1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple Ipod

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Freddy Xbox, 4 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Sorry maar ben een verschrikkelijke leek op dit gebied.

    Heb net een iPod Shuffle gekocht maar ik begrijp helemaal niets van dat iTunes. Bij mijn vorige mp3 speler, Creative, opende hij gewoon automatisch de H-schijf en kon ik daar mn liedjes heen kopieren. Bij de iPod heb ik dat ook maar nu heb ik daar mijn liedjes heen gekopieerd en doen ze het niet. En ik hoor van iedereen dat het met iTunes moet. Maar hoe werkt dit, ik heb iTunes geopend en dan? Snap er echt de ballen van...
     
  2. Ik ga dus die Ipod mini halen, klopt het dat ik daar dan ook foto's op kan kijken?
     
  3. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    op de ipod mni kan je geen foto's bekijken.

    Open itunes en sleep je muziek er in. dat is het makkelijkst..
     
  4. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    ik heb een vraag.

    draait de ipod mini ook op windows Me ? zag staan alleen winsowds 2000 en xp? klopt dat?
     
  5. Gisteren de ipod mini gehaald, echt perfecte geluidskwaliteit (al weet ik er niet zoveel van, maar het klinkt erg goed). Hij ligt qua gewicht ook echt heerlijk in de hand :).
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb donderdag een Ipod Mini gehaald en ik ben er erg tevreden over. Er is alleen 1 ding dat ik echt belachelijk vind. Er zit geen oplader bij. Je moet hem opladen via USB. Toch wel makkelijk als je op vakantie gaat, dan moet je een laptop meenemen om je Ipod te kunnen opladen. Maar je kan natuurlijk ook een oplader kopen voor ''maar'' 39.99 euro. Hoezo geldklopperij? Nou heb ik nog een 20 GB Ipod, dus ik heb wel een oplader, maar het is gewoon niet juist. Ook vind ik de verdere accessoires vrij duur. Maar het apparaat zelf is top (behalve dat er stof achter me display zit :mad: ).

    Om even terug te komen op het gebruik van MP3 spelers tijdens het reizen.
    In de schoolperiode ga ik 3 a 4 keer per week met het openbaar vervoer naar school. Van mijn voordeur (gouda) naar mijn school (rotterdam) kost me op de heenweg ongeveer 1 uur en 10 minuten. Op de terugweg mis ik bijna altijd een trein en moet ik 15 tot 20 min wachten op de volgende trein en dan kost het me ongeveer 1 uur en 30 minuten. Ik gebruik zelden tot nooit een MP3 speler in de metro of trein. Simpelweg omdat het gewoon niet veilig is. Ik weet niet of je weleens in de Rotterdamse metro heb gezeten? Veilig is het er niet. Ik luister niet eens een muziekje in de metro en trein met een MP3 speler in me zak, laat staan dat ik een film ga zitten kijken met zo'n ding in me handen. Ik gebruik hem dan wel op school als ik aan opdrachten moet werken of een tussenuurtje heb, dan luister ik wel een muziekje.
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2005
  7. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    haha, dat is idd gevaarlijk in de ''grote'' stad

    daarom heb ik altijd een mes, als ze ook maar naar mijn ipod mini kijken... ;)

    of het moet een lekker wijf zijn die mee wil luisteren O-)
     
  8. Ja klopt, dat met die oplader. Erg klote is dat.. ik kocht hem ook voor de vakantie, nu moet ik weer 40 euro dokken voor zo'n ding goddomme.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 jul 2005
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Is idd echt genaait man. Denk je van: mwah, valt wel mee 199 euro. Totdat je thuis de doos open maakt en ziet dat er geen oplader bijzit en dat je deze nog eens voor 39.99 euro moet gaan bestellen. Ze moeten zich schamen.

    Maar hoe bevalt je Mini verder?
    Ook stof achter je display? ;)
     
  10. Bevalt me goed.

    Nee, geen stof achter de display. Misschien kan je hem wisselen, denk niet dat je daar helemaal zin in hebt maar het kan je toch op gaan vallen en dan wordt het misschien wel irritant :p.
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Je ziet het gelukkig niet zitten als je hem gebruikt. Alleen als het licht er op een bepaalde manier opvalt en het apparaat uitstaat, dan zie je het. Het is gelukkig niet storend. Maar het is natuurlijk wel een beetje slordig.

    Welke kleur heb je btw? Ik heb een zilveren, vond ik eigenlijk de mooiste kleur.

    Voorkomen is beter dan genezen. :cool:

    Het zijn vooral bepaalde metrostations in bepaalde wijken, waar het nou niet echt gezellig is in Rotterdam.
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2005
  12. Blauw, mij maakt het eigenlijk niet echt uit welke kleur ik heb. Ik vond zilver ook wel mooi, maar heb die toch niet gekozen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 jul 2005
  13. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik herhaal me vraag effe weer wat ik vandaag nog heb gepost.

    Ik heb windows Me kan ik daar de iPod mini ook op laten draaien gewoon dat ik hem kan aansluiten zonder probleem ik had gelzen dat die op windwos 2000 en xp doet.
    maar Me is toch gewoon winsowds 2000 toch?


    maar die oplader vind ik niet zo probleem ja als je op vakantie gaat dan is het minder maar voor zo vind ik die usb net zo goed.
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb geen idee of dat kan.
    Opladen via USB duurt trouwens veel langer.
     
  15. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    hoe kan die dan het beste opladen via zo adapter van 40 euro :{
     
  16. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik luister altijd muziek op weg naar school en als ik op school ben. Dus ik luister echt uuuuuuuren muziek per dag. Ook gewoon tijdens de les en dergelijke.
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    via firewire doet ie er bij mij net zo lang over.
     
  18. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Firewire is ook veel sneller dan USB he ;)
     
  19. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    godmia.
    je moet windows xp of windows 2000 hebben voor de ipod mini:mad: of gewoone ipod:mad:
    ik heb Windows ME:mad::mad: echt balen miss dta ik dan kan fluiten naar me Ipod:mad:
     
  20. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Normaal gaat de batterij van een iPod ongeveer 12u mee he.
    Vanaf wanneer is je batterij versleten? Ik bedoel: vanaf wanneer kan ik mijn iPod binnenleveren omdat de batterij het niet meer lang genoeg uithoudt? Ik heb eens gelezen dat er een bepaalde duur op staat, maar ik ken hem niet meer.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina