1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

nice guys finish last

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shcaap, 27 jul 2005.

  1. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    dus wia van jullie valt nog meer in dit groepje en wat doen jullie het meest dat ondergewardeerd word?

    bij mij is en blijft het al die geheimen die iedereen over elkaar verteld die ik bewust niet vertel om niemand te beledigen en uiteraard het aloude deur open houden...
     
  2. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik ben een nice guy en wordt gewaardeerd :) Tis mogelijk ;)
    Maar idd, -uitzonderingetjes daargelaten- voldoet die beschrijving wel aardig. Met het verschil dat ik wel een tijdje een vriendin heb gehad en geen principiele bezwaren heb tegen 'gebruik maken van beschonken toestand ;).
    En jah, meeste meisjes zien het idd niet en vallen op de meeste mannen, die eikels zijn.
    Maja, niemand heeft ons verteld dat het leven éérlijk zou zijn, did they?

    PS. Kutweer in Sneek hé :).
     
  3. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Alles wat hier verteld word kan ik me in vinden.. ik doe zo vaak die dingen die derin staan.. en het is om zat van te worden.. mja wat doe je er aan:)..
     
  4. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    tja niet veel, helaas. waar goed, we zijn als laatst aan de beurt dus wij zullen het hardste lachen :)
    ps, behoorlijk kut weer ja ;)
     
  5. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    nice guys finish last, you're running out of gas. Your sympathy will get you left behind. :D Green Day :9
     
  6. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Exactly.:+

    Klopt inderdaad wel, maarja de wereld is niet gemaakt voor alleen maar goedzakken hea.:)
     
  7. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    WOW, Lijkt wel beetje mijn verhaal _O_ 8) . Alles wat dikgedrukt staat heb ik meegemaakt, zoniet Meerdere malen meegemaakt. :+

    Ben gelukkig niet de enige persoon die dat dan heeft :eek:. Wat dan wel weer positief is, nu ik ouder ben (geen tiener meer bijna) dat ik merk dat meer oude middelbare school vriendinnetjes weer contact opnemen en een keer willen daten :cool: . Terwijl ik inderdaad 4 jaar lang of 2 jaar lang (per persoon verschillend) altijd weer de goedzak was die geheimen en verhalen aanhoorde, en ze niet doorvertelde ,

    ok ok :9 1x heb ik de verhalen gebruikt om een ruzie op te lossen, omdat twee meisjes apart van elkaar met het probleem kwamen (zonder dat ze het wisten van elkaar) en ik smooth wat dingen bij elkaar heb verhelderd/goedgepraat, zodat ze een week later weer vrolijk samen door de school liepen.

    En de nice guy die uren lang voor het kleedhokje wacht was twee weken geleden nog , toen een vriendin van me bikini's wilde passen voor de zomer. maar hey, you don't hear me complaining }:]
     
  8. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het er grotendeels mee eens. The story of my life (jammer genoeg soms, maar soms ook niet ;))
     
  9. Beowulf

    Beowulf Intellectual Killer

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, ik herken ook het meeste wel. D'r heeft zelfs wel eens een meid toegegeven dat ze nou eenmaal op klootzakken valt. Vage bedoeling hoor, die vrouwen. Maar ja, je hele leven zonder wil je ook weer niet he :p

    D'r zou eens een girls-for-nice-guys-dating-bureau moeten komen :D
     
  10. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    Ziet een gat in de markt _O_ .. alleen hoe wil je een test maken dat niet iedereen in aanmerking ervoor komt ? ;)
     
  11. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    gewoon wat spotters er op uit sturen, de gasten aan spreken die deuren open houden en zo :)
     
  12. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap eindelijk wat dit betekend, het hangt op de muur bij de serie van "Joey".
     
  13. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Het deed mij denken aan een citaat uit The Mask, een film met Jim Carrey. Daarin stuurt Jim, in de rol van Stanley Ipkiss, een brief naar een krant met als titel 'Nice Guys Finish Last". Het zou bovenstaande tekst kunnen zijn. :+
     
  14. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja ik ben zo te zien ook best een nice guy.
     

Deel Deze Pagina