1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

EA mag Ubisoft overnemen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nicos, 25 sep 2005.

  1. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    neeej doe normaal

    dit soort shit he hierdoor ben ik EA gaan haten ze kopen bijna alles op ubisoft's spellen ownen ZOO hard en EZ moet dat weer verkrachten :mad:
     
  2. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik dan zo'n optimist?

    Opzich wel een goede actie, EA krijgt kwaliteit en Ubisoft gaat gewoon vrolijk door met wat ze aan het doen zijn.

    Lijkt me erg sterk als Ubisoft dat door-iedereen-overdreven Fifa-virus krijgt, daarnaast zijn sportgames gewoon makkelijker te maken als je de basis al hebt, dit zal bij Splinter Cell een heel ander verhaal zijn.

    Niet zo overdrijven iedereen, alleen maar mooi dit. Ubisoft krijgt meer financiën om te investeren in betere projecten. Spellen krijgen meer aandacht door marketing van EA. Ik blij, EA blij, Ubisoft blij........ Iedereen blij :cool:
     
  3. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    tot ea zich gaat bemoeien met de productie...
     
  4. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ubi is van aandeelhouders, en die verkopen hun shit wel, als ze genoeg geld krijgen. Hen boeit het echt niet hoe goed Ubi wel niet is, en wat voor dictator ambities EA heeft.
    Die innen het geld, en gaan met hun (over het algemeen genomen) dikke reet in het zand zitten op één of ander duur strand.|:-

    ach ja. EA kan het heus wel, ze hebben echt wel de kracht voor goede games, maar de druk van de jaartalletjes in de games (fifa, NBA etc etc) speelt ze parten. Gewoon een jaar ertussenuit gaan, zodat ze kunnen werken aan killing games, dan hebben ze weer een basis voor een paar jaar.

    Ubi is sowieso een beetje verminderd. Sequel na sequel brengen ze uit. SCII vond ik erg gaaf, deel III teveel van hetzelfde.
    Alleen de Ghost Recon serie vind ik erg gaaf. Het probleem van SC gaat ook op bij Rainbow, al moet ik Lockdown nog kopen.

    BiA is wel briljant, maar die gaan ze ook weer uitmelken :'-(
     
  5. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoop ik zelfs, het enige waarvoor een lichte huivering op zijn plaats is. Is als ze zich compleet gaan bemoeien met de development van spellen.

    En verder is die EA-zuigt hype gedoe ook wel heel erg overdreven. Op gebied van marketing zijn die lui gewoon heel sterk, daar kan Ubisoft alleen maar profijt van hebben.
     
  6. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook niet dat dit gebeurt. Maar ach wat kan je tegen zo'n reus doen. Hopelijk blijft ubisoft onder ea met super games komen.
     
  7. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    FF een vraagje waarom maken we niet een petitie of hoe je dat ook maar schijft?
     
  8. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Wat een overdreven reacties hier zeg. Er staat toch nergens dat EA Ubisoft gaat overnemen. Ze hebben die man gewoon gevraagd of een overname mogelijk is, en hij zegt ja als ze maar genoeg geld bieden. Dat is een volkomen normaal antwoord wat ieder bedrijf zou antwoorden. Dat wil nog niet zeggen dat een overname aanstaande is.

    En mocht het dan toch zo ver komen, dan is het nog maar de vraag hoe de overname eruit gaat zien. Als men ubisoft gewoon zijn gang laat gaan en ea alleen de games gaat uitgeven is er niks aan de hand.
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2005
  9. mars15

    mars15 Guest

    Maandag 26 september 2005 | Tijdens de lancering van de Xbox 360 in Europa, zijn er vijf titels te koop van Electronic Arts. Dat zegt Jeff Brown van EA tegen het Offical Xbox Magazine (UK). Naast Need for Speed: Most Wanted verschijnen er ook vier EA Sports spellen. Deze vier spellen zijn FIFA 06, Madden NFL 06, Tiger Woods PGA Tour 06 en NBA Live 06.

    Brown zegt dat Electronic Arts meer dan twintig titels in ontwikkeling heeft voor de Xbox 360. Daarnaast zal Electronic Arts met een paar aankondigingen komen op de X05. De X05 vindt plaats op 4 en 5 oktober in Amsterdam. - Robert van der Werf

    net als dit :mad:
     
  10. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist wel. EA wil nu een spel aankondigen, en over 2 maanden het in de schappen hebben liggen. En kijk, dat heb je een stuk minder bij Ubisoft. Dus EA moet er gewoon van afblijven, of iemand met veel geld moet dat aandeel kopen, als bescherming voor Ubisoft.
     
  11. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou en hoe meer spellen voor de 360 hoe beter.
    Niemand dwingt je het toch te kopen?
     
  12. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heeft Ubisoft op dit moment ook hoor, die persen ook sequel naar sequel eruit. Bij EA is het gewoon duidelijker, aangezien dit bij sport series zo ontzettend opvalt.
     
  13. King Krator

    King Krator Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    NEEEEEEEEEEEE, dan krijgen we binnenkort of the ball rainbow six, of dan moet je bij Rainbow Six panna's geven, en de nieuwe Ghost Recon worden alleen maar nieuwe uniforms en geen nieuwe gameplay, kut EA
     
  14. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat moet EA met Ubisoft joh?
     
  15. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Geld verdienen, games-assortiment uitbreiden, extra kwaliteit binnen brengen, verkoopcijfers omhoog schroeven, doorgaan?
     
  16. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Monopoliepositie.
     
  17. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    EA mag eigenlijk niet teveel marktaandeel krijgen idd. Dat zou zorgen voor een ehhm oligopolie was het toch? Hopelijk gebeurt de overname niet... Dan heeft EA zeker TE veel invloed op consoles en games.....
     
  18. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    En jij denkt dat dat op deze manier gaat lukken? Ik dacht het ff niet.
     
  19. FabianNL

    FabianNL Guest

    Uhm... jawel?
    Ubisoft is namelijk een hartstikke goed lopend bedrijf met goede franchises!
     
  20. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    JEEJ eindelijk een nederlandse vertaling van splintercell en elk jaar een nieuw deel!
     

Deel Deze Pagina