Hans Teeuwen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Raafke, 16 mei 2004.

1. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is te grof en gaat te ver met iedere show die die doet... Wat hij allemaal wel niet gezegt/ gespot heeft met dingen zoals ziektes enz.
    Dat van die Jostiband tja ik vind het wel grappig om te horen maar ergens is het allemaal flauw en eigenlijk ook gemeen. Daarom denk ik dat hij van binnnen gebarsten is van spijt. Maar jah iedere caberetier spot met mensen/dingen. Maar ik heb er geen moeite mee hoor dat ie stopt...

2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik vind het pas gemeen als de Jostiband gaat spelen op het moment dat anderen het kunnen horen!! :cool:

3. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    ik vind het gemeen dat die josti-bandleden lekker mogen blijven kwijlen de hele dag en rare bekken trekken en niemand zegt er wat van, ze vinden het zelfs 'leuk'?! en behandelen ze als goden!
    maar als ik de hele dag zo doe, kijken ze me aan alsof ik gek ben! GVD laat een mens toch lekker kwijlen, en ik wil ook dat iemand anders voor mijn eten zorgt als ik de hele dag teringherrie heb gemaakt!

4. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Tjah..eigenlijk doet hij het allemaal zelf. Hij is degene die van die drukke programma's maakt. Of zelf zo druk is, dat weetik niet. Dus zoiets had hij kunnen voorzien ! Ik vind het wel een goede actie van hem. Hij stopt na zijn hoogtepunt, Industry of Love was een leuke show, en nam al wat af qua kwaliteit. Dus hij stopt op het juiste moment, hij is toch wel binnen :).

groetjes,

bl0kkie

5. Akiray

Akiray I will be The One!

Leuk Bevonden:
    0
    Yo Get a Life
    T'is Cabaret
    Hij meent het niet, hij wil andere mensen vermaken
    En dat lukt m fantastisch!!! _O_

6. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    hoe bedoel je het te letterlijk nemen :+

7. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    yo man I already got a life. Ik probeer alleen de Jostiband te verdedigen hoewel ik ook pijn in mijn oren krijg van hun muziek.:p
    Neej maar ik bedoel.. man ik weet niet waar ik moet beginnnen, cabaret=spotten maar hij gaat te ver, dat maakt het natuurlijk wel leuk om naar hem te luisteren . Maar het hondje van Hans Teeuwen heet Allah... begrijp je wat ik bedoel? Niet iedereen respecteert hem (ik wel)(en andere caberetiers over het algemeen) en ik denk dat je het zo dan ook niet vol kunt houden.

8. MegaHerz

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dat je die mensen verdedig die niet goed op kunnen vatten is ook niet eerlijk. Die moeten zelf ook kunnen inzien dat ze dat met een korel zout moeten nemen. Vind zelf triest als je daar boos om kan maken terwijl je weet dat ie alleen maar doet om te entertainen.

9. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Die mensen bestaan. (helaas)
    En daar zitten extremisten tussen. Theo van Gogh was 1 van de beste vrienden van Hans Teeuwen en anders om.

10. Akiray

Leuk Bevonden:
    0
    WTF, heet het hondje van HT Allah? *) :p :9
    *rofl*
    Het ligt er ook aan hoe je het bekijkt
    Ik bedoel, Allah blijft gewoon een naam

En HT bedoelt het helemaal niet serieus
    Heb je al eens een keer gehoords van een aanslag op Teeuwen?
    Ik in ieder geval niet
    Hij doet het voor de lol, spot met iedereen, maar:
    T'is tenslotte CABARET!

11. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    En wat was Theo van Gogh dan???

Uit de verhalen die ik heb vernomen zijn die 2 als 2 druppels water... maar jah lama

ff Over zijn humor wat vinden jullie het beste optreden/aspect wat Hans Teeuwen heeft gedaan (de naam ervan)
    Bijv. dat liedje: `schapen neuken´ ofzo? Of dat van de Jostiband, eerlijkheid... enz. te veel om op te noemen wat vind jij het beste?

12. MegaHerz

Leuk Bevonden:
    0
    hmm lastige maar ga voor eerlijkheid vooral dat gedeelte met dat kind wat dan een tekening heeft gemaakt :D

13. Akiray

Leuk Bevonden:
    0
    1. Eerlijkheid
    2. Literair Cafe
    3. Hans Teeuwen
    4. Puberaal
    5. Dat dan weer wel
    6. Nederland

Zoiets...

14. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn anus vind ik dan weer briljant _O_ :p

15. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Vadaag ff Hans Teeuwen - Trui en een deel van Hans Teeuwen - Met Een Breierdeck gekeken. Zitten heerlijke stukjes in. :+ Kabourtje en Poppenkast met Bertje & Henk etc... _O_ Morgen staat Hans Teeuwen - Hard en zielig op het programma.

Laatst bewerkt: 22 sep 2005
  16. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    trui en dat dan weer wel vind ik zijn beste shows, ben helaas niet naar een van zijn shows geweest, had ik graag nog willen doen

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, Pedo is ook geweldig! Keihard, maar echt prachtig gesproken _O_

18. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Literair cafe zo hoog? tss.. dat is echt 1 van zn pauperste acts ooit.. gewoon 16 keer pijpen roepen en dan ist klaar :confused:

19. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901

en dan die klamme dot volblaffen met put :cool:

dat dan weer wel is imo zijn beste show.En dat stukje dat ie voor spiegel gaat staan met een mars tussen zijn billen, en dan zijn moeder gaat bellen.
    'Mam je raad nooooit wat ik tussen mijn billetjes heb'. Zij raden: 'ehh bountyy, snickers.. M&M's'? 8) _O_

20. Akiray

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet zeker dat als jij t zou roepen het niet grappig zou zijn :cool:
    Maar ik vind het echt een fantastisch stukje! _O_
    Hoe bedenkt 'ie het? *) *) *)

Deel Deze Pagina