Talpa, de nieuwe zender

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Bill Gates 1986, 17 jul 2005.

1. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Alle presentators die daar zitten hebben een top - programma gehad op een andere zender. Ze vergooien dat voor iets geheel nieuws wat niet groter is maar een nieuwe uitdaging. Het is de vraag of het nog wat wordt. Ik hoop eigenlijk dat Nederland massaal niet naar talpa gaat kijken om zo john de mol te laten zien dat ie niet helemaal lekker bezig is met alles op te kopen. Maar zo´n nieuwe zender is ook eigenlijk best wel stiekem leuk.

2. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    je kreeg gisteren superbal
    en dat vond ik wel leuk
    zo'n programma is er al ff niet meer op tv
    en rolf wouters hoort egt bij zo'n programma.
    en da cafe sport of hoe dat programma heette vond ik ook wel aardig
    leuke gasten
    en jack spijkerman met wat leuke filmpjes en opmerkingen
    ik vind het net zo leuk als studio voetbal op nederland 2
    vanavond die andere programma's kijken
    lijken me ook wel leuk
    alleen NSE doet me denken aan een koeien ziekte
    en dat het dan nieuws sport entertainment moet betekenen is helemaal origineel
    en ik vind die beau in z'n onderbroek ook niks maar misschien dat het programma wat word

owhjah en die parels & zwijnen
    stomme naam maar het zag er zeker wel gaaf uit.

Laatst bewerkt: 15 aug 2005
  3. Dat Thuis vind ik een heel leuk programma. Ik vind Gordon altijd wel grappig

4. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    die opening van talpa met beau en linda, ik weet niet of ze dat programma voor de rest ook zo houden, maar dat was echt slecht. ik hou sowieso niet van rtl boulevard en dat soort programma's (en presentators). ze moeten echt wel met wat beters komen om de avond te vullen

5. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    vind het alleen heel irritant dat met het voetbal dat ze eerst de wedstijden laten zien die mij niet zoveel boeie en niet beginnen met ajax,psv of feyenoord.en reclames vind ik ook wel vervelend na al die jaren studio sport.

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ehh tsja PSV en Ajax speelden sowieso niet gisteren, dus dan kan je er ook niet mee beginnen.

7. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    neej maar feyenoor-nac was toch een grote wedstrijd
    en dan krijg je eerst sparta ofzo
    maar tjah
    dat is het commerciele
    ze willen dat je blijft kijken
    en dat thuis vond ik redelijk leuk
    ik vind gordon nie zo geweldig maar was wel leuk om te kijken
    en NSE was ook wel leuk
    onderwerpen die ik wat leuker vind
    net als bij hart van nederland. die hebben ook wel leuke onderwerpen

8. Die Harmke Pijpers is echt een raar vrouwtje. Ik snap niet dat ze die op die plek hebben gezet. Aan de andere kant heeft ze toch wel wat.

Laatst bewerkt door een moderator: 16 aug 2005
  9. MoBsTa

MoBsTa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies. De hele tijd geouwehoer, een k*t wedstrijd, 10 jaar reclame, nog meer geouwehoer en na een jaar of tig krijg je eindelijk de wedstrijd te zien waar je op zit te w88. Ondertussen heb je al 100 x de nieuwe always voorbij zien komen :mad:

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Is dat die lelijkerd helemaal rechts? Die moet echt oprotten, leest alles simpelweg op. Echt een zwakke plek naast Van Gangelen en Beau.

11. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    En ze neemt het (voor wat ik gezien heb) iets te serieus :)

12. MoBsTa

MoBsTa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Conclusie: Talpa mag weer vertrekken.

Komt studiosport weer terug O-)

13. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog geen seconde Talpa gezien, maar maar maakt iedereen zich druk om? Ja, een aantal programma's zijn veranderd, en Ja, veel presentatoren hebben gekozen voor Talpa-geld, maar dit brengt weer ruimte voor een nieuwe lichting aan presentatoren etc. Talpa kan niet blijven kopen, kopen, kopen.. het moet ook kwaliteit gaan leveren, of er kijkt niemand meer. Omdat ze nieuw zijn hebben ze nog vrijwel geen vaste kijkers, dus ze moeten iets vinden wat ze bindt, en zolang dat zo is moeten ze hun best blijven doen om goede programma's te maken.

Ik vind, daarentegen, dingen als de spermashow en big brother wel verkeerde keuzes. het sensatiezoekende molletje doet een stap richting inhoudsloze, smakeloze en afgezaagde televisie. (kom op, hoeveel big brothers komen er nog in de toekomst? wat moet je doen om dat telkens te overtreffen, hoeveel extremer wordt het bij de volgende serie?)

het kan ook cees geel zijn

14. Volgens mij was er ook een lichte irritatie tussen Beau en Harmke gisteren (dinsdag). Beau wilde iets zeggen terwijl zij iets aan het vertellen was en toen zij ze: "houdt je kop". Het floepte eruit volgens mij.

15. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Mja wat kan je van Talpa zeggen. Het komt voor mij over als 1 grote geldhoop voor puur massaentertainment.

Ik vind dat je bij iets als verslaggever niet je eigen mening mag geven, zuo eigelijk als een regel ingesteld moeten worden. Ik mag dat soort dingen niet, zijn mening boeit me geen ene moer, alleen die van deskundigen.

Voetbal; niet teveel woorden. Wilfred Genee vond ik altijd wel redelijk, Humberto Tan ook 1 van de betere. Maar het is allemaal zoo zoo zoo letterlijk gelul eromheen, om de tijd te vullen. En wat natuurlijk te verwachten was, reclame, reclame en reclame. Jammer, maar goed, dat kon iedereen verw8en. Iedereen had liever het voetbal gewild op NOS. Maar goed, ik kan toch 1 pluspunt noemen; De opbouw steekt goed in elkaar, wanneer juist eerst de "belangrijkste" wedstrijden werden uitgezonden zoals PSV, Ajax en aber natürlich Feyenoord, wordt nu eerst begonnen met het "rechterrijtje". Ik vind dat een goede opbouw, omdat ik voor het eerst wat meer voetbal kijk, vooral om het feit dat je simpelweg moet wachten tot de "top"wedstrijden. Dat vind ik dus een duidelijk pluspunt.

Films; Vind ik ook een redelijk pluspunt. Echt de dvd kwaliteit en ondertiteling, zwarte balken boven en onder. Echt goed geregeld.

Series; Mja, wat moet je daarvan zeggen, beetje soaps, wat ik al hemaal geen flikker aan vind. Beetje SBS6 idee vind ik het, zoals Je Leven In De Steigers, is net zoiets als Hart In Aktie. (Niet dat ik het afkeur natuurlijk, het idee erachter is natuurlijk heel mooi)

Al met al op commerciele basis zeker een geslaagde zender, qua actualiteit en realiteit altjid een beetje tekortkomend.

I rest my case..

16. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    lol, wat is dat...

17. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Het idee achter de spermashow is;

Een vrouw die graag zwanger wilt worden, mag 1 man kiezen uit een setje mannen voor, je raad het al, zijn vruchtbare sperma. Als ze die heeft gekozen, wordt ze daarmee kunstmatig zwanger gemaakt. (Weet even het moeilijke woord niet meer)

Ik vind dit puur belachelijk, 1 van de mooiste dingen van het leven, wordt op deze manier uitgebuit. Dit is puur smakeloos. Vreselijk.

18. En dan het kind..

't zal altijd bekend staan als het kind uit de spermashow...

19. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Spermashow vind ik dan echt te ver gaan. Het is toch zeker niet even een keuze die je 1,2,3 maakt?
    Tot nu toe vind ik Talpa wel meevallen, het is net als toen met BNN, ff wennen. Het is dan wel de reclame die langer duurt, maja ik denk dat ik het toch alleen voor flims en voetbal zal kijken, de rest trekt me nog niet zo.

Het kan ook Cees van Geel zijn.

20. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met je eens dat die spermashow te ver gaat, die mensen denken niet goed na voordat ze meedoen. Maar gelukkig zijn we niet afhankelijk van 1 zender ofzo..:)
    Cees Geel
    acteur
    1. Simon (2004 )
    2. Picture This! (2004 )
    3. Bezet (2004 )
    4. Sloophamer (2003 )
    5. De afrekening (2002 )
    6. Viva boer Gerrit (2000 )
    7. Lef (1999 )
    8. Suzy Q (1999 )
    9. De Trip van Teetje (1998 )
    10. Zonder jou (1995 )