gasten ik ben geen 14, ik ben 18
dus wel een verschil jij 16 jarig mannetje
(even in je eigen taal gebruik je trug pakken, ik weet best triest, maar dat is het enige wat tot jullie doordringt).
Thnx Marnixio (ouwe RTCW buddie
)
Jullie zeggen dat halo2 vet veel gespeeld wordt, maar het is toch raar dat die teller nauwelijks boven de 20000 komt (zeg maar nooit) terwijl hij aan het begin zo'n 300000 man per dag haalden die een potje speelden..... (ja jongetjes denk maar even na over hoe groot dat verschil is...). Verder als halo2 zo ongelooflijk goed is kom maa rop met die pluspunten........ (weer 8924763849764 posts stil waarschijnlijk)
@ darkwing: het wordt ranked ofzo maar zonder level zodat bungie denkt cheaters tegen te gaan, dus je komt tegen mensen die net zo spelen als jij en dus in theorie hetzelfde level hebben als jij maar het level wordt nergens geshowed..... Dit geeft dus al weer aan dat stel ze zouden het level laten zien ze denken dat mensen gaan cheaten en ze dus al weten dat ze het NIET cheatvrij kunnen maken
.... Dus ze geven al het ware toe aan hun eigen blunders.
En vindt niemand het raar dat bungie nu doet waar ze van zeiden dat ze het nooit zouden doen... (nu moeten de fanboys nadenken "waar heeft ie het over" maar tegen hen lees mijn eerdere posts en je snapt het)
Klik om te vergroten...