ALS dit spel ook in Europa een lauchtitel wordt voor de X360, zoals DOA3 dat voor de Xbox was, dan weet ik in elk geval wat mijn eerste X360 game wordt
DOA is gewoon mijn favo fightinggame, er bestaat geen betere....het is makkelijk aan te leren, je verleert het idd niet, het speelt lekker vlot en soepel (sorry hoor maar ik ben DOA gewend en als ik dan Tekken ga spelen heb ik het idee dat ik in slow-motion zit te spelen) en op grafisch gebied is het superieur aan ieder ander vechtspel. De character models kunnen al bijna nie beter (vind ik dan), de levels worden alleen maar groter, gedetailleerder en interactiever. EN het kan online ! De trailer en screenshots zijn van het spel nog in productie, het eindresultaat wordt nog mooier....maar ik ben nu al zeer tevreden hoor En ook leuk natuurlijk dat er nieuwe characters in zitten (alhoewel het mij nie uitmaakt, mijn favo DOA character is en blijft Ayane ), en dat er aan het counter-systeem wordt gesleuteld ben ik ook benieuwd naar. DOA4 wordt helemaal geweldig, als verstokte DOA fan ga ik deze game dan ook zonder twijfel halen....mensen die de serie minstens net zo weten te waarderen weten waar ik het over heb, dat "DOA feeling" wat je in geen enkele andere fightinggame terugziet I rest my case....
Laatst bewerkt: 31 jul 2005