nou nou ik sta echt te kijken wat hier allemaal gebeurd ik had nie verwacht dat k iets zou posten op dit forum, maar na dit geleze te hebbe kon k het gewoon niet laten.
ik wil hier me eik ni in gaan mengen omdat dit rond uit zielig is, ik bedoel Don MasterSpy en PsyCkoKid ( ben vergeten wat zijn echte acount was/is ) hebben 3 keer van Reign, Bahmut en reson gewonnen en ik vind dat best netjes moet k zeggen, maar masterspy wat ik al eerder tegen je gezegt hebt, je moet dingen nie gaan overdrijven, om te zeggen dat ze noobs zijn, want dat zijn ze niet, als je gewoon realistisch bent weet je dat deze gasten goed zijn. en jah ze zitten in mn clan maar k ga hun niet verdedigen want ik vind dat dat niet hoeft omdat we het over MM (matchmaking ) hebben en dat laat ik liever niet voor me spreken, of voor hun.
en dan wil k niet zeggen dat je slecht bent, of Don of Psychokid en ok dat sommige soms te ver gaat snap k, en nee ik kan er niks aan doen. maar hoe hard je erop ingaat hoe harder ze terug komen. en dan denk jij, jij kan makkelijk praten, maar er kunnen veel ergere dingen in het leven gebeuren, zoals een SOA
@ eSo Blade stom type foutje en over tuur k weet nie of je hem echt onderschat of ons iets duidelijk probeert te maken, want tuur is gewoon een goede speler, verwacht niet dat k heb de hemel in ga prijzen, maar sommige mensen hebben gewoon zo, dat ze nie veel hoeven te spelen om terug op top niveau te spelen, zie het als een gast met een fotogeheugen als hij leert
en wat reson betreft is een goeie gast en raped in Halo:CE (nooit gezien maar zal wel als 2de van nederland ) want voor de mensen die het nog niet door hebben Halo:CE is gwoon een beter spel, voor sommige niet leuker maar wel beter.
volgens mij ben k wat vergeten, maar zoals jullie zien jongens en (volgens mij geen) meisjes begint het nu nogal laat te worden ( en te vette film gezien)
voor dak ga aftrekken en daarna ga slapen wil k dit nog ff kwijt, apu is dik
_0/ _0/
ps: @ jozo leer mij dat Halo:CE trukje eens
Laatst bewerkt: 26 aug 2005