1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Harry Potter 7

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Humorke, 2 aug 2005.

  1. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm... interessant, en komt het je ook een beetje bekend voor? Halo 2...
     
  2. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had spoilers van harry potter 6 naar tmf gsms'd en ze kwamen gewoon op het scherm. :D LOL
     
  3. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    You're a dick
     
  4. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Net of de Br3E4zAh'$ die daar naar kijken weten wat harry potter is.


    OT:
    Je kan natuurlijk duizende dingen bedenken maar het is mogelijk
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hmmm ... ik moet even wat opzoeken .. maar ik denk dat ik de titel van HP 7 al gevonden heb :D
     
  6. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop niet dat ie pas in 2007 uitkomt.. is gewoon te lang wachten.
     
  7. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat een bullshit, dat boek komt uit als het klaar is en daar hoef je geen waarzegger voor te zijn.
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik denk trouwens wel dat deze in 2007 uit komt. De naam van het nieuwe boek is volgens mij. Als ik TESS (Trademark Electronic Search System) mag geloven 1 van deze namen

    1 ) HARRY POTTER AND THE CURSE OF THE DEMENTOR
    2 ) HARRY POTTER AND THE TOWER OF SHADOWS
    3 ) HARRY POTTER AND THE DEATH'S HEAD PLOT

    Ik denk persoonlijk dat de titel The Death's Head Plot gaat worden. Logisch gevolg van het einde van boek 6
     
  9. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Lijkt me stug dat ze nu al de preciese titel weet voor het boek van 2007 :)
     
  10. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Die eerste titel is sowieso onlogisch, omdat we dat hele gedoe met die dementors nu wel gehad hebben. Het zijn nu meer de slaafjes van Voldermort, en deel zeven zal gaan om de strijd tussen Voldermort en Harry, niet om gezeur met die dementors lijkt me :+
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Mjah de titels zijn geregistreed door o.a. Wanner Bros ... de titel met de dementors werd ten tijde van de Half-Blood Prince geregistreerd ... deze titels die ik er nu ook bij noem zijn later in 2004 geregistreerd
     
  12. High 5

    High 5 _/_/_/

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je het getal 7 vermenigvuldigt met de cosinus van de top van de grote pyramide van Gizeh en dat getal deelt door de afstand tot de maan in in oud-Dordrechtse ellen, het resultaat daarvan dan weer vermenigvuldigt met het aantal graancirkels dat verscheen tussen 1987 (weer die 7! ) en 2004 dan krijg je -jawel- precies het aantal steentje dat is gebruikt voor de bouw van het paleis op de dam, in Madurodam!

    Dat kan geen toeval zijn!!!
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ehm okay ik weet dat de thread starter grappig was... maar we kunnen hier best praten over het vervolg :)
     
  14. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik denk ook dat het de 3e titel wordt (als je tenminste hieruit kan kiezen). De eerste titel lijkt meer voor deel 3. Maar het is vaak zo dat namen worden gerigstreerd, nog lang voor dat het product wordt gereleasd. Dat was ook zo bij San Andreas. Daarna ging men nog ontkennen dat dat de nieuwe GTA wordt. Maar ook zijn er heleboel namen geregistreerd die nep waren.. GTA Tokyo ofzo... dus het kan nog alle kanten op met Harry Potter 7.
     
  15. High 5

    High 5 _/_/_/

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vraag me af wie er al die moeite doen om dit soort zaken te achterhalen.
    Op zichzelf wel grappig.
    Je leest wel vaker dat bepaalde bedrijven vooraf domeinnamen claimen op internet voor hun product.
    Ik dacht trouwens dat het kapen van domeinnamen hier in Nederland niet echt wordt toegejuichd door de rechter.

    Overigens ga ik denk ik voor optie 2 wat betreft Harry P.
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Mjah dit is niet echt kapen... dit is een trade mark vast leggen... stel dat een andere schrijver The Half Blood Prince had bedacht mocht ze deze titel niet gaan gebruiken... vandaar dat ze de titel vast gelegd hebben
     
  17. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Maar wel als een ander snel die titel als internetdomein vastlegd als hij erachterkomt dat de nieuwe Harry Potter zo gaat heten.
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    mjah ... daar hebben ze niet zo veel aan de namen zijn namelijk al geregistreerd (trademark)
     
  19. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Tot nu toe heeft Rowling wel redelijke titels voor haar boeken bedacht. Deze drie zijn dat niet. Ook al heeft Warner Brothers die vastgelegd denk ik niet dat deze titels het worden.
     
  20. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja nu wel, maar dat bedoelde High Five met kapen.
     

Deel Deze Pagina