FIFA Football 2006

Discussie in 'Algemeen' gestart door xboxchoice, 22 mei 2005.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Hebben ze dat nog steeds niet verbeterd?

    In Fifa 2005 krreg ik ook zo alle doelpunten tegen, echt verschrikkelijk irritant |:-
     
  2. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe ik heb laatst casillas nog gewisseld omdat hij 3fouten op rij maakte, maar dat ligt waarschijnlijk gewoon aan de bugs in het spel :{
     
  3. mars15

    mars15 Guest

    speel je nog vaak op live fifa 06 ?

    zullen we vanmiddag/vanavond tegen elkaar gaan
     
  4. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    ik add je wel ff ;) ik heb nu naar mijn idee perfecte tactiek gevonden om te winnen *) maar dat komt meer door Franc NL. Dus mocht je dit lezen: Franc bedankt *) ;) _O_
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    is goed ik ga nu naar huis maar heb een streak van 7 nu dus ff nog tegen 3 andere dan zeker spelen :p :+
     
  6. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    1)Framedrops zijn zeker irritant, en als de spelers lopen ziet dat er gewoon bescheten uit, geef toe.

    4)Oneens. Die netten zijn beter, maar bij PES is het toch weer veel beter. Hier zie je de bal vaker door het net gaan, en het net is toch nog niet echt realistisch genoeg. Wel beter, maar niet goed.
     
  7. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    zozo.............de screens van fifa voor de xbxo 360 zien er wel goed uit maar jah nu de gameplay nog.

    het nederlands elftal zit wel in de 360 versie
    het nike logo, teken zit er ook in
    anders stadions heb ik al gezien
    wie weet wat allemaal nog meer.......?
     
  8. mutske

    mutske Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe verander ik hoe men team speelt???
    Kbedoel aanvallend -verdedigend of neutraal???
    Kmaak bijna altijd verlies met men sponsors want men wages zijn int begin al hger dan the funding per game maar dat weet je toch niet op voorhand.
    Kben al is buitengevlogen bij Club Brugge na 6 zeges 1 draw en 1 nederlaag???? Kstond 1ste nou moe.
     
  9. Cr4ziE Warr!or

    Cr4ziE Warr!or Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb fifa ook gekocht en ik moet zeggen dat het best wel leker speelt, afgezien van die fucking kut framedrops.
    Als je de gamespeed op fast zet dan kan je zeker wel lekkere combinatie`s spelen, en ik vind dat de keepers nu ook wel veel beter zijn.
    Het ziet er qua graphics goed uit.
    Alleen 2 fouten die er gewoon niet in kunnen zitten:
    1. Ik was tegen een vriend aan het spelen, en het stond 0-0 in de 77 min ofzo en hij liep me stafschopgebied binnen en schiet, MIS duidelijk langs de paal. Hij kut , maar ze spelers begonnen te juichen en het was een goal:confused: super vaag gewoon.
    Ik heb het in de herhaling zeker goed nagekeken en je ziet dus duidelijk dat die naast gaat.

    2. Nog zoiets , ik tegen de computer, ik schiet, keeper werkt half weg, beetje geklungel bij het goal, ik de hele tijd maar op B drukken om te schieten en ja hoor een goal, dus ik in de herhaling gekeken hoe ik hem gescoord had, bleek het gewoon dat ie dwars door de paal ging, aan de buitenkant van de paal.

    Na ik vond het allemaal maar raar:confused:, maar verder speelt hij wel lekker
     
  10. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je nou ook je eigen gozers maken of nie want ik zit te twijfelen? en als dat zo zou zijn is dat cker de reden dat ik em zou kopen.
     
  11. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je misschien i.p.v. Fifa 2006, Fifa X-files Edition gehaald?
     
  12. mars15

    mars15 Guest

    met de pijltoetsen
     
  13. mars15

    mars15 Guest

    ja dat kan ook
     
  14. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Heeft iemand de cover van Fifa 2006? In origineel formaat.
     
  15. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou hem misschien........................

    EDIT: laat maar kijk die post onder mij _O_
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2005
  16. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  18. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    aanvulling: kzou eerst cdcovers proberen, die heeft bijna alles, en daarna mega-search (die zoekt nl over alle sites die covers aanbieden, dus ook over cdcovers)
     
  19. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je de TEAMGEEST van je team omhoog kunt werken?
     
  20. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    Echt weer standaard xwb, fanboys spammen een topic helemaal vol. We hebben het toch over fifa en niet over dat je pes zo'n goed spel vindt?

    Anyway ot:

    Je hebt duidelijk het spel niet, of amper gespeeld. Om maar puntsgewijs je 'argumenten' te bekritiseren:
    - Balcontrole is juist iets wat je enorm moet oefenen (dit vind ik bij pes ook, oefening baart kunst), het zou toch raar zijn als je na 2 potjes opeens op het hoogste niveau iedereen vierkant dolt?
    - Je mening over steekballen snap ik al helemaal niet, in dit deel is juist dit perfect uitgewerkt. In Fifa 2005 en later in Champions League zat je nog vast aan of overpassen, of een steekpass. In deze versie kun je niet alleen door middel van overpassen al diverse richtingen, steekpasses of mogelijkheden creeren, ook met de steekpass functie zorg je er in combinatie met de 'release-player' toets ervoor dat hij prachtig vrijkomt te staan of 1op1 met de keeper komt.
    - Over dat je hem grafisch lelijk vind heb ik geen mening, ieder heeft hier tenslotte een geheel andere kijk op
    - Combinaties is ook weer een verhaal apart, oefenen, oefenen, ren knop los, en nog meer oefenen. Na een stuk of 20 wedstrijden op semi pro (waar ik normaal alle fifa's met gemak worldclass speelde) beginnen nu de combinaties te komen, 1-2jes op de grond, door de lucht, in de diepte etc, oefening baart kunst, geloof me..
    - Goals maken (en buiten de 16 scoren) ,hoezo makkelijk? hoezo hetzelfde? Ja op amateur niveau is het een eitje. Een collega van me zei ook al, ik win altijd met 5-0, bleek hij op amateur niveau te spelen, later 1 stap hoger was het over met de pret en bleek hij toch wat meer oefening nodig te hebben. Speel maar is op professional, dan zul je zien dat het toch allemaal wat minder loopt dan je zou willen en vooral dat je doelpuntjes er niet zomaar invliegen.

    Als iedereen met z'n negatieve mening nu eerst het spel echt eens speelt, dan praten we verder. Uiteraard ben ik meer een fan van Fifa dan van PES (daarom reageer ik ook HIER en niet in de PES thread!!!!), ik heb pes MAAR een stuk of 10x gespeeld, leuk spel, maar anders dan ik gewend ben en dan dat ik wil, ik wil niet echt een arcade spel, ik wil simulatie en dus kom IK uit bij Fifa. Maar nogmaals, iedereen z'n mening...

    edit: maar erin gezet, + ik dikgedrukt, misschien is het nu duidelijk??
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2005

Deel Deze Pagina