Halo de Film

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door NapoleJon, 4 feb 2005.

1. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ben ik het niet met jullie eens, nog wat info: ze beginnen in de zomer met het filmen en de film is (als alles goed gaat) in 2007 klaar

2. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    2007???
    Dan ben ik al bejaard...
    Maar die gast in dat plaatje van 1 van die gasten die die net had gepost: PERFECT voor die gast:):D
    Maargoed, hoe willen ze dat dan doen met de MC... Komt met z'n kop boven al die marines uit(2,40 meter ofzo iets?)

3. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    MC is niet zo groot. Hij is een klein beetje groter maar, iets van 2 meter. Niks 2 meter 40. En ik hoop echt dat ze voor MC gewoon computer animatie gebruiken, ik vindt het fout om voor hem een personage in te vullen. En zij gezicht mag toch niet geshowed worden.
    Tevens ben ik ook bang dat de film verneukt gaat worden en dat het misschien gewoon helemaal niet klopt met Halo het spel. Net als het geval was met The Lord of the Rings.

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Bungie is erg tevreden met het script. En zij hebben toch ook de scripts voor de games geschreven, dus is dit waarschijnlijk ook iets dat niet zal tegenvallen.

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Mijn grootste angst is alleen dat het misschien vol gaat zitten met Amerikaanse heldencliches en zogenaamde drama, zoals Armageddon. Dat zou ik zo jammer vinden voor een film met zo veel potentie.

6. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Zoals ik al eerder zei: ik hoop echt dat ze voor voor welk caracter (dan ook) poppen of mensen gebruiken en zo weinig mogelijk computeranimatie...Kijk naar LOTR..Daar zijn de orc, uruk-hai gewoon mensen in pakken.Dit zou de film zeker ten goede komen

7. master dude

master dude Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou ook wel best kunnen dat ze bvb met het eerste boek meegaan, en dus MC tonen als hij er nog "menselijk" uitziet.

Ik denk iig niet dat de film hetzelfde gaat afspelen als 1 van de games. Dus ofwel volgen ze volgens mij een boek ofzo, ofwel wordt er een nieuw verhaal bedacht.

8. Infinity

Infinity ryu hayabusha

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat was in de tijd dat ze ddachten dat de wereld nog plat was ;)

9. flipmode182

flipmode182 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zins ik google earth heb ben ik er achter gekomen dat ie rond is:+ ( NEE DAT HEEFT NIX TE MAKEN DAT IK FRIES BEN:mad:)

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dit heb ik dus gevonden op Gamespot! Wat denken jullie > Waar of Niet waar?

11. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Dat zal vrijwel zeker een feit zijn , de typische amerikaanse cliches , heldendom , onverschrokkenheid en vooral amerika boven alles .
    En als je in amerika een film maakt waar op een of andere manier gevochten wordt met legers , zie top gun , intepedence day , stormtroopers en zoals in de post hiervoor vernoemd armageddon kun je als filmmaker rekenen op gratis figuranten voor de grote acties die geleverd worden door het leger , en ook kunnen ze gratis gebruik maken van de legerfaciliteiten en voertuigen .
    Als tegenprestatie hiervoor moeten de filmmakers het amerikaanse ideaal verheerlijken , vechten voor vrijheid , heldendom en onverschrokkenheid en kameraadschap en vooral overwinnaar van alle vijandelijke bedreigingen en de grote redders van de hele planeet en dit allemaal uitsluitend en alleen op eigen kracht en onder de hoede van de amerikaanse vlag.
    Wisten jullie dat toen de film top gun in amerika in de grote bioscopen liep de recruteringsburelen voor het leger opgericht werden in mobiele barakken pal bij de uitgang van de bioscopen zodat de entousiaste bioscoopgangers niet té ver moesten lopen om zich als vrijwilliger te laten aanmelden , en dat deze actie toen een groot succes had.
    Blijkbaar hebben ze nu gewone soldaten nodig om hun verliezen aan te vullen in irak , en is de masterchief daarvoor een uitstekend hulpmiddel om jonge mensen te recruteren. ;)

Laatst bewerkt: 22 sep 2005
  12. AgentSmith

AgentSmith Guest

Net bekend gemaakt op de X05 Convention in Amsterdam.
    Regisseur Peter Jackson (LOTR) zal Halo verfilmen !!

bron: insidegamer.nl

13. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Héél toepasselijk gekozen van microsoft , de masterchief is ook in de ban van de ring ( halo ) en dan niemand beter geschikt voor regisseren dan peter jackson .
    En nu nog legolas als de chief zijn hulpje en wat orcs aan de andere kant en 't feest is kompleet. :cool:

14. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hehe, true. En ook nu zal er een ring vernietigd moeten worden (oké, misschien wel meerdere).. :cool:

Nee niet Orlando Bloom :'-(. Hoewel ik Legolas een goede character vond, is hij wel in een diep dal gevallen imo.. ;).

Ik hoor het de Chief al zeggen;

"Thanks for your help dude.. That arrow.. ehm.. almost pierced that banshee!"

Trouwens ook mooi als the flood er in voor zal komen. The flood in combinatie met Orcs zal wel een mooi plaatje opleveren :+.

Laatst bewerkt: 4 okt 2005
  15. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Of als de chief terwijl hij zijn arm naar achter strekt zegt " i need a sniper rifle" en dan prompt pijl en boog in zijn hand geduwd krijgt. :+ :cool:

Die orcs kunnen ze als flood zelf gebruiken , véél bruut geweld en krachtig op de vijand afstormen zonder al te veel nadenken . ;)

16. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zie het niet echt een heel groot succes worden.

De normale mensen zullen meteen denken: Nou leuk hoor, een gast in een pakkie die een paar alientjes neerpaft.

De gamers zullen natuurlijk weer zeggen, ja maar er zit een verhaallijn aan vast blabla. Maar het merendeel van de mensen bestaat uit de eerder genoemde groep, dus ik denk dat de film niet zoveel bezocht gaat worden. Of ze moeten veel aan het script gaan veranderen, en dat vinden wij natuurlijk niet leuk.

17. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Het maakt me niet zoveel uit of het een succes zal gaan worden.. Ik haal em toch wel I guess. Er zijn in elk geval al 2 dikke voordelen;

1 P. Jackson.
    2 Doom the movie haalt de bioscoop ook 8).

18. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    De beginpost moet dringend aangepast worden van deze topic, nu P. Jackson zeker de regisseur is, waar ik trouwens superblij mee ben, nu kan de verfilming niet meer stuk!!!
    het budget van de film bedraagd ook 70 miljoen dollar, niet niks:D, maar toch hoop ik dat dit nog omhoog gaat gaan :9 (maarja, 1 lotr film kost 100 miljoen dollar,maar dat is een film van meer dan 3 uur...)

19. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Ze zullen de masterchief niet puur als een robot uitbeelden , nee ze gaan hem een menselijk gezicht geven net zoals zijn marines , en daarbij is nog het gegeven dat de strijd op en om de aarde en de nabije planeten van ons sterrenstelsel zal gebeuren , en niet ver weg in een of ander wazig sterrenstelsel.
    Zij willen een nieuw soort star wars gevoel met deze film scheppen , en ditmaal dicht bij huis en bij deze tijd , en niet in een ver verleden en of toekomst zoals in star wars zelf was.
    En als deze film moet aanslaan bij het bioscooppubliek dan zit de kans er dik in dat men er nog een vervolg op maakt , en dit is dan voor de verovering van het covenant-imperium uit te beelden.

20. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2

Deel Deze Pagina