1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

contactlenzen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Raafke, 25 jul 2005.

  1. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een half jaar lenzen (zachte maandlenzen) en ze bevallen me goed. Ik heb ze een half jaar geleden bij de Pearle gekocht en daar kosten de lenzen die ik heb 119 euro voor 6 paar maandlenzen. Nu moet ik binnenkort weer nieuwe lenzen gaan kopen en ik ben nog aan het twijfelen of ik ze op internet of bij de opticien ga bestellen. Op internet zijn dezelfde lenzen wel voor bijna de helft van de prijs verkrijgbaar, maar je hebt niet de service die je bij een opticien hebt. Heeft iemand ervaring met het bestellen van lenzen via internet en zo ja bevalt dit?
     
  2. Mijn daglenzen worden altijd via internet besteld. Als ik op zomervakantie ga neem ik gewoon mijn daglenzen mee voor een maand (dus 30 links en 30 rechts). De lenzen komen bij ons meestal echt na een paar dagen aan.. Het bestellen van jaar/maand/week lenzen heb ik echter nooit gedaan. Maarja, dit bevalt me wel. Elk jaar bestel ik gewoon voor 1 maand daglenzen :). Ik zal eens even kijken welke site we daarvoor gebruiken en wat voor lenzen ze daar verkopen.

    Gevonden: http://www.lowlens.nl/.. je moet daar maar even rondkijken, daar heb ik iig mijn lenzen besteld.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 jul 2005
  3. darkmaster_85

    darkmaster_85 ...

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    ik koop mijn lenzen altijd bij HANS ANDERS ook maand lenzen voor een half jaar.

    ik weet niet meer hoeveel ik betaal maar wel ongeveer de helft van wat jij zei.

    je weet het HANS ANDERS alleen de PRIJS is anders.
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Mijn vader koopt zijn lenzen online en hij is er zeer over te spreken. Ik zelf wil het ook doen, maar ik heb ze laatst nog bij de Hans Anders gekocht omdat ik een oogtest erbij wilde. Maar kwa prijs verschilt de Hans Anders niet zo veel met online winkels. De Pearl is gewoon achterlijk duur.
     
  5. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Hans Anders is dan ook een beetje een budget opticien...

    Ik heb zelf zachte maandlenzen, bij Bremers Opticiens (vroeger zat daar Het Huis). Via internet is inderdaad stukken goedkoper, alleen dat zou ik pas gaan doen als je ze al meerdere jaren draagt en dat je nooit problemen hebt. Mijn lenzen voor het volgende halfjaar zijn -2 en -1,25 ipv -1,5 en -1,25. Moet je dus weer andere lenzen enzo. De lenzen die ik eerst had (van Focus) scheurden bij mij nogal gauw, daarom probeer ik nu andere lenzen, enz. Dat zijn toch dingen die je niet krijgt als je het via internet besteld.

    Maar als je al 2 jaar lang dezelfde lenzen hebt zonder rooie ogen of oogleden heeft een opticien weinig nut meer.
     
  6. exilim

    exilim mASter_eXiLim

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop mijn maandlenzen om het halfjaar en dat kost mij volges mij rond de 60 euro.. Haal ze altijd bij de TOC: Twent Optiek Centrale
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hmm heb ook maandlenzen en betaal volgens mij iets in de 90 euro. Vaag dat lenzen verschillend geprijsd zijn :confused:
     
  8. Corolla Friend

    Corolla Friend Bhuddymahn

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb maandlenzen, van Bausch & Lomb Pure Vision (links cylinder -3, rechts -3 ). 't Zijn lenzen die ik dag en nacht kan in houden. 200 euro per half jaar (jaja :eek:), onbeperkt Bausch & Lomb ReNu vloeistof, en als m'n lens gescheurd is kan ik gewoon nieuwe krijgen (maar da's meestal zo). Zeer over te spreken, je voelt ze niet zitten. :)

    Volgende keer wel via internet bestellen waarschijnlijk. Heb er helemaal geen problemen meer mee.
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2005
  9. Corolla Friend

    Corolla Friend Bhuddymahn

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    1

    Sja, er bestaan verschillende merken/kwaliteit lenzen hè...
     
  10. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    ik heb zelf ook contact lenzen, en ik krijg ze vergoed van de verzekering. het enige wat ik elke keer moet aanschaffen is de vloeistof
     
  11. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan ben je wel goed verzekerd. :eek:
     
  12. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Valt wel mee. Ik ben verzekerd bij VGZ, en die vergoeden dat. Ipv lenzen kun je ook om de 2 jaar een nieuwe bril uitzoeken, dacht ik. Dat is wel alleen maar bij Hans Anders, ben er zelf zeer tevreden over. Het zijn lenzen voor een half jaar
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik zit ook bij VGZ maar dat is toch alleen voor grotere afwijkingen?
     
  14. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Ik zelf heb harde lenzen. 4 jaar geleden aangeschaft. nog steeds plezier van ( ok af en toe 1tje kwijt en dan nieuwe moeten bestellen of op controle komen). maar is voor mij het goedkoopste. Bestellen via internet kan gemakkelijk zijn. ik zelf zou liever kiezen voor de opticien. ( Het Huis, van maaren) is een goede.( alleen wel prijzig)
     
  15. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke verzekering, maar lensvloeistof is duur.
     
  16. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb zelf zachte maandlenzen en ik koop ze ook altijd voor een half jaar en dat kost rond de 70 euro of zo bij de Hans Anders.

    Nee ik zou ze niet via i-net bestellen, het makkelijkste vind ik toch gewoon via de opticien zelf.
     

Deel Deze Pagina