1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

School-agenda 2005/2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 9 aug 2005.

  1. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Iek ook, maar de hiphop, Fokke & Sukke en F1 zijn ook cool8)
     
  2. Doe mij maar een zakelijke en overzichtelijke agenda.

    Dan kan het ook geen "foute" agenda zijn
     
  3. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Ik heb de ''Stripagenda'' gekocht.Ik koop hem nu voor het 4e jaar achter elkaar en heb er nog nooit spijt van gehad.Het is volgens mij dezelfde indeling als ill nino.Een week indelen en daar onder een strip van Eugené.Vorig jaar was Heinz aan de beurt
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nadat ik vorig jaar elke keer weer de Fokke en Sukke agenda van anderen leende om erin te lezen, heb ik hem dan nu eindelijk zelf. :cool: Als er geen Fokke en Sukke agenda was, dan had ik gewoon een kale genomen. Maar deze is zo grappig dat ik hem niet kon laten liggen.
     
  5. exilim

    exilim mASter_eXiLim

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vorig jaar een Fokke & Sukke genomen, en dit jaar neem ik hem ook weer:) Wat is dat een leuke agenda:)
     
  6. ...Magic_Man...

    ...Magic_Man... Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    fock agenda ik heb een nieuwe palmtop als agenda
     
  7. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Die TKMST agenda vind ik persoonlijk veels te klein. Dit jaar maar gekozen voor een Simpsons agenda. Geinig en toch heel overzichtelijk. Zit ook een handige omrekentabel in.

    Volgend jaar, als ik ga studeren, wil ik iets permanenters, zoals een palmtop.
     
  8. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    Converse all stars agenda dit jaar, ik vind hem best wel strak en hij is overzichtelijk.
     
  9. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er 1 van school meegeripped die agendas kunnen me geen zak schelen. Doe toch alles op de MDA.
     
  10. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb een van de Pu had ik vorig jaar ook.
    Ik wou eerst enne van Mr.Bean pakken maar die was duurder.
     
  11. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen agenda... niet nodig en wat belangerijk is zet ik wel in m'n mobiel of mail ik door naar huis.
     
  12. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon gebrek aan geld dus :cool:
     
  13. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal vergeten om een angenda te kopen. Ik hoop dat ik nog ergens een PU agenda kan scoren...
     
  14. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    RaceReport Agenda:) Vind deze beter dan die van vorig jaar.. wat meer ruimte om te schrijven etc:)
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Gebruik dit jaar gewoon weer de Fontys agenda. Vorig jaar ook gedaan..ga geen dure meer kopen. Dat deed ik op de Havo nog wel. Maar nu niet meer...
     
  16. DA_richard_-

    DA_richard_- Jaaa

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    het boeit me niet echt welke agenda dus heb ik er snel 1 meegepakt: converse all star agenda..
     
  17. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Een agenda heb je trouwens helemaal niet nodig, mijne van seizoen 2004-2005 heb ik tot eind november gebruikt, toen had ik er genoeg van. Bijhouden wat je moet leren en inleveren; daar zijn je klasgenootjes toch voor ;)
     
  18. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij was vorig jaar al heel snel kapot. En heb ik een kallender gebruikt. Werkt prima:D
     
  19. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Heeft iemand een 'Preview' agenda (ja van dat gratis bioscoopblad) zien liggen? Laatste 2 jaar heb ik die gehad en bevielen uitstekend.
     
  20. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    @ il nino

    Ik had vorig jaar een fokke en sukke agenda... En nu een PU agenda :p
    Zeer toeval. Mijn fukke en sokke agenda viel zo uit elkaar... vorig jaar (is normaal bij mij maar nu was het wel heel erg snel dat ie uit elkaar viel k hoop dat ze een stevigere constructie voor die agenda hebben nu.)
     

Deel Deze Pagina