Talpa, de nieuwe zender

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Bill Gates 1986, 17 jul 2005.

1. SupahMaster

SupahMaster Guest

Nee een Pino die stoned is is in me kop gekropen of het komt door dat ik vandaag weer naar school moet.

@ Lucca: dat komt oordat ik einelijk weer eens actief kan zijn ik kwam eerst bijna nooit op het forum omdat er niks opstond dat me intresseerde en nu.. dus wel..

Laatst bewerkt door een moderator: 22 aug 2005
  2. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Een prima reactie voor een talpa boicoyt...

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ik zat gister eventjes de gids door te bladeren bij thuiskomst.
    Talpa, lijkt wel of ze elke avond steeds bijna hetzelfde uitzenden en dan nog eens flutzooi ook. Van mij mogen ze nickelodeon weer non-stop uitzenden, niet dat ik het veel kijk, maar het is stukken beter.
    RTL7, bij mij stond yorin op 6 en sbs6 op 7 en dat zal zo blijven ook. Ben ook niet erg te spreken over de nieuwe logo's van rtl, bah. En dan zie je bij discovery duidelijk '9!'. Waar slaat dat nou weer op. Moeten we dat op 9 zetten, no way, daar staat Net5 op, dan kan ik TMF ook wel op 9 zetten.
    Danm, wat een ruk-zenders.

4. SupahMaster

SupahMaster Guest

Dat is precies wat ik ook dacht. Wie KIJKT er nu überhaupt nou naar RTL?! Misschien oude vrouwtjes met een rollator. dat RTL Boulevard suckt al helemaal!

We delen allemaal 1 gedachte: Die John de Mol kan de pot op met zijn Talpa. |:- REVOLUTIE!!!!

5. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Vind de logo's van RTL ook lelijk, ik had liever gehad dat ze het oude logo van RTL 4 pakten, en dan bij RTL 5 en RTL 7 (konden ze beter RTL 6 noemen, maargoed) een 5 en 7 ipv een 4, en rood en blauw ipv oranje (dit was het oude RTL 4 logo [​IMG]).
    Overigens heb ik RTL 7 ook op 6 staan, vind het veel makkelijker om eerst het Publieke Blok te hebben (op 1,2 en :cool:, dan het RTL blok (op 4, 5 en 6) en tenslotte het SBS blok (op 7 8 en 9).
    Talpa staat bij mij overigens op 0. Vind Talpa trouwens zeker geen slechte zender, al mag er idd wel wat meer variatie zijn. Thuis vind ik een redelijk goed programma (beter dan RTL Boulevard vind ik) en NSE vind ik ook goed (al mogen ze iemand anders zoeken voor Harmke). Vind overigens Jan Joost van Gangelen beter dan Humberto Tan in dat programma.

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Maar Thuis is zo walgelijk positief soms, ze komen echt over alsof ze verplicht even een goed woordje moeten doen. Elke keer weer worden er complimentjes gegeven over de nieuwe programma's van RTL of SBS. Met daarna weer een grap over het feit dat ze bij Talpa werken.
    Toch is het wel aardig om naar te kijken, het is niet zo oppervlakkig geroddel zoals bij RTL boulevard. NSE daarentegen vind ik 3 keer niks. Wat is het nou? Het is wat minder belangrijk nieuws, het is sport en het zijn van die "leuke weetjes" (dat erg aan Thuis doet denken vind ik). Ze proberen 3 dingen te combineren, terwijl ik vind dat ze geen eigen gezicht hebben. Het is rommelig.

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Het voordeel van Talpa: overdag wordt er nickelodeon op uitgezonden, waardoor je niet langs al die belspel en homeshopping-gedoe hoeft te zappen.

8. Ecnelis

Ecnelis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ [2k] hum ja, maar als dat was er ook al voor talpa er was toch? in ieder geval, thuis vink echt mislukt gewoon, zo wannebe vrolijk ze allemaal proberen te doen, alsof ze een grote vrolijke familie zijn...te gemaakt.

Laatst bewerkt: 22 aug 2005
  9. Mee eens.

Joling en Gordon wordt nu al 3 keer herhaald geloof ik...

10. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Zou barend en van dorp nou ook op talpa te zien zijn of vergis ik me?

11. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jup, maar die zijn denk ik nog bezig met een programma te ontwikkelen.

12. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ja en big brother ook, dat zouden de kijkcijfers moeten verbeteren aldus woordvoerder van talpa...

13. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Big Brother met een zwangere vrouw erin, omg. Echt sneue bedoeling, dat je daar als vrouw überhaupt aan mee werkt :{

Alleen de films zijn af en toe leuk op Talpa, maar de rest is echt zware bagger. Verder blijf ik me kapot ergeren aan al die diepe interviews tussen de wedstrijden (Voetbal en Beachtvoetbal).

14. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ik snap echt niet dat jullie het zo erg vinden.
    thuis vind ik wel redelijk om naar te kijken.
    NSE is niet geweldig maar gaat ook wel
    je leven in de steigers is ook goed te kijken
    en Samen vind ik best grappig.
    en dat het dan 's avonds word herhaald vind ik niet erg.
    want mijn ouders willen tussen 6 en half 9 andere dingen zien.

15. X-Box-Ace

X-Box-Ace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben er qua voetbal niet blij mee....vervelende reclames na iedere te lange bespreking..de programma's zal ik niet structureel naar kijken....in 1 woord: erbarmelijk

zou bijna het programma van Gordon en Gerard vergeten...daar heb ik wel om gelachen...maar om nu te zeggen dat ik er thuis voor blijf...nee...

Laatst bewerkt: 23 aug 2005
  16. lordtien

lordtien For death and Glory

Leuk Bevonden:
    0
    je hoeft er ook niet voor thuis te blijven wordt toch 10 keer herhaald :+

17. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    NSE is kut, trouwens... ik heb het gister gekeken.. ik vind RTL Boulevard nog steeds vele malen leuker...

18. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nog iets jah dan hebben ze bij talpa iedere dag zeg maar 6 uur zendtijd en dan gaan ze herhalingen uitzenden. Knarften!

19. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    Talpa zuigt echt kont wat betreft vernieuwende programma's, het enige programma wat ik wel leuk vond om te zien is je leven in de steigers.

20. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Talpa is wel okey, de andere zenders zijn ook niet top....

Deel Deze Pagina