1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Power Unlimited

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Defanatic, 22 sep 2003.

  1. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je nu iets wilt weten over een game voordat je hem gaat kopen kan je toch beter op internet kijken.... daar staat immers veel meer. Ik heb de PU gewoon omdat het leuk is om te lezen. Modern taalgebruik, onderbroekelol en gave bijschriften :9
     
  2. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat er een review of een preview van Rainbow Six: Lockdown in de PU?? Het zou een review moeten zijn, omdat het spel bijna uitkomt. Maar bij de PU zijn ze de laatste tijd niet meer zo vlot. Meestal komen die reviews veel te laat.
     
  3. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Geen review maar een preview. En die is niet positief (Kritiek op: RBS wordt te actiegericht, te groots opgezet, geen kleine kamertjes emer etc)
     
  4. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    ze spreken zichzelf altijd tegen
    te weinig kleine kamertjes...
    bij doom 3 waren het weer teveel... wat wil je nou
     
  5. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    de pu is echt zwaar onderuit gegaan, neem nou de review van een spel genaamd ''heroes of the pacific'', in de hele bladzijde staat gewoon geen enkele info over de game!
    alleen dat er niets van klopt ofzo, vergeleken met de pu van de laatste tijd is xboxmagazine echt gewoon een super superblad, heb pu opgezegd, xbm is echt veel beter.
     
  6. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar de xbm is toch hartstikke duur? Waar is die verkrijgbaar trouws..?
     
  7. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, helemaal waar, maar er zijn genoeg 'luie gamers', ik wil niet zoeken naar informatie, ik wil het gewoo nop mijn deurmat krijgen.

    Daarnaast is het inderdaad zo dat de PU veel flauwe humor bevat, en dit maakt het aantrekkelijk om te lezen, maar betekent dat automatisch dat een (p)review vol met onzin moet staan en geen fluit aan informatie moet bevatten?
     
  8. hattrickrulez

    hattrickrulez FootballFreestyler

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje peren met appels vergelijken....

    RBS is toch een hele andere game dan Doom3 dus hebben ze er ook andere verwachtingen van.

    RBS is een tactical-squad based shooter en Doom3 gewoon een FPS

    Ze verklaren ook wel deels waarom ze dat bij doom3 een minpunt vonden(zie quake 4 preview meest recente PU) ze zeggen daar ook dat FPS veel verandert zijn en dat er meer met grote omgevingen wordt gewerkt en dat dit ook een leukere game oplevert en doom3 bestond alleen maar weer uit die gangen en kamertjes dus dat was niet meer wat er van werd verwacht en de mensen van de PU hadden dus de mening dat doom3 een nog leuker spel had kunnen zijn met wat minder gangen en kamertjes en wat meer grote ruimtes.

    Bij rainbow six in het volgens mij het vetste dat je voordat je die kamertjes binnen gaat je je team tactisch opstelt en je in eerste instantie nog niet weet wat je gaat aantreffen (kan je deels wel verkennen met cameratjes onder de deur door etc.) dus daar dragen die kamertjes weer bij een een vettere experience.

    Ze hebben het dus gewoon bij het rechte eind.
     
  9. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt wel mee, iets van 40 euro per jaar en nu is er een super aanbieding black hawk down plus dvd van black hawk down en xbm voor 69 euro...
    natuurlijk toen ik een abonnement nam was er niets boeiends en heb ik voor de korting gekozen, xbm is trouwens bij grotere tijdschriften winkels wel te koop (ako, bruna)
     
  10. Smurf

    Smurf Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit jaar een gratis abonnement van PU maar wordt hem toch een beetje zat, kinderachtige humor behalve die onderschriften bij die screenshots, te weinig info, dan kijk ik liever hier op internet op deze site.
    Maar ja, gratis is gratis
     
  11. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die humor juist grappig. echt zo droog dat ik er om moet lachen. _O_
     
  12. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    tja ieder zijn smaak he, maar ik vind het een beetje triest dat ze zichzelf nog steeds een gamesmagazine noemen bij wijze van spreken...
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja wij krijgen um hier ook iedere maand, de PU.
    Ik betaal de abbonnementskosten niet, dus het zal mij een worst wezen of ze um opzeggen of nie.

    Ik blader er altijd wel doorheen om gewoon ff te kijken, die droge bijschriften bij de screenshots zijn wel altijd lachuh dat moet ik ze nageven :9

    Maar voor game info en downloads heb ik een complete account bij gamespot.com voor slechts 30 euro per jaar....en das volgens mij nog minder als een PU abonnement. Ben zeer tevreden over deze site, wordt regelmatig ge-update en ik krijg er mijn info ver voordat het uberhaupt nog maar in een PU ofzo wordt geplaatst.

    Bovendien kan ik aangeven welke games mijn interesse hebben als ze eenmaal zijn aangekondigd ookal is er nog vrij weinig tot niets over bekend, en dan wordt iedere update betreffende een van deze games mij automatisch gemaild....lekker handig dus :) Ook kan ik zoveel trailers, in-game movies en gameplay footage downloaden als ik maar wil, en in high-res nog wel.

    Ik vind de PU een geinig blad hoor daar gaat het niet om, maar voor meer objectievere (p)reviews en downloads van alles wat games aangaat heb ik toch liever zo'n site als ik heel eerlijk moet zijn.... ;)
     
  14. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je niet bij gamespot zijn vind ik. Hun reviews en cijfers zijn vaak nogal.. tja, subjectief en slecht vind ik. Ze laten bijvoorbeeld een basketbalgame reviewen door iemand die nooit basketbal speelt (zowel game als in het echt), dan kan je toch geen goeie review maken. De enige grote site die ik vertrouw op cijfers en oordelen is ign.
     
  15. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    IGN geeft Jade Empire een 9.9 :confused: ook niet echt betrouwbaar. Jade Empire is een hele vette game daar niet van, maar verdient zeker niet hoger dan een 9.5. Jade Empire is zeker geen perfecte game.
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2005
  16. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ign geeft soms idd ietwat hoge cijfers.. kijk eens naar halo 1 en 2. Gamespot.com vind ik op zich een fijnere site, aangezien ze normaal gesproken nooit een 9,5 of hoger uitdelen, alleen in echt bijzondere gevallen. Toch weer wat anders dan die bij wijze van spreken maandelijkse 9,9's bij IGN.
     
  17. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wel zo, en de meeste (p)reviews staan op 1 bladzijde waardoor er zowieso niet veel info op staat, maarja
     
  18. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Boris is zelden informatief. Zijn reviews kun je net zo goed overslaan. Maar Steven, JJ, Jurjen en Jan schrijven heel behoorlijk. En Niels 't Hooft lijkt me ook wel aardig, ook al schrijft hij zijn stukken net als een boek. Een journalistiek artikel is wel wat anders dan een boek schrijven, maar hij schrijft zeker niet slecht. Alleen die Boris schrijft bijzonder slecht. Hoe hij ooit journalist is geworden....het is me een raadsel. Hij had zeker precies de goede vrienden op de juiste plekken
     
  19. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    hij heeft ook nooit zn middelbareschool afgemaakt, dat stond een keer in een van zn reviews (lees in een van zn dagboeken/biografien;))
    en dan zitten ze ook nog te zeuren dat de gamesjournalistiek niet serieus genoeg genomen wordt, logisch als ze dat soort ''minder begaafden'' aannemen:confused:
    overigens moet ik zeggen dat jan inderdaad goede stukjes schrijft, maar aangezien hij zowat alleen pc games doet heb ik daar niet zo veel aan, het is boris die altijd de games die ik leuk vind reviewd als battlefield, forza en al die andere schooters/oorlogsgames...
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2005
  20. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik vind Boris' stijl altijd wel geinig. Tis weer eens wat anders dan de informatieve reviews. De pu is sowieso meer een soort entertainment blad dan een echt naslagmagazine.
     

Deel Deze Pagina