Ik speel momenteel op een goedkopen Provision 62 cm 60 hertz van de blokker. Maar hij speelt heel goed en het beeld is zelfs scherp . Maar toch, als de X360 komt, sluit ik hem toch maar aan op de 100 hertz flatscreen die we krijgen . greetz wooly
Sinds gisteren speel ik mijn games op een 26 inch HD Ready LCD TV van Samsung, die van de reclame weet je wel Laat maar komen die X360
ff een vraagje ik wil mijn nes gaan modden maar ik weet niet waar je je ledlichtjes op moet aansluiten heb je dan een een accu ervoor nodig ofzo,want als ik em aansluit op het punt waar je het lampje ziet branden als je em gewoon aandoet wordt de sterkte van de led-lichtjes zwakker... heeft iemand een oplossing???
Hij zoekt wanhopig in allerlei threads. Een moderator zei al dat hij het elders moest proberen. Ik denk dat je hij best in het casemod topic bij xbox hardware en assecoires kan kijken. Vraag maar raak jongen,wat led je? Hier moet je zijn: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=75869 Daar zitten de kenners,
Mijn tv is al 21 jaar oud, Philips, met zo`n lompe houten buitenkant. Geluid en beeld is bagger slecht. Je kan handig er vanalles bovenop zetten, zonder dat het er vanaf keilt. Zappen kan niet met de knopjes, alleen via dvd speler, anders raken de zenders zoek. :{ Oja en het laadje met de knopjes voor het zenderzoeken moet open blijven staan anders raakt ie in de war en is je zender zoek. Maarrrrrrr hij was wel gratis! *)
Zo'n tv had ik vroeger ook, een van de boxen was stuk dus tenzij ik het op mono ztte, had ik half geluid ne de enige werkender speaker zat los in het kartoon dus dat ratelde bij elke toon heb het op gelost door er een speaker plug > 3.5mm plug in te doen en daar pc speakers op aan te sluiten later een tv van de s&f gekocht
Op deze tv ga ik spelen met m'n Xbox 360: Type LC-26GA6E Hoogte inclusief voet 56 cm Diepte inclusief voet 28 cm Breedbeeld Ja Beelddiagonaal 66 Helderheid 450 cd/m² Contrast verhouding 800:1 Resolutie 1366 x 768 Horizontale kijkhoek 170 º Vertikale kijkhoek 170 º Aantal tuners 1 Scherm in scherm Picture and Text OSD Ja Ontvangstnorm PAL;SECAM;NTSC Teletekst Ja TOP-FLOF Ja Vermogen 20 Watt ACI Nee Scart-ingang 2 S-video ingang Ja PC-ingang Ja Hoofdtelefoon uitgang Ja Gewicht 12 kg Beetje een goede tv??
dat is die tog van €1000,-??? Idd een mooi apparaat. had die ook op het oog, samen met de samsung Le26r51b. Welke is beter? Ik heb helaas niet genoeg geld voor een dergelijke tv op dit moment.....als ik de xbox360 bij de release binne wil hebbe. IK zit me daarom helemaal suf te piekeren: Of bij de xbox360 bij de release en later een nieuwe tv, of nu gaan vor een tv en dan met de eerste prijsdaling de xbox IK WORD helemaal GEK!!!!!had ik maar ff veel geld
Helderheid en responsetijd op de samsung zijn beter.Samsung is iets beter voor PC en HDTV. In de praktijk maken ze elkaar niet zo vele denk ik. Ik vond zelf de Samsung iets beter.
Heb van t weekend gekeken voor een plasmascherm van 127cm Maar wacht er nog ff mee Mijn oude breedbeeld van 80cm is nog goed, maar ja je wil meer he haha
sommige grote schermen hebben helemaal niet zo goede kwaliteit maar als je een groot scherm met gode kwaliteit hebt heb je de perfece tv
kheb zelf ook geen grote tv.. maar een kleintje.. iets groter dan een 17 inch maar ben der blij mee... kan alles goed zien en is lkkr duidelijk (ja tis een tft )