1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-unit records

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door plazz, 8 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    duud's... ik weet zat over hip-hop, ik weet dat Eminem heeft geholpen aan de massacre, mijn engels is wél goed (8.4 op me examen :p ) en ik had die plaat al eeuwen niet meer gehoord..

    nu nog niet trouwens :p kon em toen niet vinden...

    edit://

    *luisterd.. en heeft vette lol hiero :p :+

    de hoge komma bij 'em was me nog niet opgevallen :p vandaar dat ik dat poste :p excusé moi ;)
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2005
  2. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    GROOT NIEUWS

    50 cent heeft gunther een duitse rapper op zijn label gezet!!!

    [​IMG]














    :+
     
  3. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Die Mobb Deep lijkt verdomd veel op die Londonse MC Kano :eek:.
     
  4. GTA freak

    GTA freak Tha Chronic 2001

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb hier nummer gedownload van dr dre.
    is van zen nieuw album detox het noemt get yo money right
    valt een beetje tegen
     
  5. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    die heb ik al een maand binnen 8)
    Ik heb heel veel lekkers van de Detox :9

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2005
  6. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Is al vrij oud, hij komt van G-unit Radio 8, toch zeker een jaar oud.
     
  7. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    lol 50 cent, heeft in een interview gezegd geen beef met game te hebben.
     
  8. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, heb je de intervieuw of niet? Ik weet niet hoe je er aan komt maar miss is het weer geblaat.
     
  9. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0

    Het staat op mtv.com


    50 Says He Doesn't Have Beef With Game
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2005
  10. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    edit had het net gepost maar via die link kan je het ook kijken;)
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2005
  11. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Pffff. Af en toe toch een rare vogel die Curtis Jackson. Hoe komt ie er nu bij. Game heeft een diss van 15 minuten op z'n kont geplakt. Het is volgens mij ook wel eerder gezegd maar Game voelde zich bedreigt want het was 5 tegen 1. Nou! Voor Olivia moet je toch echt uitkijken hoor! Wel dom. Volgens mij is 50 echt wel pist op Game en hij doet net alsof er niks is.
     
  12. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    ach ja , meneer curtis zit zelf ook in levensgevaar , omdat hij mot heeft met een stel crips en een paar bloods


    kortom , hij kan zijn gezicht maar beter nie meer in queens laaten zien
     
  13. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep. Dat vraag ik me nu wel eens af. 50 roept wel telkens dat ie 'The King of the South' is maar veel mensen willen hem volgens mij niet meer in Queens. Dat is echt een dikke afgang. Eigenlijk zou hij eens naar Queens moeten gaan en kijken hoe de mensen daar op hem reageren.
     
  14. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    als ie een voet zet in zijn eigen wijk of waar dan ook in queens , dan tekent hij voor zijn eigen dood


    hij schijnt met veel ex homies mot te hebben in queens , en ik denk dat brooklyn ook niet meer veilig is voor hem
     
  15. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Waarom zou ie er dan terug moeten gaan, hij zit daar toch prima in CC dacht ik zo.
    En snap best dat ie zich niet druk maakt om Game, de G-unit fans worden steeds grotere fans, en hijzelf heeft het veel te druk om zich bezig te houden met dat soort gelul.
     
  16. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    For a record considered to be just a warning shot, 50 Cent's "Piggy Bank" continues to have the largest ripple effect of any rap song this year. Last week Nas finally responded to the cut, and this week 50 issued a video mixtape that includes a full-length clip for the song.

    The video is animated and starts with three boys walking down "Beaver Street" when one of them stops at an arcade. The kid is infatuated with a game called "Rapper Knockout," which stars 50 Cent as a ring king beating opponents to a pulp. The video then takes a look inside the video game as 50 squares off against Fat Joe. The animated Joe is afraid to go the ring at first, and gets pummeled when he finally enters.

    The same fate holds true for an animated Jadakiss, which Fif imagines dressed up like a Teenage Mutant Ninja Turtle — complete with Raphael's red mask and a slice of pizza — wearing a belt with a buckle that says "Jada."

    Later, 50 depicts Game as a Mr. Potato Head doll with a "Wankster" headband and Cassidy as a young kid wearing a pink hoodie with "I'm a Hustla" embroidered on it. Cass gets punched in the stomach by two kids. In a separate scene, another kid is seen wearing Superman's tights and cape while running down the street. Instead of the Man of Steel's S, he has a red logo of Nas' name on his chest and is chasing a "Milkshake" truck before jumping at the vehicle and falling flat on his face.

    "Piggy Bank" is one of 21 videos slated to be included in a special-edition reissue of The Massacre, which is due on September 6 (see "50 Says He Doesn't Have Beef With Game"). Fif has made a video for every song on his album (the original version of "Outta Control" will be replaced with the Mobb Deep remix) including "Gunz Come Out," in which plenty of heavy artillery will be brandished, and "In My Hood," which shows Fif waking through the neighborhood.

    50 continues to travel the country as part of the Anger Management 3 Tour (see "Eminem, 50, Lil Jon, G-Unit, D12 Team Up For Anger Management 3 Tour This Summer"). He'll perform for the first time at Madison Square Garden in his hometown on Monday and Tuesday.

    For more on 50 Cent, be sure to check out exclusive excerpts from his upcoming autobiography, "From Pieces To Weight."
     
  17. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik ben echt wel benieuwd naar die clip van 'Piggy Bank'. Wel dom dat hij van elk nummer een clip gaat uitbrengen of lees ik het nou verkeerd? Kon hij beter met GRODT doen. De clip van 'In my hood' speelt zich dus af in Queens. Dan kunnen we zien of ze hem daar nog willen. Zou wel lullig zijn als hij daar niet eens meer een clip kon maken. Maar Piggy Bank lijkt me echt super grappig.
     
  18. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    hij gaat ze niet uitbrengen, hij pleurt ze op een SE van the Massacre, die opnieuw in de verkoop gaat. maar piggy bank lijkt mij ook wel vet :p
     
  19. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Die SE van de Massacre lijkt me echt wel vet, van ieder nummer een clip! En volgens 50 geven zn clips meer diepgang aan een nummer, omdat het nummer meer voor vermaak is. Hate it or love it. Ik ga die SE maybe wel checken.
     
  20. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ben ook superbenieuwd! Van elk nummer gewoon een clip! Maar ik denk dat die clip van Piggy Bank wel gelijk ergens te downen is. Die moet gewoon door iedereen gezien worden. Als ik het zo hoor worden ze flink voor paal gezet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina