Profielwerkstuk

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Joris, 11 sep 2005.

  1. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net te horen gekregen dat ik voor het einde van het jaar ook ene profielwerkstukonderwerp moet hebben (waar maken ze zoch druk om?:p) maar heeft iemadn al leuke ideeen voor iet scheikundigs?
     
  2. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    voor natuurkunde gaan ze bij ons een battlebot geval maken _O_
    maar scheikunde weet ik zo snel geen voorbeeld te verzinnen..
     
  3. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik had hem twee jaar geleden over het gebruik van bestrijdingsmiddelen in de landbouw. Als vak had ik scheikunde. Ik wilde aanvankelijk een proefje doen, uiteindelijk is het een verslag van 30 pagina's ofzo geworden. Lijkt veel, maar je bent er voor je er erg in hebt.

    Wat je zou kunnen pakken bij de vakken Economie en Maatschappijleer (om maar even in te haken op de topic starter. Je zou een onderzoek kunnen doen naar de maatschappelijke situatie in Amerika. Zeker nu dat verschil tussen arm en rijk zo duidelijk naar voor komt door die orkaan.
     
  4. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Ghostkiller14

    Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm... ik heb mijn profielwerkstuk vanochtend ingeleverd... nou nog ff de beoordeling afwachtenO-)

    Ow jah... mijne pws ging over het broeikaseffect:)
     
  6. djlaulau

    djlaulau Lamlendigheid

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn broer hield z'n profielwerkstuk over raketmotoren, hij had N&T. met dat profiel is ie 2e geworden in een profielwerkstukkenwedstrijd op natuurkunde.nl
     
  7. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga het ook over Natuurkunde doen, denk ik. Gewoon iets leuks doen met fluxveranderingen en Lorentkrachten enzo.. :)
     
  8. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    :eek: Nu al? Hoeveel kantjes had je?
     
  9. lordtien

    lordtien For death and Glory

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had mijn profielwerkstuk over het vak geschiedenis, en daarin verklaardde we het succes van de Blitzkrieg. We wisten er beide aardig wat vanaf. dus hadden um heel snel in elkaar gezet. De presentatie van het werkstuk waren we vergeten te maken, dus was 1 en al improvisatie, ging ons goed af hadden er een 7 voor.
     
  10. Tha Thomas

    Tha Thomas ...............

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je dat in dit schoojaar al in elkaar geprutst??!? Of ben je vorig schooljaar al flink begonnen, dat doen ze namelijk op sommige scholen.
     
  11. Majestic12

    Majestic12 Haat mods

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij ons zijn ze ook vorig jaar al begonne
     
  12. Ghostkiller14

    Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja... in 8 uurtjes... zoveel werk is het niet hoor... je hoort wel iedereen zeggen dat het zoveel werk is... maar ik vind van niet...
     
  13. Ghostkiller14

    Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    21... bij ons moest je het uiterlijk afgelopen vrijdag inleveren en dan op 20 november ofzow de presentatie...
     
  14. Tha Thomas

    Tha Thomas ...............

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Of het veel werk is ligt geheel aan jezelf. Je kunt een wat makkelijker onderwerp kiezen waar veel over te vinden is en dan in elkaar zetten zonder zelf veel te typen. Maar je kunt ook echt iets gaan onderzoeken en in de praktijk dingen doen. Dan ben al veel langer bezig om ook dingen met bedrijven/universiteiten te regelen als dat nodig is.
     
  15. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had het idee, om te een werkstuk te maken over de condities waar je aan bloot komt te staan in de ruimte, of de technieken die ze daar gebruiken.

    maar dat van die magneet trein vind ik ook een goed idee, zo eentje hebben ze ook al in Duitsland
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Bij ons op school regelen ze dagen dat NG/NT'ers terrecht kunnen op de Hoge School Zuid of DSM, zodat ze daar hun werk kunnen doen. Dat is wel zo handig, dan hoef je zelf minder daarachteraan te gaan.
     
  17. Tha Thomas

    Tha Thomas ...............

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is idd wel makkelijk ja, goed geregeld!

    @ de bengel
    Ik was dus eerst ook van plan om die magneet trein te maken maar dat is wel erg lastig om te maken...Daarom ben ik er vanaf gestapt
     
  18. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    maar je hoeft het toch niet per se eentje na te bouwen, je kunt ook een paar proefjes met magneten doen gewoon. Er schiet me trouwens een ideetje te binnen. met lego bijvoorbeeld is een trein te bouwen, als je dan alleen staafvormige magneten weet te bemachtigen, is het kinderspel

    ik ben briljant, ik weet het O-)
     
  19. Tha Thomas

    Tha Thomas ...............

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    kinderspel is het niet....Je moet elektormageneten hebben welke je zo moeten schakelen dat je de trein ook vooruit kan laten komen. Je moet de mageneten dan in de goede frequentie in/uitschakelen
     
  20. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Het laten zweven is niet zo lastig, de voorstuwing eerder. Ik denk dat het best te doen is hoor. ;)
     

Deel Deze Pagina