[halo 2] Team Hardcore(ranked)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MultiSynC, 1 okt 2005.

  1. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik matchmaking vindt zuigen. Vind daar in tegen wel KENKER dat niemand is anders wil spelen dan MLG teamslayer(custom). Ik vind het zelf ook heel leuk hoor en meeste matchaking games zijn ook niet leuk... Maar wil dit zggn dat we alleen maar MLG ts moeten doen? Je kan met dezelfde settings ook andere leuke gametypes spelen!

    Kijk naar halo1, daar was THE GAMETYPE gewoon CTF BloodGulch! Wat is het bij halo2, alleen maar TS Lockout en die andere oude maps.(tuurlijk werdt er ook ts halo1 gespeeld maar tog...) Zit geen variatie in en VEEL MINDER tactiek. Waar zijn die OLD SCHOOL ctf games gebleven?

    Alleen al Coagulation:
    Waarom maakt bungie die CTF game op Coagulation(vernieuwde Bloodgulch, trwns ook nergens voor nodig..)zo GAY dat niemand eens meer probeert CTF daar te spelen. Ten eerste die KENKER banshee?Nergens voor nodig..Ten tweede die KENKER ghost?Nergens voor nodig..Ten derde die KENKER warthog?Waarom kan je in godsnaam niet meer zelf rijden met die vlag?Nergens voor nodig.. De beste gametype zo verkrachten dat het niet eens LAU meer is! Geen skills meer nodig om dit spel te spelen:HALO 2! Applaus voor bungie _O_

    (gaat miss niet meer zo zeer over de topic maar irriteer me mateloos weer is hoe slecht ze halo2 gemaakt hebben)


    Salut

    Peace _0/
     
  2. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    maar waarom speel je het spel dan nog zo veel :p dan stap je toch gewoon terug naar halo1 ofzo ;)

    Salut Ice! _0/
     
  3. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat bedoelt hij ook niet, hij bedoelt de game in het algemeen. En hoe weet jij nou of ze er wat mee verdienen? Ze zullen heus wel wat geld krijgen van microsoft, ze krijgen elke maand toch een vast bedrag het zijn namelijk werknemers die gewoon betaald krijgen voor werk. Dus ook play-lists maken etc
     
  4. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2


    Ben het niet helemaal met je eens aangezien der ook een paar goede gametypes zijn in halo2...

    Zo vind ik 1 Flag CTF op Zanzibar vanaf begin af aan al supervet (nu nog steeds) Ook assault vind ik hier wel vet op

    Multi CTF op collosus, CTF classic op midship, 1 flag CTF op Lock Out, 1 Flag op Ivory Tower. Ik vind al die CTF game modus juist vet, in plaats van het saaie team slayeren...
     
  5. Marnixio

    Marnixio World Of Warcraft

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Blackhawk heeft gelijk! MM stinkt! xD

    edit: oops ik heb halo 2 gelukkig nog nooit online gespeeld -.-
     
  6. MultiSynC

    MultiSynC Guest

    jij zuigt:p

    machtmaking is vet. halo 2 is vet. cheaters verpesten het maar er is wat tegen te doen door gewoon geen nieuwe maps te spelen, host prog gebruiken enz(ookal is dat een btj cheaten).

    halo 2 is nog steeds vet en in elke game is een host hoor. in elke game kan lag zijn en inn elke game kan bullshit voorkomen
     
  7. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    gasten ik ben geen 14, ik ben 18:p dus wel een verschil jij 16 jarig mannetje:p (even in je eigen taal gebruik je trug pakken, ik weet best triest, maar dat is het enige wat tot jullie doordringt).

    Thnx Marnixio (ouwe RTCW buddie:p)

    Jullie zeggen dat halo2 vet veel gespeeld wordt, maar het is toch raar dat die teller nauwelijks boven de 20000 komt (zeg maar nooit) terwijl hij aan het begin zo'n 300000 man per dag haalden die een potje speelden..... (ja jongetjes denk maar even na over hoe groot dat verschil is...). Verder als halo2 zo ongelooflijk goed is kom maa rop met die pluspunten........ (weer 8924763849764 posts stil waarschijnlijk)

    @ darkwing: het wordt ranked ofzo maar zonder level zodat bungie denkt cheaters tegen te gaan, dus je komt tegen mensen die net zo spelen als jij en dus in theorie hetzelfde level hebben als jij maar het level wordt nergens geshowed..... Dit geeft dus al weer aan dat stel ze zouden het level laten zien ze denken dat mensen gaan cheaten en ze dus al weten dat ze het NIET cheatvrij kunnen maken:confused:.... Dus ze geven al het ware toe aan hun eigen blunders.

    En vindt niemand het raar dat bungie nu doet waar ze van zeiden dat ze het nooit zouden doen... (nu moeten de fanboys nadenken "waar heeft ie het over" maar tegen hen lees mijn eerdere posts en je snapt het)
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2005
  8. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens wel leuk om te zien dat mensen mij helpen MM fans uit te lullen :+
     
  9. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    om trouwens weer ontopic te komen:

    Jammer dat bungie zo heel erg laat komen met deze lijst want eerlijk is eerlijk een half jaar om meer eerder had ik dit misschien nog wel leuk gevonden maar nu vind ik het alleen maar een kijkje achter de schermen hoe triest bungie is omdat ze A zeggen maar vervolgens B doen:confused: (erg jammer)
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2005
  10. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik stel voor om volop halo 1 op connect te gaan spelen!
    Ice, je hebt mn msn, roep me maar een x voor een potje halo1:)
     
  11. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Blackhawk pwnz matchmaking noobs. :eek:

    En trouwens, de Halo1 gametype is denk ik TS Chill Out. CTF BG is lang populair geweest op XBC, maar gelukkig kwamen de meeste er wel achter dat het toch niet zo'n geweldige gametype is voor 2v2. 8)
     
  12. II falcon II

    II falcon II Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Graag gedaan hoor ;) T
     
  13. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Trouwens al die dingen die jij niet wilt bij CTF Classic op Cogulation kan je dus in custom game instellen hoor *)
    Ennuh over zelf kunne rijden met de Flag dat vind ik juist goed dat ze dat eruit hebben gehaalt... Stel dat iemand met Ghost of Banshee er met de flag vandoor gaat... Nou vertel mij maar hoe je die banshee dan wil neer krijgen als je geen rocket hebt :eek:
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2005
  14. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat is jou probleem nou toch? :confused: Ik bedoel jij vind halo2 zuigen nou lkkr boeie... Wil je soms ons er van overtuigen dat we moeten stoppen met halo2 spelen ofzo? Laat ons toch mooi matchmaking spelen...
     
  15. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Deze thread gaat niet over het "zuig"-gehalte van Halo 2. ;) Off topic posts worden verwijderd.
     
  16. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    tell 'm Xi!

    Team hardcore zuigt.. Komop man debiele gametypes met br ipv smg.. JEEHJ, doe maar gewoon echte MLG. En liever doen ze iets aan die kut US servers en/of cheaters. 80% van de matchmaking potjes die ik speel/heb gespeeld was met uberlag door die kutservers en al die kutmongolen met hun programmaatjes (sorry faggots, maar jullie zijn je level niet waard.. programmaatje erbij en 45worden, en dan geowned worden met mlg door een stel 34ers.. doe niet zo zielig man, is ook gewoon cheaten wat jullie doen)
     
  17. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Mag ik vragen wat MLG is :$?
     
  18. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je goed gelezen had zei ik zoiets van: waar zijn al die old school CTF games gebleven?( daar versta ik ook ANDERE maps met CTF onder ) En daarna zei ik zo van als je alleen al kijkt naar Coagulation CTF.( dat was gewoon één voorbeeld van )

    Luister aapiej, die gametypes die jij noemt zijn opzich ook geneens zo heel erg om te spelen. Feit blijft wel dat je met kenker wapens begint!Geef iedereen gewoon een battle rifle aan begin en het maakt het al een stuk leuker ;)
     
  19. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Wederom beter lezen ;) Ik zeg banshee niet nodig en ghost ook niet.. NIET in de game ''opstellen'' dus. En idd al zouden die erin zitten en je heb geen rocket is banshee lastig ja. Ghost daar in tegen..Je heb battle rifle?Je kan rockets hebben?Je kan snipe hebben? Zelfde geldt voor die hog.. Daarom instappen dat je zelf kan besturen met vlag is nix mis mee. Moet je met die vlag zo kwetsbaar zijn anders? Lopen helemaal werkt niet, en opgehaald worden is ook moeilijk want iemand moet de tegenstanders toch uitschakelen zodat de Flagman weg kan?

    En idd kan je al die settings instellen en alles op custom(en ook voor andere maps dat soort gametypes) maar geen hond speeld het!Het eerste wat ze zeggen: ga je dit spelen? of zet hem ff op MLG ts? Doe j dat niet, gaan ze gewoon weg :confused:


    Salut _0/

    peace
     
  20. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwamen er niet achter dat het geen goeie 2 vs 2 was? Was gewoon zo goed dat het helemaal werdt kapot gespeeld! Kwamen er achter dat er ook meer moest zijn dan alleen bg ctf. Dingen gaan vervelen, dan zoek je andere mogelijkheden toch. En idd TS was ineens in opruk...Trwns die timers ook..


    Peace biatches :9
     

Deel Deze Pagina