[PC] World of Warcraft [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 6 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk niet :{
    als je die 10 day trial hebt.. moet je toch ook eerst het spel instaleren.. dus hoef je de game niet zelf te kopen ;) tadaa
    je hoeft niet zelf opnieuw account te maken. want volgens mij gaat je 10 days trial account op frozen. en kan je die gewoon upgraden met een game card. of met je credit cards (visa mastercard ect ect..)
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2005
  2. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik bedoelde eigenlijk, als je ziet hoe snel ze een tweede of zelfs derde karakter naar level 60 tillen, dan kan ik me niet voorstellen dat je serieus een studie volgt. Over een baan maar te zwijgen. Tenzij je aan vier uur slaap genoeg hebt..precies van 9 tot 5 werkt en verder geen sociaal leven hebt. ;)
     
  3. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb ik toch echt wat fout gedaan..dus niet..want ik had dezelfde gedachte maar dat ging toch mooi niet door. Ik had namelijk een WOW CE. Deze heb ik verkocht omdat ik dacht dat het teveel tijd zou gaan kosten (wat dus zo is). Vervolgens zag ik bij de broer van mijn vriendin (die ook een WOW CE besteld had) dat de game echt wel super was (tenminste in de eerste weken, daarna is het gewoon te hard werken aka herhalingsoefeningen om te levellen, als je ook nog andere zaken hebt om je dag mee te vullen). Dus toen heb ik zijn ten day pass gebruikt, vervolgens dacht ik > mooi ik koop een 2 maanden kaart en klaar > DUS NIET. Je moet de game evengoed zelf kopen, ivm de key.

    PS ik vind WOW nog steeds een supertoffe game MAAR als je eenmaal voorbij level 40 bent dan gaat het levelen zo ongelovelijk langzaam dat (vind ik tenminste) het teveel tijd kost. Zeker als ik daarbij best een zware baan heb, waarnaast ik ook nog veel moet studeren. En verder heb ik vriendin, en daar besteed ik natuurlijk ook graag aan tijd aan. :) .
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2005
  4. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben echt niet de enige met nu (eindelijk pas) 2 lvl 60's, genoeg gasten hier ook en in wow die 3, 4 of meer gasten op lvl 60 en meer op 50+ hebben.
    Als je 2 beta's hebt gespeeld en een lvl 60 dan krijg je een 2e vele malen sneller op 60.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2005
  5. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    En als je dat niet hebt:+
     
  6. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja dan had je zoals de 1e lvl 60's bij ons, no life (in elk geval tot de race tot 60) of hulp, sommige gasten switchten elkaar af.
     
  7. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook niet echt mijn bedoeling om te dissen. Maar het kan toch niet anders dan dat je er al echt heel veel tijd in hebt gestoken, en ok een level 60 karakter is gewoon megakewl maar het spel is gewoon zo opgezet dat je er zeeen van tijd aan kunt verkwisten. Wat natuurlijk ook logisch is, ze willen toch graag dat je maand na maand lid blijft.

    Maar juist daardoor (het langzame levelen) zijn ze mij kwijt geraakt als betalende klant. Ik kan gewoon niet zo veel tijd spenderen aan een game. Ik ben nu terug gaan naar het spelen van Warcraft 3: tft, je speelt een spel en na gemiddeld 15 a 20 minuten ben je klaar. Als het levelen in WOW nu sneller was gegaan. Dan was ik waarschijnlijk lid gebleven, want het leukste is uiteindelijk het samen met een team dungeons enz te gaan doen. Maar de meeste mensen (vooral studenten) die in de guilds zitten die hebben meer tijd te besteden en levelen dus veel sneller waardoor mensen die minder tijd hebben (laat ik het maar de werkende klasse noemen ;), ja i know: studenten werken ook! :D) niet mee kunnen en dus sneller afhaken. Want uiteindelijk wil je toch het liefste teamen met mensen die je kent (waarop je kan vertrouwen in de heat of battle). Echter als die personen op een gegeven moment een aantal levels voorsprong hebben dan heeft het teamen voor beide kanten geen zin meer. Zij krijgen bijna of helemaal geen xp meer en jij ook niet omdat zij alle damage doen aan de tegenstander.

    Ik hoop echt dat er binnenkort een hoop subscribers wegvallen en dat Blizzard gaat kijken wat hier nu de specifieke reden voor is. Als je namelijk kijkt naar de gamers die het meeste te besteden hebben (de rond de dertigers, ikzelf game al meer dan 20 jaar, Philips G7000, Atari spelcomputer, Commodore 64, Commodore Amiga 500, PC 386SX, PC MMX 200, Gameboy, Megadrive, Playstation, Pentium III, Dreamcast, Playstation 2 en nu vanallerlei PC's), en ik denk dat net die groep volgens mij massaal gaat afhaken. Waarom?: omdat er meer in het leven is dan voor je gevoel een extra baan erbij hebben om toch maar met de high level players mee te kunnen blijven doen. En ik vind dat dus opzich erg jammer want het is en blijft een prachtige game.

    Hopelijk gaat er op 1 (of meerdere) van de next gen consoles ook een game van dit nivo komen, maar dan een game die ook voor de casual gamer leuk blijft. Maar wie weet: Blizzard blijft een bedrijf wat zich al jaren ontzettend veel moeite doet om een game goed in balans te krijgen dus: fingers crossed.

    PS ik denk nog steeds dat Blizzard World of Warcraft op Blizzcon gaat bevestigen voor de Xbox360. :D
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2005
  8. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een edit gedaan in bovenstaande post dus bij deze een niet ge-edit-te post:


    PS ik denk nog steeds dat Blizzard World of Warcraft op Blizzcon gaat bevestigen voor de Xbox360. :D
     
  9. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    WoW is de snelst levellende MMORPG die er is, zeg maar een soort MMORPG-lite.
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Speel maar eens FFXI. Daar gaat het traag mede daardat je alleen met een party MOET spelen anders kun je niet lvln.
     
  11. Nobody

    Nobody Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    hej , ik heb een beetje een noob vraag, maar dat ben ik ook nog wel un beetje ..hehe.. hoe sell ik items? :D mijn buyback is vol... dankje
     
  12. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    :'-( :'-( :'-( :'-( |:-
     
  13. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb 6 lvl 60's en zit in een grote guild die MC en BWL runt, dit is niet om op te scheppen ofzo maar ik ken mensen die er nog veel meer tijd in steken dan ik en ik ben heus geen bovengemiddelde gamer. Levelen in WoW is inderdaad gewoon heel makkelijk.
     
  14. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar je hoeft niet zo snel te lvlen als een Tco. In je eigen tempo kom je altijd wel weer leuke mensen tegen in je lvl range. Heb ik ook, heb ook geen tijd en zin om 5 uur per dag te WoWen dus er zijn veel spelers die me voorbij gaan, maar behalve als je het saai vind langzaam te lvlen is er geen probleem toch.
     
  15. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3

    Geloof mij, als jij 6 level's 60 hebt, dan ben je wel een bovengemiddelde gamer, (lees: Superhardcore gamer.)
     
  16. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Klopt idd, blizzard heeft extra gezorgt dat je "snel(er)" kunt lvlen want dat vonden ze belangrijk.
     
  17. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu bijna een lvl 60 character (lvl 57 warrior) en dats me enige. Ik heb er 4 maanden over gedaan om hem naar dit lvl te krijgen en ik heb best wel heel veel gespeelt. Ik kan naast WoW redelijk makkelijk: een studie volgen, taekwondo beoefenen (2 keer in de week trainen) en afspreken met mn vriendin :).
     
  18. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3

    Mwah valt echt wel mee hoor, speel misschien wel veel maar volg gewoon een studie en werk en ga vaak uit. Speel gewoon al vanaf het begin en je moet niet vergeten dat het na de 2e character gewoon heel snel gaat omdat je alles dan meerdere keren hebt gedaan.
     
  19. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Veel spelen en snel lvlen is een groot verschil, genoeg gasten die uren lang gaan kloten in orgimmar etc. Ik doe alleen het broodnodige.

    RFC, RFD e.d. overslaan helpt ook erg met lvlen, instances kosten tijd en de items heb/had ik toen helemaal niet nodig omdat ik met standaard equiptment mobs wel kan pwnen en je extreem weinig pvped tijdens de 1e 30-40 lvls.
     
  20. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    True, als je de game-ervaring tot lvl 60 al een keer hebt ervaren en je de endgame leuker vind dan het levelen dan zijn er hele efficiente manieren om daar doorheen te boosten.
    Blijf erbij dat 6 lvl 60 chars erg veel is, ligt er echter wel aan hoeveel tijd je per char aan de endgame heb besteedt uiteraard.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina