World Cyber Games

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door halo freak, 15 aug 2005.

  1. patje_1_1_2

    patje_1_1_2 Westland uber alles

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    He reson

    Ik zoek ook nog een teammaat. misschien kunne we het probere
    Voeg me maar toe WL patje112
     
  2. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom niet? :eek:
     
  3. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    nou nou ik sta echt te kijken wat hier allemaal gebeurd ik had nie verwacht dat k iets zou posten op dit forum, maar na dit geleze te hebbe kon k het gewoon niet laten.

    ik wil hier me eik ni in gaan mengen omdat dit rond uit zielig is, ik bedoel Don MasterSpy en PsyCkoKid ( ben vergeten wat zijn echte acount was/is ) hebben 3 keer van Reign, Bahmut en reson gewonnen en ik vind dat best netjes moet k zeggen, maar masterspy wat ik al eerder tegen je gezegt hebt, je moet dingen nie gaan overdrijven, om te zeggen dat ze noobs zijn, want dat zijn ze niet, als je gewoon realistisch bent weet je dat deze gasten goed zijn. en jah ze zitten in mn clan maar k ga hun niet verdedigen want ik vind dat dat niet hoeft omdat we het over MM (matchmaking 8) ) hebben en dat laat ik liever niet voor me spreken, of voor hun.

    en dan wil k niet zeggen dat je slecht bent, of Don of Psychokid en ok dat sommige soms te ver gaat snap k, en nee ik kan er niks aan doen. maar hoe hard je erop ingaat hoe harder ze terug komen. en dan denk jij, jij kan makkelijk praten, maar er kunnen veel ergere dingen in het leven gebeuren, zoals een SOA 8)

    @ eSo Blade stom type foutje:p en over tuur k weet nie of je hem echt onderschat of ons iets duidelijk probeert te maken, want tuur is gewoon een goede speler, verwacht niet dat k heb de hemel in ga prijzen, maar sommige mensen hebben gewoon zo, dat ze nie veel hoeven te spelen om terug op top niveau te spelen, zie het als een gast met een fotogeheugen als hij leert;)

    en wat reson betreft is een goeie gast en raped in Halo:CE (nooit gezien maar zal wel als 2de van nederland :+ ) want voor de mensen die het nog niet door hebben Halo:CE is gwoon een beter spel, voor sommige niet leuker maar wel beter.

    volgens mij ben k wat vergeten, maar zoals jullie zien jongens en (volgens mij geen:mad::mad:) meisjes begint het nu nogal laat te worden ( en te vette film gezien:p)

    voor dak ga aftrekken en daarna ga slapen wil k dit nog ff kwijt, apu is dik :)

    _0/ _0/

    ps: @ jozo leer mij dat Halo:CE trukje eens 8)
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2005
  4. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL! Ik heb gezegd dat je een goede speler bent, en ik heb zelfs nog in overweging genomen dat het op onze host was (wat me nog steeds sterk lijkt) en je vindt me nog zielig? Damn, jij voelt je hard op je teentjes getrapt, of je hebt gewoon enorme kapsones.

    Kom maar langs, kun je het zelf zien. :cool:
    P.s. Ik hoorde dat je bij Seraph op school zit. Hij is 1 van mijn beste maten. _O_ De wereld is klein. :)
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2005
  5. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Legendarische post en ik houd ook van jou dikzak.

    Maar ja masterspy heeft 4 keer van god of war gewonnen. Leuk voor hem. Kan hij zich eindelijk weer is aftrekken want hij geilt op die overwinningen. Level is namelijk heel belangrijk voor sommige mensen.

    Maar dikzak kom is online gaan we weer even halo 1 spelen.
     
  6. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Apie als je halo 1 wil gaan spelen doe ik ook wel ff mee ;) en die masterspy is gewoon een sjakie, die straks niet eens meer op de WCG durft te komen omdat iedereen een ontiegelijke hekel aan hem begint te krijgen, en nog wel een appeltje met hem te schillen heeft :+
     
  7. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad hij roept het over zichzelf uit. Hij noemt iedereen een noob enzovoorts. Hij heeft een te grote ego. Maar Airwave is nog nie online, maar heb je msn ofzo? Want airwave en ik gaan nu wel wat vaker halo 1 spelen via xboxconnect. Gister ook gedaan, best wel grappig. Maar ik heb nog een paar probleempjes met een game vinden. Moet router instellingen veranderen ofzo. Maar al heb je msn dan geef dat even en dan geef ik wel aan wanneer we is online gaan.
     
  8. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey bullet we zitten nu op connect.
     
  9. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    damn man, ik kan nie op connect bij mij ziet ie de games n00it. de xbox staat op de router en me pc is draadloos, kan ik dan wel op connect??
     
  10. Cieba

    Cieba Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    hey apu morge heb ik halo 1 weer kom ik ook wel ff weer spelen
     
  11. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    kheb een HEEEEL groot ego jozo...daarom mogen de meeste mensen mij ook:confused:

    maarja boeiend...(post gewoon niet van dat soort games)
    ff voor de statistieken...

    ik ga met xstyle naar WCG want hunter heeft eeuuh persoonlijke problemen om het zo maar te noemen....
    dus sorry patje112

    owjah ik wou ook ff zeggen dat ik wcg NL 100% cker ga winnen....

    sorry voor de andere teams maar het is niet anders:mad:

    j/k;)
     
  12. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    Amen
     
  13. eSo Blade

    eSo Blade Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    helaas ReSoN ik en vision worden al eerste :9

    ( Btw Xstyle is goede WcG m8 ) succes met oefenen m8
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2005
  14. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    hmmm, het zelfvertrouwen heb je al.. Mischien iets te veel. Iets wat me ook al irriteerde in halo1 ;)
     
  15. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool sieberd.

    Had ik ook. Ik heb bepaalde poorten geopend op de router en je firewall moet uitstaan. Kijk even op de homepage van xboxconnect. Daar word je geholpen.
     
  16. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    je moet gewoon je port 8602 forwarden, meer hoef je nauwelijks te doen... :p
     
  17. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Moest ik ook ja, maar voor ieder type router staat er welke port er geopend moet worden.
     
  18. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635

    bedoel je daar nou mij mee..

    lijkt me heel sterk;)
     
  19. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Om on xbc te spelen hoef je helemaal geen router poorten te forwarden. Das alleen als je wilt hosten.
     
  20. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    nee man ik bedoelde niet jou... mallerd *kus*

    Ik bedoelde Blade dus...
     

Deel Deze Pagina