er staat in het forum van Burnout revenge dat het spel niet te verbeteren is!? is dit een voorbeel of nadeel? voordeel: het is dus echt heel erg vet! *) nadeel: er zal dus niet snel een nieuw deel uitkomen wat vinden jullie hiervan? |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| hier onder een aantal screen shot's van dit spel: crash: race: Car's:
Ik denk dat de gameplay niet veel veranderd is vergeleken met deeltje 3 uit de burnout serie, maar ik denk dat het juist daarom een heel vet spel wordt
het lijkt mij juist niet leuk meer je beukt toch al dat verkeer weg , in deel 3 had je nog die kick als je net die vrachtwagen ontweek, nu vliegt die vrachtwagen weg ipv jou auto
Als een serie goed loopt komt er altijd een nieuw deel . Maar Burnout is gewoon vet, maar ik ga voor de Next-Gen versie.
het is een best wel vet spel k heb hem sinds gister vooral de mode dat ja al het verkeer moet wegbeuken
more screenshot's coming! er komen binnen nu en 2uur nieuwe screen shot's binnen! dus kom zo meteen even terug