou best kunnen..
    Maar ik heb het ook liever iets later dan dat het zo snel mogelijk afgeraffeld en wel uitgebracht word :) .
    Ik denk dat het op zijn vroegst over anderhalf jaar uitkomt.
     
  12. ...Magic_Man...

    ...Magic_Man... Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb me ge jinxed want ik hou het niet meer uit tot deel 7 om zo lang te wachten
     
  13. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk niet dat Rowling een afgeraffeld product af zou leveren, als ze al een groot geschreven zou hebben kan het boek al best volgend jaar uitkomen. Kan niet wachten :)
     
  14. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Ze heeft alleen het laatste hoofdstuk al geschreven, dat had ze namelijk helemaal in het begin al gedaan.

    Dit is de grootste spoiler ooit, dus absoluut niet lezen als je niet wilt weten wat er gebeurt, maar iemand vroeg wat er aan het einde gebeurt, serieus hier staat echt iets wat je niet wilt weten als je het boek nog gaat lezen:

    Dumbledore en Harry komen samen terug van een "missie" en merken dat op Hogwarts iets aan de gang is. Dumbledore is ziek van iets wat hij moest drinken en is daardoor zwak. Ze landen met bezem op een toren waar ze een gevecht horen dat binnen aan de gang is. Dumbledore "bevriest" Harry waardoor hij niet meer kan bewegen net op het moment dat Draco naar buiten komt, hij moet van Voldemort Dumbledore vermoorden, maar kan het niet, uiteindelijk komt Snape wel, en die vermoord hem dus met Avada Kedavra.
    Maar het is toch nog niet duidelijk of Snape evil is of niet, want de kans is groot dat Dumbledore zei dat hij het moest doen, maar als je meer wilt weten moet je het maar lezen.
     
  15. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    dank je. dat wou ik weten. Je bent lief :)
     
  16. ...Magic_Man...

    ...Magic_Man... Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo gaat het maar net Taab....

    Ik vind het zo frustrend om alles te lezen en dat het net daar stopt.

    Er word ook vertelt dat Harry volgend jaar niet meer naar school gaat(ook al blijft de school open/dicht) Enne Hoeveel Hoxarucss die dingen waar voldenmort zielen in liggen hoeveel moet die er nog kapot maken(zeg maar) ???

    Ik vind dit echt zo spanned dammm......
     
  17. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Volgens mij zijn dat er iets van 7, je hebt een ding van Gryffindor, iets van Ravenclaw, die ketting van Slytherin, dat ding van Hufflepuff, die slang. Twee zijn al verrot en dat is het dagboek uit het tweede boek en de ring van Slytherin. Dan heb je nog Voldemort zelf natuurlijk. Sommige mensen denken dat het Harry zelf is (zijn litteken), maar dat geloof ik niet. Die ketting van Slytherin is al door iemand anders gepakt, voordat Dumbledore en Harry daar waren. Dat was door R.A.B., de meeste mensen denken dat dat de broer van Sirius is, namelijk Regulus Black.
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2005
  18. -Murdock-

    -Murdock- Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet ik eerst alle boeken boeken lezen, om deze te begrijpen? Is er geen site met alle weetjes die in de boeken zijn gebeurt? Heb alleen deel 1 gelezen, maar heb het geduld niet om al die boeken voor deze, The Half Blood Prince, te gaan lezen.
     
  19. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Geloof me, het is het waard. Ben nog niet erg ver in het laatste deel, maar het zijn echt superboeken om te lezen. En het is vakantie tijd, dus veel anders zou je niet te doen moeten hebben ;0
     
  20. Ruben

    Ruben GreenLizzard NL

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het heerlijk vinden om in jouw positie te zitten, dat je boek 2 t/m 6 nog niet kent! Al dat leesplezier dat je nu nog te wachten staat _O_ .
    Serieus, je moet gewoon de hele serie op volgorde gaan lezen. De boeken vormen samen toch uiteindelijk één groot verhaal, dus je zou de serie en jezelf onrecht aandoen als je die boeken zou overslaan. Gewoon van boek 1, naar 2, naar 3 etc...
     

Deel Deze Pagina