"Moeilijk he kiezen" is hetgeen wat ik mezelf vaak afvraag. Ben in bezit van de Xbox 360 Premium preorder kit, de bestelling staat samen gepland met een extra wireless controller, Xboxlivecard en een kopie van Call of Duty 2. Vanwaar kiezen, waarom niet eerst genieten van hetgeen wat je tot nu besteld hebt? Nee, is mijn antwoord die ik mijn gedachten geef! Ik heb nog geld voor een tweede game, een extra game voor de afwisseling. En daar komt die eeuwige ellendige twijfel van me in mijn gedachten opdraven, ik als geboren weegschaal wikt de ene gedachte tegenover het andere en roep uiteindelijk bij moeilijke delicate situaties om hulp! De hulp die ik nu nodig heb, is de hulp die jullie "de Kenners" mij kunnen bieden! Wat wordt mijn tweede spel voor de Xbox 360? Wordt het Condemmed, Dead or Alive, Kameo, Perfect Dark, The Elder scrolls, Project Gotham Racing of 1 waar ik nog helemaal niet aan heb gedacht? Deel jullie meningen met mij en raad me aan of raad me af! Mijn gedachten smachten naar rust, jullie kunnen mij die geven. Ik dank jullie alvast voor jullie inspanningen en adviezen. Tevens zal ik uiteindelijk vermelden wie van jullie mij het beste advies heeft gegeven en mij heeft doen overtuigen. Dank
Aangezien Call of duty 2 al een schiet game is en je wat afwisseling wil, zou ik niet gaan voor perfect dark en condemned. Mijn keus zou uit gaan naar Project Gotham racing 3, omdat het gewoon een van de vetste game voor de xbox 360 wordt. Als je Project gotham racing 1 of 2 al een keer hebt gespeeld weet je wel wat je van deze game kunt verwachten.... Deze zou ik zeker halen
Ik zou gaan voor Perfect Dark Zero ipv Call of Duty 2 ... ik vond deze game beter op de x05 .. maar ja dat is mijn persoonlijke mening
Hey, Je bent nog maar een maandje lid, maar ik zal dit topic toch moeten sluiten. Er zijn al veel topics geweest van mensen die advies vragen over welke game ze moeten kopen. Maar daar zijn al twee grotere threads over: Microsofts beste launchtitels en Xbox360: Wat koop je er allemaal bij? Daar kan over dit onderwerp gepraat worden en kan je zelf advies vragen. Er is geen appart topic voor nodig, daar zullen ze je vast willen helpen. Mijn persoonlijke keuze zou uitgaan naar PGR3 of Dead or Alive 4. Maar als je die voorafgaande delen al kent, zou ik voor Kameo gaan.