1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-Amerika] Lost

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Graveheart, 1 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    huh vandaag op net 5 helemaal geen lost.
    hoe kan dat nou weer.
     
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Heeyz,
    Normaal Kwam LOST altijd rond half 10 op NET5 *) !
    Nog niets gemist, kijk ik vandaag.........Is het niet meer en staat het ook nie in de gids :'-( !!

    Nu is gelijk mijn vraag, WAT is er aan de hand!! Mijn moeder had het over een andere programmering die sinds kort is ingegaan.
    Maar wanneer wordt LOST dan uitgezonden??!!

    ik hoop dat iemand snel antwoord kan geven :)

    _0/

    Edit: Idd, Cyber Ninja..... vandaar mijn vraag :eek:
     
  3. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    What the hell?Geen lost ONEE
    ik kijk snel of het er morgen wel is.Kutstreek zeg
     
  4. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Charmed is ook afgelopen net zoals meerdere series, nieuwe afleveringen komen waarschijnlijk in september pas weer :'-(
     
  5. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou lekker dan. Ik lees net op de net 5 site dat lost weer verder gaat in september.
    Weet iemand waar lost nog meer te zien is. Ik zag dat op een andere zender ook de serie te zien is. Ik denk dat het op belgie was.
     
  6. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Echt?
    Ik check de gids straks er wel ff op na!
    En anders, ALS iemand het weet...... ff melden!

    DOM zeg, in september pas!
     
  7. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Weer lekkere actie van NET5 aangezien Charmed nog maar twee afleveringen doorgaan van het seizoen. Kijken of Net5 niet stiekem opnieuw begint..
     
  8. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Even deze draad uit de vergetelheid schoppen, had nog een paar dingen opgemerkt waar ik geen tijd voor had om het te vertellen.

    Ten eerste, John Locke. Een Engelse filosoof heette ook John Locke, hij dacht het volgende: als we op de wereld komen zijn we een onbeschreven blad, een tabula rasa. Moet je raden hoe de derde aflevering heet. Iedereen kan met een schone lei beginnen op het eiland? Elke persoon heeft wel iets, Kate, Locke noem maar op.

    De filosoof maakte ook een verschil tussen 2 kenmerken zintuigen. Primaire en secundaire. Secundaire komen er op neer dat mensen dingen anders kunnen waarnemen als anderen. Zoals de ene een sinaasappel zoet vindt en de ander zuur. Zou dit iets met het wezen te maken hebben? Boone zag namelijk iets anders dan (dat neem ik aan) Locke.

    Het tweede viel me op in de laatste aflevering, Saywer is The Redemption Song van Bob Marley aan het zingen. Ik heb even een stuk van de songtekst erbij gepakt.

    Old pirates, yes, they rob I;
    Sold I to the merchant ships,
    Minutes after they took I
    From the bottomless pit.
    But my 'and was made strong
    By the 'and of the Almighty.
    We forward in this generation
    Triumphantly.
    Won't you help to sing
    Another song of freedom? -
    'Cause all I ever have

    Piraten, slaven en een bodemloos gat... Lijkt veel op dat schip wat ze the black rock noemen en het hatch natuurlijk.
     
  9. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Heerlijk, al die theorieën. Het is jammer dat het nog zo lang moet duren, voordat we antwoorden zullen krijgen. Je eerste theorie klinkt sowieso logisch. Iedereen lijkt met een schone lei te mogen beginnen op het eiland. Maar wat mij zo nieuwsgierig maakt, hoe komt dat eiland aan zijn bijzondere kracht? Het moet wel bovenmenselijk zijn... Ik hoop dan ook niet dat seizoen twee op een sciene-fiction achtige manier gaat afgelopen.
     
  10. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat is er nou precies aan de hand op dat eiland er gebeuren allemaal wazige dingen. Is het soms bespookt? En de toekomst met die gasten?! Wat gebeurd er met die gasten?

    En die vrouw op dat eiland die er al 18 jaar is! Hoe heeft zij het overleeft?
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2005
  11. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik hoop het ook niet, maar ik vrees dat het wel die kant op zal gaan; The Beast is iets mechanisch, er zijn The Others en de Canadese vrouw heeft op één of andere manier toegang tot elektriciteit (de kabel die uit de zee komt).
     
  12. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    Zo, deze gaan we even bovenhalen :) vond het wel weer eens tijd nadat ik net een Nieuwsbrief ontving van Oceanic Air ! Met natuurlijk bevestiging dat het The Others waren, wie er mee gaan schrijven aan het script. etc etc.

    :) Iemand een idee wanneer Seizoen 2 nu begint ?
     
  13. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Da's nog niet bekend, maar op het forum van TV.com (hier om precies te zijn) waarschijnlijk eind september / begin oktober.

    Wat stond er allemaal in die nieuwsbrief?
     
  14. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Op TV.com bij de episode list staat 21 september als datum voor de eerste aflevering. Kan ik mooi Amerikaanse TV kijken als ik op Curacao zit. :cool:
     
  15. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ben ook wel benieuwd wat er in de brief stond!
     
  16. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    De nieuwsbrief van afgelopen week :
    Dear Frequent Flyer -

    Welcome to Oceanic Airlines -- and thank you for signing up for a weekly bulletin from the writers of "Lost."

    We have just reconvened to begin work on Season 2 of the series - after some much-needed vacation and a highly eventful first year that began with the crash of Oceanic Airlines 815 and literally ended with a bang as Jack, Locke and Kate blew open the mysterious hatch while young Walt was kidnapped by The Others... and yes, they were The Others!

    As we set out to dramatize such mysteries as the contents of the mysterious hatch and the uncertain fate of Michael, Sawyer and Jin, last seen treading water among the burning remains of the raft -- we thought you might want to know the writers who will be responsible for bringing you the answers -- and a whole lot of new questions -- during the second season.

    In addition to series creators J.J. Abrams and Damon Lindelof, Carlton Cuse returns as executive producer. "Lost" is a reunion for Cuse and Lindelof - who worked together on Cuse's creation "Nash Bridges" (Cuse also created "Martial Law" and co-created "The Adventures of Brisco County Jr"). Before co-creating "Lost," Lindelof served as writer/producer on "Crossing Jordan."

    New additions to the staff include co-executive producer Steven Maeda, whose previous credits include "The X-Files" and "CSI: Miami," supervising producer Craig Wright, who previously wrote for HBO's "Six Feet Under," and producer Elzabeth Sarnoff, whose previous credits include "Deadwood" and "Crossing Jordan."

    Returning from season one are supervising producers Leonard Dick, whose credits include "Fastlane" and "Hack," Edward Kitsis and Adam Horowitz, formerly of "Felicity" and "Popular," and Javier Grillo-Marxuach who previously wrote on "Boomtown" and "The Pretender."

    With this team in place, you can be sure that "Lost" will pack on the surprises on year two. As a Frequent Flyer, you will receive regular updates from the writers room -- so watch your inbox...

    ...and thank you for getting lost with us!
     
  17. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Nice, bedankt!

    't Is dus een wekelijkse nieuwsbrief. Zou je die hier elke week willen posten? :)
     
  18. Murlock

    Murlock Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb seizoen 1 al op DVD gebrand. Heel veel vrienden willen hem lenen en vinden het ook een spannende serie. Ik kan niet wachten tot september.
     
  19. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ikke ook cker niet, en ja desert fox wel elke week poste he:p
     
  20. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    ja, ze zeggen wel dat die brief elke week komt, maar hij komt elke maand ofzo :+ de andere drie raken volgens mij elke keer LOST 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina