nieuw begin schooljaar

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 6 sep 2005.

1. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    De school gaat weer beginnen. Ten minste bij mij in de regio, ik weet niet of andere regios al naar school gaan.

ik wilde even weten of bij iedereen het school jaar goed is begonnen
    ik zit nu in de zesde (dat betekende volgens mij, korte dagen, van 5 uurtjes).
    maar wat heeft de school nu ingevoerd, periodisering. ik kreeg me rooster, 22 uurtjes per week :) . geeft de leraar ons een blaadje waarop staat dat je rooster moet worden opgevuld tot 30 uren per week. dat moet met keuzevak uren. In dit uur kun je in een lokaal gaan zitten bij een leraar, en dan moet je het vak volgen dat deze leraar geeft. Zo kan je werken aan de vakken waar je niet zo goed in bent.
    nu moet ik dus 8 van die @#$%& uren op school gaan zitten niksdoen

2. Odyss NL

Odyss NL New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Genaaid 8) :eek:...

Ik moet vrijdag weer naar school :{.
    Rooster ophalen, en maandag weer beginnen.

Eigenlijk had ik vandaag (dinsdag) naar school gemoeten, maar omdat de bouw nog niet helemaal klaar was hadden we 3 dagen langer vrij :9.
    Hulde aan de trage bouwvakkers of de slechte planning of wat dan ook _O_!

Laatst bewerkt: 6 sep 2005
  3. PureMaximus

PureMaximus Guest

k zit al 2 weekjes

4. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben daar geen last van, bij ons worden alle uren standaard ingeroosterd. Wij draaien dan ook 29 uur per week.

5. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me duidelijk: spijbelen :cool:

6. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Bij ons (in de buurt van Hengelo) is school sinds maandag weer begonnen. In theorie dan, want in de praktijk voer je de eerste dagen natuurlijk niet zoveel uit :+. Wel naadje, die keuzevakuren... Denk je in de 6e te zitten met weinig uurtjes... Ik zelf zit nu in 4 VWO en heb vandaag mijn rooster voor de 2e week en 'verder' gekregen: ik heb 26 uur, gemiddeld dus 5 1/5 uur :p. Een paar klasgenoten van mij hebben zelfs 23 uur, maar die drie uur die ik meer heb staan op naam van Duits 2, wat ik erbij gekozen heb :). Kreeg gisteren ook een leuke verrassing te horen: in mijn tweede half jaar heb ik geen Frans. Tjakka :+.

7. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb 17 uren in de week, waarvan ik er ook 5 zelf mag indelen. 6 Atheneum is relaxed.. :cool:

8. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    De hel is voor mij al weer 3 weken bgonnen (5havo)...

9. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Voor mij ook, en ook wij hebben KST's (keuzestudietijd). Met je er 10 van hebben en 20 gewone lesuren (VWO5)

10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Heb net mijn rooster opgehaald. Vet erg. De tenminste nog aardige leraren heb ik niet meer en doorvoor zijn vreselijke lui in de plaats gekomen. Naja nog 1 jaar en dan ben ik daar ook vanaf (Havo 5 nu). Morgen weer beginnen:'-(

11. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    jaloers :'-(

12. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    ben nu begonnen met vavo oftwel herkansings onderwijs.Ben lang ziek geweest en liep dusdanig ver achter dat geen school mij weer wou met mijn leeftijd.Ik moet beginnen op vmbo 3 en draai max 14 uur in deweek ^^.Ik heb nouwlijks huiswerk aangezien ik vwo deed :9.Nadeel is dat het savonds is en ik als ik heen en terug met de bus moet 2 uur reistijd heb (1 uur heen 1 uur terug).Voor de rest kleine klas (5 man max) super relax tempo .Kortom ik kan me net nog bezig houden zonder verveeld te raken.Maargoed ik moest ergens beginnen

13. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik ben traditioneel weer 2 weken te laat met beginnen :mad:.
    Maar ik denk dat het er deze week echt van gaat komen. Stage in dit geval.

Trouwens de bengel, als je hier al jaloers op bent; vorig jaar (3 HBO communicatie) had ik op het end nog maar 2 (!) vakken in de week. :cool:

14. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    ik doe facilitair management in wageningen. maar het rooster is best wel kut 45 uur per week :'-(

15. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    laatste jaar atheneum : 20 uur per week dus das wel aardig. maar ik moet morgen helaas alweer naar school :{

heeft er iemand trouwens een online handleiding voor boekenkaften. ik ben de trukjes vergeten :+

16. Cygnum

Leuk Bevonden:
    0
  17. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    doe je dat dan nog, ik deed het eerst ook altijd zelf, maar nu niet meer, ze controleren toch nooit bij ons op school

18. Cygnum

Leuk Bevonden:
    0
    Ik laat het altijd doen, zeg elk jaar dat ik het vergeten ben, werkt nog steeds, zit nu in 6V ;)

19. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu al in mijn 3e week. Maar wel super, heel veel zelf doen, lekker veel practicum, 1/4 van de week zit ik in het lab en voor de rest maar 6 uurtjes normale les. Maar mijn rooster is op zich wel lkkr. Elke dag 1 uur om pauze te houden. Ben 3x lkkr vroeg uit en 2 keer om 16.20

20. mars15

mars15 Guest

vorige week begonnen

maandag dinsdag woensdag stage
    leve de ict

ben er nu nog op schooll

gister was het 35 graden op me kantoor pff

Deel Deze Pagina