1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-Amerika] Lost

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Graveheart, 1 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, die cliff hanger na episode 2, die was inderdaad erg sterk. 'k Ben erg benieuwd of er nu écht wat gaat gebeuren :)
     
  2. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    er gebeurd constant wat 8) ... of volg jij een ander soort Lost ?! :+
     
  3. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je er heel sec naar kijkt, gebeurt er verhoudingsgewijs geen donder. Zoals episode 2; de helft ging over precies hetzelfde als in episode 1 (dat Jack, Lock en Kate de hatch binnen zijn gegaan), maar dan vanuit een ander perspectief bekeken dan in episode 1. Daardoor kreeg je juist wel weer een klein beetje extra informatie, en dat vind ik weer erg sterk.

    Maar juist omdat alles zo vaag blijft, er een hoop vragen steeds zijn en ze het gewoon briljant brengen, blijf ik het echt wel kijken, don't worry about that :)
     
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Net aflevering 1 & 2 achter elkaar gekeken, en ik ben klaar voor aflevering 3.

    :cool:

    Ik denk dat dat een foutje in de serie is.
    Ik zag 'm ook. ;)
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2005
  5. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    :p maare ik word echt gek hier! ik wil die afl nu zien! wrom leef ik nie in Amerika!! :mad: :p weet iemand mischien hoe ik die afl live kan streamen via internet? zou echt chill zijn!
     
  6. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat ik weet, is dat helaas niet mogelijk. Torrents zijn toch de snelste manier van de serie op afstand volgen, helaas... :)
     
  7. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    straks weer even de episode downen :D

    nog een paar uurtjes !!
     
  8. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Niemand em nog gevonden?
     
  9. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    dat vroeg ik me ook af! ik moet dalijk naar school en als ik hem dan nog niet aan heb staan kan ik hem pas beginnen met downloade als ik thuis kom en da schiet echt niet op!....
     
  10. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    hier is een link naar aflevering 3 :
    http://thepiratebay.org/details.php?id=3392816

    maar wees gewaarschuwd dat ik niet weet of deze versie helemaal goed is, het staat er net op en sommigen beweren dat er na 23 min een rare glitch in zit etc. lees de comments eronder.

    De andere versies die tot nu toe uitwaren zijn helemaal "verneukt" omdat die allemaal Out-Of-Sync lopen met geluid/beeld.

    Dit is de beste tot nu toe iig :) en over uurtje zullen er vast wel mensen zijn die de kwaliteit kunnen omschrijven onder de torrent met de comments .
    *zucht, wacht in spanning. ik download pas vanavond btw, als er andere versies uitzijn, of deze goed blijkt te zijn...
     
  11. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Hij draait :)
     
  12. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    tja troubles in paradise idd...

    niemand weet wat er met LoL is, normaal hebben ze de release namelijk om een uurtje of 6-7 's ochtends klaar liggen...

    anyhow ik hoop er het beste op en wacht lekker tot lol toch released...
     
  13. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
  14. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Man, ze geven heel wat informatie weg door te vertellen/showen dat er een organisatie (= Dharma) achter de schuilplaats van Desmond zit. Ben benieuwd of dit ook de laatste keer is dat we Desmond gezien hebben (zal wel niet :)). En op zekers dat ze nu de plek niet kunnen verlaten nu Jack ook op de "execute"knop heeft gedrukt. Geinige aflevering
     
  15. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Bah ik moet hem nog kijken :'-(

    Nja maakt niet uit ;)
     
  16. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Neuh, nieuwsgroepen zijn sneller. O-)
     
  17. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond dit lang niet de beste afl maar slecht vond ik hem ook niet. ik vond het wel dom dat we weer zoon nutteloos achtergrond verhaal hadden
     
  18. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    haha jah hij was indd wel goed

    ik had alleen een K*T versie, na zo'n 20 minute ging me geluid achter me beeld lopen
     
  19. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de ctu hdtv release maar gedownt, helemaal perfect kwaliteit ook iets beter dan de lol versie (maar hij is dan ook 2 keer zo groot :p)

    anyhow kvond het wel een hele goede ep, nog lang niet de kwaliteit van vorig jaar maar nog steeds erg goed...

    ben weer erg benieuwd naar de ep van volgende week
     
  20. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwalitatief vind ik de afleveringen dit seizoen juist beter dan in het eerste seizoen. Tussen aflevering 8 en aflevering 18 werd er echt zo ontzettend veel gerekt en waren er teveel afleveringen die nergens over gingen :{ .
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina