Opsporing gezocht!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Opheodrys, 1 sep 2005.

1. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    EDE - Een anderhalf jaar oud meisje is maandagavond in Ede geraakt door een in een trein gegooide baksteen. Dit maakte het Korps landelijke politiediensten woensdag bekend. Haar moeder was op het moment bij het meisje uit Roosendaal. De dreumes mocht na behandeling in het ziekenhuis aan haar hoofdwond naar huis.

Het is nog onbekend wie de steen naar de stoptrein tussen Amersfoort en Ede-Wageningen gooide tussen de stations Ede-Centrum en Ede-Wageningen.

Bron NU.NL

We zoeken dus een ontzettend achterlijk persoon die het licht wat in zijn/haar ogen schijnt niet waard is!
    Wat heb je toch rare mensen vandaag de dag...kan me niet herrinneren dat ik vroeger zulke dingen deed.
    Ik vroeg mensen om oude kranten en als iemand zei "die heb ik niet"..gooidde ik de reeds verzamelde naar binnen en riep "NU WEL!!"....dat was pas lol hebben.
    Een baksteen door een ruit gooien van een trein is toch niet leuk?
    Je ziet het resultaat niet,je kan het tegen niemand vertellen...dus wat is het nut?

Lees/hoor teveel van dit soort shit....keihard aanpakken die gasten!!!

2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Helemaal mee eens. Ellendelingen.

Jammer dat er weer zoiets kansloos gebeurt. Waren zeker camera's geplaatst bij het lokale viaduct? :{

Triest hoor.

3. Van mij mogen zulke lui op de stroomstoel zetten

4. cdiddynl

cdiddynl Guest

Deze mensen zijn gemaakt door de Duivel en niet door God wie doet nu zo iets achterlijks. Als een van mijn kameraden dat deed had ik hem in het ziekenhuis geschopt dam achterlijke mensen

5. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat ik nou niet begrijp. Dat met dat ongeluk op dat viaduct is gebleken dat dit soort geintje echt niet aceptabel zijn. Dat men het dan tog flikt om het gewoon is lekker over te doen :mad:

Laat het dan duidelijk zijn dat dit soort mensen geen verstand hebben en een gevaar zijn voor de sameleving. Levenslang opsluiten is niet de oplossing omdat dat geld kost en ook nog eens het risico opleverd dat deze mensen weer op vrije voeten komen.

Gewoon afmaken en deze mensen uit onze sameleving halen.

Laatst bewerkt: 1 sep 2005
  6. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    Idioot :confused: echt sick,,, Snap echt niet wat je tot zo iets brengt!

7. Brolly

Brolly Pr0 G4m3r

Leuk Bevonden:
    0
    lol dat was grappig met die kranten, hehehe

8. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    ????

Maar wat ik niet begrijp is waarom ze het doen???
    Zijn ze psychisch gestoord, trauma, haat er zijn zoveel manieren mogelijk voor die jongen en trouwens voor die andere baksteen-gooiers. Maar waar is dit allemaal voor nodig??? Ik begrijp de mens af en toe niet hoewel ik er zelf één ben...

9. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Idd dit is te dom voor woorden, als je een normaal mens bent doe je zoiets niet. Ik zag een keer een groepje jongens met stenen gooien naar voorbijgangers, toen kwam ik langs en rende er 5 weg en 1 bleef staan en die heb ik in elkaar geslagen omdat hij een oma van de fiets had gegooid met zen steen en het nogal ''grappig'' vond :confused: :mad:

10. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    En terecht ;)

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daarmee komen ze der nog makkelijk vanaf....wat ik zou doen is ze op een stoel vastbinden en er voorlopig al m'n peuken op uitdouwen op de meest pijnlijke plekken ! En dat zijn er nogal wat op een dag aangezien ik best veel rook O-)

Laatst bewerkt: 2 sep 2005
  12. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Wat schiet je daarmee op?

13. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    niets en dat is dan precies wat die gasten dan ook kunnen voelen die die steen gooiden die horen ook behandeld te worden als "niets":mad: ik kan me hier echt boos om maken.

14. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Tyft zeg die kinderen moeten ze eigenlijk al TBS met dwangverpleging geven... Ze weten zich niet eens te gedragen ach jezus die ouders van zo´n kind....
    Er zijn eigenlijk een hoop rare mensen op de wereld niet?

15. Thomaaas

Thomaaas Kill or be killed

Leuk Bevonden:
    0
    Egt de grootste flikkers ooit zijn het... Het gaat tog nergens over als je een steen uit het raam van een trein gooit, dan ben je tog ziek |:-

Net als die gasten die een tegel (dat wast tog?) van dat viaduct afgooien en daarmee 'per ongeluk' iemand raken die dan de dood vind :'-( dat vind ik echt te triest voor woorden. En iedere keer als ik zo iets zie of lees vraag ik me toch af waarom je zoiets doet? :confused: Waarschijnlijk tog stoer doen ofzo maar de gene voor wie hij dan stoer zou doen zijn eigenlijk net zo grote flikkers want zij hadden hem tegen moeten houden...

Ps.: @Opheodrys: Goed onderwerp om over te praten!

16. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Opsporing gevonden! ;) (Het is opsporing verzocht)

Wat ik nou altijd zo lastig vind: Die gast kon niet weten dat hij dat meisje zou raken.. Moet hij nou een zwaardere straf krijgen dan iemand die een baksteen naar binnen zou gooien maar niemand zou raken? Net als bij die voetballer Bouaouzan.. Anderen maken soms ook overtredingen die hetzelfde effect kunnen hebben voor het slachtoffer, maar zij krijgen geen rechtzaak aan hun broek

17. Lord Voldemort

Lord Voldemort Tom Marvolo Riddle

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je die voetballer waarbij zijn been heel raar dubbelklapte???? Gruwelijk !!! 8)

Maar ik vind het wel erg dat sommige kids/tieners(volwassenen) dit doen.
    Je zou maar lauw willen doen, en een steentje van de brug af gooien.
    Hee!! Kijk mij eens stoer doen!!!! :{

Het is toch vreselijk dat er daarna iemand dood gaat en je gwoon eigenlijk een moord op je geweten hebt???
    Ik zou er niet aan durven denken... :confused:

De grap met die kranten is wel masterlijk 8)

18. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    @maqua

kom jij nou uit een ei ofzo?... je gaat toch sowiezo geen steen op een trein gooien? als je dat als "grap"ziet snap je het volgens mij zelf ook niet meer... gewoon net zo zwaar berechten...

en die voetballer dat is anders... maar dat was gewoon een zware overtreding die expres was, kans om de bal te raken was er voor 0%...

Laatst bewerkt: 2 sep 2005
  19. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie toch wel een verschil tussen een ruit ingooien en doodslag.. maar dat zal ik wel weer zijn

ik zeg toch niet dat ik het niet erg vind! ik vind het lastig te beoordelen, ik moest denken aan dat geval met die voetballer

20. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind dat je gelijk hebt..

Deel Deze Pagina