1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[muziek] Röyksopp

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Chemische Kip, 25 sep 2005.

  1. Ja dames en heren,

    Ik luister de laatste tijd weer veel naar Röyksopp. (ff de oude tijden laten herleven) en ik merk dat ik de muziek echt heel goed vind. Vooral de cd Melody A.M vind ik erg goed. De nummers Eple, So easy, Only this moment, Someone like me, In space zijn in mijn ogen vooral erg goed en relax.


    Iemand anders fan van Röyksopp hier? :D :cool: *)
     
  2. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    cekers maar niet van de naam vd band ..

    die blijf ik zielig vinden.
     
  3. holyboy

    holyboy The one from above

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind idd het eerste album melody A.M fantastisch. Toen ik dat album net 2 maanden in huis had kwam de mededeling dat ze in het voorprogramma zouden staan van Moby. (ik had reeds kaarten voor dit concert. Ik was dus erg blij met zo'n voorprogramma.

    Eenmaal begonnen viel het me heel erg tegen. Het was chaos, geen ritme te bekennen. Ik vond dat heel jammer, het enige dat ik uit hun liedjes herkende was eple. Waarschijnlijk deden ze ook andere liejdes van het album, maar ik herkende ze niet.

    Dat vond ik erg jammer en slecht bovendien. Daarom heb ik er ook voor gekozen om het laatste album niet te kopen. De single viel me tegen en dat slechte concert, beetje jammer.

    Ik had gehoopt om stukjes van hun concert op lowlands op tv te zien, maar dat is me niet gelukt, misschien had dat me op andere gedachten kunnen brengen.

    Ik doe het dus nog met de altijd goede Melody A.M
     
  4. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist naar een paar liedjes geluisterd en ik moet zeggen de non vocale muziek die ze maken vind ik tiptop:)
    Melody A.M is mijn favoriete lied tot nu toe:)
     
  5. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Melody A.M. is een top cd. Luister er dan ook regelmatig naar.
    Is hun nieuwe cd ook zo goed? De single die ze uit hebben gebracht vind ik matig.
     
  6. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ken o.a. Remind Me van die koele clip, die was echt stoer :D.
     

Deel Deze Pagina