1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Or Alive 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door tecmo, 3 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind doa wel cool, heel fijn ook, maar als je het een tijdje speel ben je het toch wel vrij snel beu, er zitten behoorlijk weinig moves in t.o.v. tekken, virtua fighter, soul caliber, maar het heeft wel "iets" anders, wat het heel fijn maakt, de animatie, graphics zijn top, maar toch. Ik speel het altijd een tijd en laat het een paar maanden liggen ,dan speel ik het terug een tijd en laat het terug een paar maanden liggen. Maar ik krijg er wel altijd terug goesting in, en het door de muur gooien,... blijft wel fijn.
    mijn top is:
    1. tekken(Heb binnen een week de 5de, ziet er mij echt enorm uit, met al die verschillende kleren,... de levels zien er enorm uit,...ik heb de tekken serie altijd het fijnst gevonden.)
    2. virtua fighter(vroeger vond ik wel soul caliber beter met soul blade)
    3. Dead or alive
    4. soul caliber(2)
    5. mortal kombat
     
  2. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    haal mortal kombat daar snel weg!
    als er één spel is dat dankzij 3d graphics slechters is geworden, is het mortal kombat wel!
    sinds mortal kombat 4 is het echt slecht geworden


    ik heb liever Guilty Gear
    weetje hoe tof
     
  3. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Guilty Gear is zeker mooi, maar the King of Fighters blijft 2D vechtspellenkoning.

    Mortal Kombat was 2D goed, 3D niet
    Ik denk nu alweer terug aan die goeie ouwe tijd: Mortal Kombat 2 was pas uit en iedereen wou hem hebben. Ik speelde hem bij een jongen van school, dat waren tijden zeg. Ja, ik ben een old school 2D vechter liefhebber.

    Verlangende status naar MK2 op de snes :)
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb mortal kombat gewoon op 5 gezet omdat ik een 5de titel nodig had :p , speel eigelijk alleen maar op de 4 andere series, is genoeg voor mij. Ja ik speel ook nog op dynasty warriors(2 en 4, vind ik echt wel fijn voor een hele tijd, lu bu vind ik machtig) maar voor de rest kan ik op geen ander komen.
    Heel vroeger speelde ik wel killerinstinct, streetfighter,... maar dat is heel lang geleden.
    Ps: Vroeger was mortal kombat idd stukken beter, heb ik heel veel gespeeld toen ik klein was, het was wel een coole tijd *) .
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2005
  5. Kryalis

    Kryalis De Man met de Hamer

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah de goede oude 2D tijd, ik was er toen nooit echt hardcore mee bezig, maar heb wel behoorlijk veel lol gehad met die spelletjes. Mortal Kombat 2 was inderdaad geweldig, maar het spel waar ik toendertijd het meeste lol mee had was toch Power Rangers: the Fighting Edition :+ .

    Ja, DOA heeft minder moves dan bv. Tekken, maar het heeft gewoon die heerlijke 'feel', zelfs al speel je een maand niet, dan ben je nog bijna net zo goed als toen je ermee stopte. Ik weet niet wat het is (behalve de online mode dan :p) maar DOA houdt me gewoon geboeid, ik blijf gewoon steeds nieuwe dingen leren en mijn vechtstijl verbeteren. Ik beleef er gewoon elke dag nog steeds lol mee en daar gaat het uiteindelijk om.
     
  6. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nooit zoveel interesse gehad in fighting games totdat Dead or Alive 3 uitkwam voor de Xbox. De graphics zijn top en het speelt ook nog eens heel fijn. En die online functie van Ultimate maakt het feest compleet. Ik heb weleens Tekken, Vitua Fighter, Soul Calibur gespeeld, maar die weten mij niet zo te boeien. Het wordt wel tijd dat die spellen ook online gaan. Dat zou de enige reden zijn waarom ik zo´n spel zou kopen. Maar voorlopig kijk ik uit naar DoA 4. Een paar nieuwe moves en characters en verbeterde graphics maken mij een heel blij mens
     
  7. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    niet kijken als je niet wil weten wie of wat de eind boss van DOA 4 is :D
    DOA 4 Boss [​IMG]
    Check voor meer uit leg deze site ff O-)

    Edit: als de pic het niet doet check dan die site ;)
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2005
  8. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    ALPHA-152 (DOA4 Boss)

    Aam de vormen te zien is het een vrouw, maar voor de rest is er weinig over te zeggen. Maar het ziet er wel tof uit.

    Btw iemand zei dat het nieuwe character Elliot het broertje is van Helena, maar dat lijkt me niet. Helena is Frans en Elliot Engels.
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2005
  9. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is dat kasumi(een replica ofzo)
     
  10. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    ja volgens mijn ook maar _O_ Kasumi _O_ wordt al gekloont ( als je het verhaal ken weet je dat :+ ) en dit is een geëvolueerde versie ofzo :{
     
  11. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam dit tegen op internet:

    Dead or Alive 4 word een launchtitel voor de XBOX 360 in Japan, als dit ook in Europa het geval is durfde hij niet te zeggen.

    Tomonobu Itagaki, grote baas van Team Ninja, gaf aan dat Dead or Alive 4 gepland is als launchtitel voor Japan. Hij deed geen uitspraken over Amerika of Europa, dus de kans bestaat dat wij nog iets langer zullen moeten wachten.

    American Tecmo and Microsoft reps could not confirm that the game would launch alongside the 360 in the US.

    The main character in DOA4 will be the opera singer Helena, who has now become the head of the evil DOATEC organization that Kasumi and the other ninjas fought against in the previous installments. Itagaki also revealed that the new blond fighter Elliot is a disciple of Gen-Fu, the elderly Chinese master who has been appearing in the DOA series since its original release. However, it isn't known whether Gen-Fu will be appearing in DOA4, since he stopped fighting after DOA3.


    Dat het geen launchtitel voor Europa zou zijn, wisten we eigenlijk al. Zelf wist ik nog niet dat het verhaal gaat over Helena. Niet dat het zoveel boeit, want het verhaal stelt waarschijnlijk toch niets voor
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nee, daar kan je op rekenen. Is wel jammer, want met cut-scenes alleen al is het best mogelijk. Maar dat boeit niet zo. Want het gaat uiteidelijk alleen om het vechten.
     
  13. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Helena is mijn favo poppetjes, dat wordt leuk :)
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    ALS dit spel ook in Europa een lauchtitel wordt voor de X360, zoals DOA3 dat voor de Xbox was, dan weet ik in elk geval wat mijn eerste X360 game wordt ;)
    DOA is gewoon mijn favo fightinggame, er bestaat geen betere....het is makkelijk aan te leren, je verleert het idd niet, het speelt lekker vlot en soepel (sorry hoor maar ik ben DOA gewend en als ik dan Tekken ga spelen heb ik het idee dat ik in slow-motion zit te spelen) en op grafisch gebied is het superieur aan ieder ander vechtspel. De character models kunnen al bijna nie beter (vind ik dan), de levels worden alleen maar groter, gedetailleerder en interactiever. EN het kan online ! :D De trailer en screenshots zijn van het spel nog in productie, het eindresultaat wordt nog mooier....maar ik ben nu al zeer tevreden hoor :) En ook leuk natuurlijk dat er nieuwe characters in zitten (alhoewel het mij nie uitmaakt, mijn favo DOA character is en blijft Ayane :D), en dat er aan het counter-systeem wordt gesleuteld ben ik ook benieuwd naar. DOA4 wordt helemaal geweldig, als verstokte DOA fan ga ik deze game dan ook zonder twijfel halen....mensen die de serie minstens net zo weten te waarderen weten waar ik het over heb, dat "DOA feeling" wat je in geen enkele andere fightinggame terugziet ;) I rest my case....
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2005
  15. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    DOA is inderdaad de KONING zoniet de keizer van de fighting games, tekken, soul caliber, mortal combat en dergelijke kunnen er nog HEEL veel van leren.
     
  16. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Verhaal? in een beat em up? wat is dat?
    oh en Conker Mrk , als je iets uit een spoiler kopieert uit de post boven je, doem em dan ook weer even in spoiler tags ok? ander helpt het niet veel....
     
  17. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik dat plaatje poste, deed het plaatje van Cube het niet. Dat heeft hij al gefixt. Maar ik vind de eindbaas van DoA 4 niet bepaald info dat in een spoiler moet. 99 % van de mensen die op dit spel zitten te wachten, hebben de trailer al gezien. Daar zie je ook de baas (hoewel niet zo heel duidelijk) en de andere nieuwe characters. Bij een RPG moet je opletten dat je het verhaal niet verklapt, maar bij een fighting game boeit het verhaal niet zoals je zelf zegt.

    EDIT: Ik heb nog een vraagje. Weet iemand een site waar je DoA avatars kan vinden??
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2005
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan specifieke DOA avatars zou ik je helaas nie kunnen helpen, al zou ik ut willen.....ik heb de mijne ook maar toevallig gevonden door op altavista.com bij afbeeldingen zoeken in te typen "doa ayane"....ik kreeg dus een bende afbeeldingen van mijn DOA meisje, en daar zat deze tussen die ik wel geschikt vond als avatar :D Maar ja als Ayane niet je favo character is zul je het anders moeten proberen....zoek anders eens op dezelfde manier als ik, maar vul dan "doa (en dan je characternaam)" in....misschien vind je ook wel iets :)
     
  19. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    waar staat de trailer van doa4,maar wel voor wmp???
     
  20. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina