Schietpartij in Zoetermeer

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ruben III, 26 sep 2005.

1. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23

Ik stond op 10 meter ervandaan. Heb de dader en het slachtoffer niet gezien, maar wel de paniek ervaren die er eventjes ontstond. Best vreemde ervaring.

Ik dacht eigenlijk dat het om 2 rotjes ging die werden afgestoken. Mensen begonnen te duwen, huilen, bellen etc etc.

Een kennis stond bijkans naast de man en zag hem ineen zakken. Hij en zijn vriendin waren flink geschrokken. Mij deed het weinig; wist op het moment amper wat er gebeurde.

Toch triest dat zoiets kan gebeuren.

2. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Tja is behoorlijk triest idd. Maar ik kan me er eigenlijk niet meer over opwinden. Dit soort dingen gebeurt nu al zo vaak, we zullen ermee moeten leren leven dat er figuren rondlopen die om het minste geweld gebruiken. Het is helaas niet anders. :mad:

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Damn, dat is echt bagger voor ze. Dat soort beelden blijven je toch altijd bij. Ruben wees blij dat jij het niet heb gezien.

Schietparty-en, pff of ze nix beters hebben tedoen. Kom op iemand van 23 jaar, die had nog een heel leven voor zich.

4. mars15

mars15 Guest

als de dader gepakt is

doodstraf !

5. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    De dader is ontwapend en overmeesterd door portiers van een nabijgelegen café.

Gek genoeg weet je op dat moment echt niet wat je overkomt. Ik hoorde 2 knallen, zag mensen een cirkel vormen en ineens begonnen ze te duwen. Ik was met 2 meisjes en een vriend daar en één van de meisjes liep voor me, dus ik wilde haar naar de zijkant duwen mocht er echt paniek ontstaan. Gelukkig gebeurde dat niet.

Het klinkt misschien hard; maar ik moest lachen op dat moment. Niet van de zenuwen, maar gewoon om de hele situatie. Ik woon al 8 jaar niet meer in Zoetermeer en was op een verjaardag van die vriend. We besloten even op dat festival te gaan kijken en ineens beginnen ze te schieten.

Mijn avond werd er niet door verpest. 's Ochtends op teletext lees je wel meer en toen drong pas door dat het zo zinloos was.

Ik ben principieel tegen de doodstraf btw, maar dat is een andere discussie ;).

6. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    gefärlich

7. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde het vanmorgen op de radio bij Giel. Ik kon het niet geloven, wat een triest figuur moet dat zijn.

Helemaal mee eens, geen bla bla, meteen ook 2 kogels door z'n stomme $^%@$( kop jagen. Oog om oog, tand om tand.

8. mars15

mars15 Guest

inderdaad zal wel weer 3 jaar worden hoogstens

9. SupahMaster

SupahMaster Guest

Jezus.. ik vind de doodstraf voor zulke mensen wel oké maar bij twijfel suckt het wel soms. geexecuteert terwijl je niks gedaan hebt. ik krijg er de rillingen bij.

10. mars15

mars15 Guest

Ja klopt... maar voor zo heterdaad is het niet zo moeilijk

11. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    JA! De kogel voor hem 8)

12. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Nee inderdaad , ik ben het ermee eens dat dat soort gasten zelf de kogel moeten :/

13. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Waardoor jullie geen haar beter zijn dan de dader zelf.

*Zucht*

14. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Mee eens, er wordt hier te snel gegooid met het begrip "doodstraf". Als hij dat krijgt, komt hij er nog makkelijk vanaf ook! Levenslang pleit ik voor, rot maar lekker weg in de gevangenis en lijd zoals de "nabestaanden" en het slachtoffer zijn familie.

Dit is zinloos, het getuigt maar weer is dat onze maatschappij er niet beter op wordt. Hij ligt nu in kritieke toestand in het ziekenhuis in een coma, en als hij daar ooit nog uitkomt is hij helemaal verlamd.. Klinkt hard, maar hij had beter dood kunnen wezen.

15. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Das echt te erg voor woorden. Das echt zo moment dat je denkt ze zullen de doodstraf iid weer moeten invoeren. Vind echt kansloos zoiets wat mankeert zulk soort mensen zeg. Die hebben recht niet om in deze maatschappij te leven. Je kan zo gek beter afmaken. Want laatst was ook zoiets in nieuws dat zo man die TBS was ontsnapt ofzo en ook weer een misdrijf had gepleegd.
    Dan denk ik bij mezelf ruim die zooi op heb je ook geen omkijken meer na.

Laatst bewerkt: 26 sep 2005
  16. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    ben het volledig met ak-47 eens

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Mannetje naar Turkije gooien, kijken of ie het daar ook zo naar z'n zin heeft.

Die gevangenissen moeten gewoon een verkrachter inhuren, die iedereen die daar zit, om wat voor reden dan ook, keihard volboort. Kijken of ze dan nog lachen om het systeem in NL..

18. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het er toch moeilijk mee krijgt of anderen, even contact opnemen met slachtofferhulp.

19. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    Dat er veel mensen met 'n pistool rondlopen weet ik wel (ook hier in o'hout) maar om 't nou te gebruiken in zo'n simpel-op-te-lossen situatie waarin weinig loos is, vind ik echt debiel ! :confused:

Vage mensen...
    Hij is met kritieke toestand naar 't ziekenhuis gebracht, hoe vergaat het hem?

/edit:

Wegrot? weet niet je de de telegraaf laatst heb gelezen? Stond een artikel in over 'n gevangenis in NL (naam kwijt, zaten wel zware criminelen)
    Daar hebben ze een bar geopend! Bier, sigaretten, sigaren, pooltafel... Jaaaahhhh idd, daar zullen ze wegrotten :+ :'-(
    Misschien gaat het na een aantal jaar vervelen, (dat feesten en tv kijken in je cel) maar ja je komt toch vervroegd vrij

20. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker, ik vind de doodstraf oké als het 200% zeker is. Bij de minste of geringste twijfel is de doodstraf natuurlijk niet meer van toepassing.

Ik vind niet dat zo'n persoon nog het recht heeft om te leven. En ja, wie ben ik om dat te vinden, maar mijn mening is, wat je een ander aandoet, verdien je zelf ook.

Deel Deze Pagina